Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Bmw E39 530d 132kw automat.Při sešlápnutí velká kouřivost.
Cautě Bmwáci prosím o radu či pomoc.Auto mě nedavno začalo při sešlápnutí plynu dost černě kouřit .A občas mě připadá,že to netáhne,jak má.Ale občas se jako by chytne zatáhne to,jak má a nezahulí.Chybu mě to žádnou nehlásí.Co vstřiky třeba?Auto olej nebere nic.Turbo nepíská není vule na lopatkách žádné divné zvuky atd.Nevím,jestli to muže být váha vzduchu nebo nějaký jiný problém nebo nějaká blbost nebo třeba to turbo.Vzduchový filtr jsem nemenil,ale v tom chyba podle me nebude.Auto má zrychlovat z 0 na 100kmh za 8,45s a já to mám skoro za 11s... díky za vaše názory a rady.. pište díky....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: pát 14.08.2009 00:00
- Bydliště: Usti nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Osobne bych to tipoval na vzduchovy filtr. Mne prestalo tesnit tesneni sberneho potrubi pod airboxem, takze mi to nasavalo vyfukove plyny a novy filtr vypadal po mesici hur,nez po roce. Symptomy jsou stejne, akorat ta kourivost prichazi postupne, ale i presto dost rychle. Zkusil bych ten filltr jako prvni.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: pát 14.08.2009 00:00
- Bydliště: Usti nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
- Pokud nevis, kdy byl filtr naposledy menen, tak bys ho mel stejne vymenit
- Jestli poznas rozdil hned, nebo ne, to nam reknes, az ho budes mit
(u me byl znat hned, citil jsem cely rozsah plynoveho pedalu)
- Pokud nepouzivas aditiva, tak je doporucuju preventive pouzivat, a to v zime i v lete. Drahy to neni a jedna pul litrova plechovka vystaci na velke mnozstvi nafty.
Ja tam leju: [url]http://shop.vitocom.cz/inshop/zbozi/vif-super-diesel-aditiv-letni-0-5lt-[id-5921].html[/url]

- Jestli poznas rozdil hned, nebo ne, to nam reknes, az ho budes mit

- Pokud nepouzivas aditiva, tak je doporucuju preventive pouzivat, a to v zime i v lete. Drahy to neni a jedna pul litrova plechovka vystaci na velke mnozstvi nafty.
Ja tam leju: [url]http://shop.vitocom.cz/inshop/zbozi/vif-super-diesel-aditiv-letni-0-5lt-[id-5921].html[/url]
Taky se mi nechce věřit,že by to způsoboval separátor,a ikdyby tak nevím jestli by ten kouř byl zrovna černej a ne třeba lehce do bílo-modra jak bývá při spalování oleje.Nicméně mám stejný problém,ale pouze s omezením na to,že jde za mnou černej kouř pouze při plném kickdownu.Černý kouř způsobuje dle mne spíše velké množství nespálené nafty,čož bych spíš připisoval špatnému vstřiku-ům.Taky jde o to zda jde o kouř trvalý anebo vyletí oblak a je po všem.
Jinak kdyby někdo věděl kdo tady na klubu dělá diagnostiku vstřiků tak poprosím o kontakt,až to budu řešit tak to bude první věc kterou budu testovat.
Jinak kdyby někdo věděl kdo tady na klubu dělá diagnostiku vstřiků tak poprosím o kontakt,až to budu řešit tak to bude první věc kterou budu testovat.
Sweden píše:Taky se mi nechce věřit,že by to způsoboval separátor,a ikdyby tak nevím jestli by ten kouř byl zrovna černej a ne třeba lehce do bílo-modra jak bývá při spalování oleje.Nicméně mám stejný problém,ale pouze s omezením na to,že jde za mnou černej kouř pouze při plném kickdownu.Černý kouř způsobuje dle mne spíše velké množství nespálené nafty,čož bych spíš připisoval špatnému vstřiku-ům.Taky jde o to zda jde o kouř trvalý anebo vyletí oblak a je po všem.
Jinak kdyby někdo věděl kdo tady na klubu dělá diagnostiku vstřiků tak poprosím o kontakt,až to budu řešit tak to bude první věc kterou budu testovat.
Takže myslíš vyndat vstřiky a nechat je přezkoušet?Mě to,taky dělalo jenom při plném plynu,ale zhorušuje se to. a tobě to,taky občas strácí výkon?
nemám pocit že bych strácel výkon,jezdí to moc pěkně,stejně jako vždy,spotřeba taky ok,chod plynulý,takže to zatím nijak neřeším.
To že ti to musí dokonce i podřadit je dle mého hodně divný.
Jak jde ten motor na volnoběh???Kdyby to bylo až tak v prdeli,že by auto nejelo tak by musel habrovat motor i na volnoběh.
To že ti to musí dokonce i podřadit je dle mého hodně divný.
