Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39 - motor vynechává

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
IvanV
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: stř 14.04.2010 00:00
Bydliště: Cheb

#1 Příspěvek od IvanV »

Zdravím, včera jsem si dovezl e39 523i kombi r.v.97 a mám problém. Motor vynechává jakoby jeden z válců, škube to a nechce do otáček. Za studena bez problémů jede a krásně to táhne za plynem jak se ohřeje tak škube. Na volnoběh beží bez problémů v obou režimech. Prosím o rady čím začít co je nejčastější a podobně. Děkuji za rady Ivan
IvanV
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: stř 14.04.2010 00:00
Bydliště: Cheb

#2 Příspěvek od IvanV »

Jinak ještě doplním, jistě mě pošlete na diagnostiku, ale problém je ten že v kulaté zásuvce není konektor 15 - komunikační takže se z diag nic nedozvím a ani netuším proč tam není :?
dave155
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: stř 13.08.2008 00:00
Bydliště: TnO

#3 Příspěvek od dave155 »

diagnostika.. okoli Hk i u mě..
dexter
Registrovaný
Příspěvky: 931
Registrován: stř 21.03.2007 01:00

#4 Příspěvek od dexter »

a nemáš tam obd2? u volantu , myslím nalevo. :roll:
IvanV
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: stř 14.04.2010 00:00
Bydliště: Cheb

#5 Příspěvek od IvanV »

bohužel interier jsme prolezli a nic :?
Cert
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 22.01.2009 01:00
Bydliště: Žďár n/Sáz

#6 Příspěvek od Cert »

měl sem podobnej problém s tím rozdílem, že mi to vynechávalo nahodile a přes diagnostiku se zjistilo, že byl v hajzlu zapalovací modul(cívka) na prvním válci.

co tam je za svíčky? ty bych měnil jako první..ngk dle katalogu.
IvanV
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: stř 14.04.2010 00:00
Bydliště: Cheb

#7 Příspěvek od IvanV »

svíčkama nejspíš o víkendu začnu, pak mě napadá palivo t.j. filtr a čerpadlo, prostě jakej to dává tlak, pak váha vzduchu a dál netuším. čím víc budu mít nápadů tím toho můžu víc zkontrolovat a vyloučit.
chrompacket
Registrovaný
Příspěvky: 524
Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
Bydliště: Petřvald u Karviné

#8 Příspěvek od chrompacket »

byl jsem nedávno na výměnu těsnění pod sběrným potrubím a svodama.. hned když jsem odjížděl za studena se nic neprojevilo, po dvou minutách zahřátí jsem se vracel a tvrdil, že auto jede na 5 válců...
prošlo se to a přišli na to, že na lambdě nechtíc utrhli jeden kablík...
zkus mrknout, jevilo se to stejně tak, jak popisuješ
IvanV
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: stř 14.04.2010 00:00
Bydliště: Cheb

#9 Příspěvek od IvanV »

díky za tip snad budu po víkendu chytřejší
magorcondoria
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 19.05.2009 00:00
Bydliště: Aussig(Ústí/L)

#10 Příspěvek od magorcondoria »

Diag. se dá napíchnout přímo na jednotku.
IvanV
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: stř 14.04.2010 00:00
Bydliště: Cheb

#11 Příspěvek od IvanV »

tak po víkendu zjištěno: tlak paliva konstantní 3,5bar, tlaky ve válcích v pořádku, svíčky vyměněny, všechny cívky pálí, hallův snímač vyčištěn - byl zasranej, při odpojení váhy vzduchu stejnej chod i v zátěži takže předpokládám váha, takže jsem objednal a uvidíme :cry:
IvanV
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: stř 14.04.2010 00:00
Bydliště: Cheb

#12 Příspěvek od IvanV »

dnes vyměněna váha vzduchu, auto už má výkon jede dobře ale stejně občas škube a dvakrát chcíplo tak já už nevím!!!!! :cry:
magorcondoria
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 19.05.2009 00:00
Bydliště: Aussig(Ústí/L)

#13 Příspěvek od magorcondoria »

Nejčastěji vynechává snímač klikovém hřídele.Na volnoběh se to projevuje i tak jako by si vypnul na vteřinu zapalování.čidlo vynechává tím víc, čím je vyšší teplota.Pokud je výpadek delší jednotka přepne na nouzový režim,pouze ze signálu vačkového hřídele.Auto potom jede max.30Km/h a klepe se jak čtyřválec.
Pokud to to dělá pouze v zátěži,bude problém v bohatosti nebo zapalování.Poslechni si pod autem zvuk palivového čerpadla,mělo by vrčet pořád stejně.
Tlak paliva není konstantní,do redukčního ventilu vede hadička ze sání.Tím se udržuje konstantní rozdíl tlakú mezi palivem a tlakem v sacím potrubí. Je třeba to projet s tím tlakoměrem ,čerpadlo se může přidírat, nebo za tepla protáčet hřídelka rotoru. Takle nadálku ti víc asi neporadím.
IvanV
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: stř 14.04.2010 00:00
Bydliště: Cheb

#14 Příspěvek od IvanV »

I tak díky za radu. dnes jsem s tím jel konečně kousek dál tak to dost škube jakoby vynechává při akceleraci ale po výměně váhy to alespoň jde do otáček tak ted nevím jestli začít separátorem oleje nebo snímačem otáček jelikož jsem tam v dílech a prací už za 30klacků :twisted:
IvanV
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: stř 14.04.2010 00:00
Bydliště: Cheb

#15 Příspěvek od IvanV »

Tak odstraněno!!! :wink: dělal to snímač kliky, prostě jak se to ohřálo tak nešlo do otáček a vynechávalo.
Odpovědět