DirtyHarry píše:No s tou pevností oceli - železa to je zhovadělost,tím spíše při dnešní "šetrnosti" automobilek. Rozdíl je v konstrukci,plechy na starejch medvědech jsou proti těm dnešním jak pancíř,ale nejsou tak profilovaný nebo dvojitý,trojitý... Proto maj hasiči větší problém roztříhat nový auto,když vezmeš sloupky třeba ze starýho Scorpia tak vypadaj na řezu jak naprofilovaná trubka,kdežto ten Yaris má defacto další sloupek uvnitř a navíc nabodovanej plátek plechu na zpevnění...
Navíc tady argumentujete pouze přímým čelním střetem,berte taky velikost + váhu aut,když se "otřou" nebo "tuknou",kdo zůstane na silnici a kdo poletí v kotrmelci do pangejtu - dvoutunová 7-er nebo kozoidní krabice s krátkým rozvorem ála Yaris ???
Přesně moje řeč. Jak můžete argumentovat čelním střetem, který je provedený při troše fantazie v "laboratorních pomnínkách". V testech nabouráš deset aut uplně stejně, ale v běžném provozu toho nokdy nedocílíš. V běžném provozu zafunguje minimálně lidský faktor a nikdy to nepošleš do překážky tak jak v testu. Sic to mají inženýři propočítané, každá situace je jiná a pak se klidně může stát že stařičké volvo z toho vyjde líp než poloplastový modus ...