Jak jde ten motor na volnoběh???Kdyby to bylo až tak v prdeli,že by auto nejelo tak by musel habrovat motor i na volnoběh.
Ahoj. Zdravím všechny účastníky diskuse na téma zadané od Konaa. Řeším nyní podobný problém a když jsem začal hledat na internetu váhu vzduchu pro moji 5-tku (shodnou s tou tvojí), tak jsem před chvílí otevřel tyto stránky a chtěl jsem hned sdělit svoji zkušenost, ale musel jsem nejdříve absolvovat proceduru přihlášení a registrace. Takže nyní k věci. Jak jsem si pozorně přečetl celou diskusi, tak lze asi souhlasit jak se vzduchovým filtrem, tak se separátorem oleje z pod ventilového víka, tak se vstřiky, ale doporučil bych udělat někde v autorizovaném servisu diagnostiku, která při volnoběhu buď vyloučí a nebo potvrdí vstřiky. Ty jsou drahé a je jich šest. Musíš mít tedy jistotu a ne je začít měnit jen tak na zkoušku. Diagnostika stojí 1.000,- až 1.500,- Vzduch.filtr jsi již vyměnil a nic se nezměnilo. Separátor oleje (ucpaný) můžeš sám po odkrytování dle tobě zaslaného výkresu vyndat a minimálně vyprat a odmastit, nechat uschnout a vrátit zpět. Dle mého názoru tím nic nezkazíš a nic to nestojí. Ale dosud nikdo nereagoval na váhu vzduchu, se kterou mám tuto zkušenost. Auto ztrácelo výkon, kolísalo, začalo kouřit především při větším přidání plynu (nemusel to být kick down) a hlavně začala špatně řadit automatická převodovka. V autorizovaném servisu došlo k výměně váhy vzduchu, která vůbec nevím kde se nachází, to budu zjišťovat zítra, a já jsem odjel po zaplacení nehorázné sumy peněz s úplně jiným autem. Všechny neduhy zmizely včetně špatného řazení a výkon stoupl tak, že jsem nevěřil. Motor reagoval na plyn po sešlápnutí již o 1mm!!! Nechápal jsem to, ale bylo to přesně jak píši. Nehodlám nyní platit jako před lety a budu zřejmě možná též potřebovat poradit, ale jsem přesvědčen, že tvůj problém je stejný jako můj a je to váhou vzduchu. Vše ostatní bych přesto udělal jak jsem napsal, protože to může jen pomoci a přitom to nebude stát tolik peněz. Snad ti můj rozsáhle sdělený poznatek pomůže. Tak zatím a všichni si užívejte jízdu v bmw bez nehody - to je potom finanční rána. A moje jméno je Milan.
Díky Milane za za tvůj poznatek jsem rád,že tady tu závadu už někdo měl a muže se podělit o cenné zkušenosti a rady.Koukal jsem na váhu vzduchu,tak jsem jí našel za 2800kč druhovýroba.A s tou diagnostickou nevím,jestli mam jet do origo Bmw nebo ke známému,ktery vlastní diagnostiku na Bmw,ale nejsem si jistý,jestli zjistí to co v Bmw myslim ty vtřiky.A v origo Bmw servis diagnostika buide asi pecka musim tam zavolat a zeptat se kolik co stojí.A pak se zařídím.Ale co se dá dělat.díky moc za tvé info.Budu rád,když zjistíš víc věcí.Měj se zatim Milane.
Ahoj, ta cena za diagnostiku je z autorizovaného servisu bmw. Ale pokud máš známého, který ti udělá diagnostiku vstřiků levněji či zadarmo, tím lépe. Aspoň budeš mít jistotu, že jsou v pořádku. Sám nevím jak vypadá váha vzduchu přímo v mém bmw a nejdříve ji musím najít a vidět a potom ji začnu shánět. Měla by tam dle mých informací být od BOSCH.
Už jsi ji našel nebo víš kde je? Dej mi vědět prosím. Já to budu dělat zítra.
Dostal jsem již odpověď od prodejce, že mají váhu na naše bmw od dvou firem - Pierburg za 3.110,-Kč a Ysparts za 2.250,-Kč včetně DPH. Neposlali žádné foto. Prostě zítra to rozlousknu. Tedy snad. A dám ti vědět.
Zdraví tě Milan
Už jsi ji našel nebo víš kde je? Dej mi vědět prosím. Já to budu dělat zítra.
Dostal jsem již odpověď od prodejce, že mají váhu na naše bmw od dvou firem - Pierburg za 3.110,-Kč a Ysparts za 2.250,-Kč včetně DPH. Neposlali žádné foto. Prostě zítra to rozlousknu. Tedy snad. A dám ti vědět.
Zdraví tě Milan
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: pát 14.08.2009 00:00
- Bydliště: Usti nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Vaha vzduchu je dil cislo 1 (motor M57 530D )
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=20
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=20