Zdravim, níže uvádím výpis závad, zajímají mě ty chyby na lambdách. KS znamená zkratovaný okruh a je to u všech čtyřech lambda sond. Ty horní dvě lambdy jsem již vyměnil za nové, ale píše to pořád stejně, prakticky ihned po nastartování. Než vyměním ty spodní dvě, tak se raději zeptám na vaše zkušenosti. Má někdo zkušenost s tím, zda jedna vadná lambda zkratuje ve výpisech i ty ostatní? Nebo zda může být ten zkrat v okruhu před lambdama? U VANOSu to občasnou závadu, kdy se nedostane do konečné pozice. To asi spraví jeho lepší natočení nebo tak něco. Teď mě spíš zajímají ty lambdy. Díky za reakce
PROBLÉM VYŘEŠEN, NÍŽE V PŘÍSPĚVKU JSEM TO POPSAL JEN PRO INFORMACI OSTATNÍM
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 09/01/10 19:04:02
ECU: MS430DS0
JobStatus: OKAY
Variant: MS430DS0
-------------------------------------------------------------
RESULT: 6 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
103 control-VANOS mecanical intake
Error frequency : 105
Logistic counter: 40
CAM_AV_IN_RAW 223.20 Grad CRK
CAM_REF_IN 223.20 Grad CRK
N_32 800.00 rpm
TOIL 94.48 Grad C
aufgetreten vor (rel. BZ) 21.40 h
---
---
---
Adaption value out off Tolera.
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error
Errorcode: 67 B8 69 28 C1 C1 19 B3 43 50
-------------------------------------------------------------
104 control-VANOS mecanical outlet
Error frequency : 105
Logistic counter: 40
CAM_AV_EX_RAW 65.15 Grad CRK
CAM_REF_EX 64.30 Grad CRK
N_32 800.00 rpm
TOIL 94.48 Grad C
aufgetreten vor (rel. BZ) 21.40 h
---
---
---
Adaption value out off Tolera.
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error
Errorcode: 68 B8 69 28 94 93 19 B3 43 50
-------------------------------------------------------------
25 Lambda probe heating Bank 1
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
N_32 1216.00 rpm
MAF 119.84 mg/stk
VLS_UP_1 0.44 V
VB 13.77 V
aufgetreten vor (rel. BZ) 21.40 h
---
KS--> Ground
---
---
Error relevant
Error debounce
Error currently available
stat. Error
Errorcode: 19 72 01 28 26 16 57 87 43 50
-------------------------------------------------------------
55 Lambda probe heating Bank 2
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
N_32 1216.00 rpm
MAF 119.84 mg/stk
VLS_UP_2 0.44 V
VB 13.77 V
aufgetreten vor (rel. BZ) 21.40 h
---
KS--> Ground
---
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently available
stat. Error
Errorcode: 37 72 01 28 26 16 57 87 43 50
-------------------------------------------------------------
79 Lambda probe heating after cat. Bank 1
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
N_32 800.00 rpm
MAF 185.20 mg/stk
VLS_DOWN_1 0.44 V
VB 13.67 V
aufgetreten vor (rel. BZ) 21.40 h
---
KS--> Ground
---
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently available
stat. Error
Errorcode: 4F 72 01 28 19 22 57 86 43 50
-------------------------------------------------------------
61 Lambda probe heating after cat. Bank 2
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
N_32 800.00 rpm
MAF 185.20 mg/stk
VLS_DOWN_2 0.44 V
VB 13.67 V
aufgetreten vor (rel. BZ) 21.40 h
---
KS--> Ground
---
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently available
stat. Error
Errorcode: 3D 72 01 28 19 22 57 86 43 50
=============================================================
___________________
E39 525ia 2002 141kW
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 lambdy
Při normální jízdě, občas město občas delší trasa to žere průměrně 9,5 l/100km. Jede to normálně, nijak se to nedusí, neškube to, prostě normálně.
Taky nevěřím, že jsou poškozené všechny, proto se ptám, zda může jedna poškozená vyzkratovat celý okruh pro všechyn čtyři lambdy. Diagnostika vyloženě píše, že je zkratovaný okruh na kostru. Pojistky v motoru jsou v pořádku.
Taky nevěřím, že jsou poškozené všechny, proto se ptám, zda může jedna poškozená vyzkratovat celý okruh pro všechyn čtyři lambdy. Diagnostika vyloženě píše, že je zkratovaný okruh na kostru. Pojistky v motoru jsou v pořádku.
Tak bávaři, jen pro info. Zrada byla v tom, že mi "mechanik", který mi dělal hlavu a hydroštely, poté špatně zapojil lambdy. Ono se řekne, že to nejde špatně zapojit, přední nespleteš se zadní kvůli konektoru, no to nespleteš, ale můžeš být tak "zkušený", že zapojíš 4 konektory na autě do sebe, místo abys je propojil s lambdama. Čili jsem měl pěkně propojenou přední lambdu s tou zadní a druhé dvě taky tak. Auto pak hlásilo zkrat v okruhu.No mě to teda nenapadlo, až jiného mechanika.
ZDE JE POPSÁN DŮVOD PROBLÉMU
Čili pokud by někdo potřeboval dvě zadní lambdy, který jsem koupil nové, a ještě nenamontoval, neboť není třeba, tak se ozvěte, jsou to Bosh 0 258 005 109, déla skoro metr.
ZDE JE POPSÁN DŮVOD PROBLÉMU
Čili pokud by někdo potřeboval dvě zadní lambdy, který jsem koupil nové, a ještě nenamontoval, neboť není třeba, tak se ozvěte, jsou to Bosh 0 258 005 109, déla skoro metr.
Snejk píše:nepíše to závady na lambdách ale jejich výhřevu... ten spina jednotka , a ma to společnej + na pojistce (30A) č. 4 v motorovem prostoru... tak to prověř jestli vyhřívaj...
je to v eboxu vevnitř jak je ten blok pojistek pro motor ( takova kostka asi s 5ti pojistkama s napisem engine fuses... )
Problem je jiz vyresen, jak pisu v poslednim prispevku. napsal jsem to pro dalsi bavare, kdyby meli podobnej "trivialni" problem. Ale díky za radu.