Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Bmw E39 530d 132kw automat.Při sešlápnutí velká kouřivost.
K diagnostice vstřiků:
Diagnostika (většinou) neukáže nic. (když podstoupíš následující postup, tak je zdarma)
Vstřiky se musí vyndat (cena cca 900,- i s montáží zpět).
Každý vstřik se namontuje na mašinku od Bosch a nechá se testovat ve všech režimech a teplotách. (cena cca 450,- za každý vstřik)
Už jen k základní ceně připočítej cenu za nový vstřik/y, který budou vadný a je to. Ten pořídíš kolem 6000,- za kus. Nemusí být úplně vadný, může třeba jen potřebovat přetěsnit...(za 6000,- je komplet nový vnitřek ve starém obalu)
Když ti bude někdo radit nějaké přepadové testy atp. neplýtvej energií, nic tak nezjistíš. Toto je postup Bosch Diesel Servisu a ceny orientační.
Diagnostika (většinou) neukáže nic. (když podstoupíš následující postup, tak je zdarma)
Vstřiky se musí vyndat (cena cca 900,- i s montáží zpět).
Každý vstřik se namontuje na mašinku od Bosch a nechá se testovat ve všech režimech a teplotách. (cena cca 450,- za každý vstřik)
Už jen k základní ceně připočítej cenu za nový vstřik/y, který budou vadný a je to. Ten pořídíš kolem 6000,- za kus. Nemusí být úplně vadný, může třeba jen potřebovat přetěsnit...(za 6000,- je komplet nový vnitřek ve starém obalu)
Když ti bude někdo radit nějaké přepadové testy atp. neplýtvej energií, nic tak nezjistíš. Toto je postup Bosch Diesel Servisu a ceny orientační.
Axel píše:No v druhovyrobe jsem ji jeste nenasel, ale snad jsou kolem 3000. Je to drazsi zalezitost, nez by si clovek pomyslel u takove soucastky. Nevim, jaky mas motor, ale tady je jeden odkaz, mozna se ti bude hodit.
http://www.autodily-kb.cz/products/bmw- ... -00-06-03/
Axeli,díky. Ten odkaz, který jsi mi poslal, by měla být ona. Našel jsem při odkrytování motoru a následné demontáži sacího potrubí do kompresoru turba vypadlou hadici (tu gumovou, která zřejmě vrací přetlak zpět do sání) dole u turba, okolo byl olej a v ní a v hlavním přívodu vzduchu do turba(kompresoru) taky. Navíc jsem objevil u druhého válce nahoře mezi vstřiky okolo toho černého přívodu asi tlakového vzduchu černé saze (šmír). Ale jen u druhého válce. Všechno jsem vyčistil a utřel do sucha. Hadice a potrubí nasadil zpět včetně té vypadlé. Váhu vzduchu jsem demontoval, ale jen ten vnitřek a opláchl čistým benzínem. Vše smontoval a jel to vyzkoušet. Při větším sešlápnutí plynu kouří jako blázen a při otáčkách nad 2.500 se začne ozývat zvuk jako kdyby si turbo hlasitě přisávalo vzduch nějakou štěrbinou. Na té gumové hadici co byla vypadlá a od oleje jsem opět uviděl cákance oleje. Dospěl jsem k závěru, že ten olej v sání znamená turbo v háji a ten začerněný přívod na druhém válci nahoře může klidně být podpálený ventil (sací) - ale to jen hádám. Takže mě čeká docela náročná oprava. Co jsem jedině odstranil je špatné řazení automatu, který nyní řadí opět jako fík a reakce motoru na přidání plynu je také výrazně lepší. Ne jako u nové váhy, ale tak 60% nové. Zajímá mě tvůj názor - tedy pokud najdeš chvilku času - a děkuji ti i tak za dosavadní pomoc.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 189
- Registrován: úte 17.08.2010 00:00
Abych se podělil o zkušenost měl sem stejný problém s tím že mi auto kouřilo i při normální jízdě a začalo se to zhoršovat a taky to někdy jelo dobře někdy hůře a při plným plynu to ze mě lítaly čerti jinak problém sem hledal a našel jsem ho a problém byl že sem měl urvaný 2 klapky na variabilním saní jedna mi odletěla nevím kam a zůstalo to fut otevřené a druhá tam zůstala pořád zavřená a ostatní dvě v pohodě klapky sem vyměnil a auto má krásnej chod a krásně jde do otáček a táhá plynule, takže zkuste odělat sání a kouknětě jestli klapky jsou všechny a jestli funguje dobře podtlak který je otvírá a zavírá
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 189
- Registrován: úte 17.08.2010 00:00
já variabilní sání mám na 320d 110kw hned pod krytem motoru je to celý plastový a vede do toho velká hadice z intercooleru a to sání je přišroubovaný na hlavě motoru prostě ten největší plast to je:) co je hned navrchu odšroubuješ egr ventil pak povolíš šrouby a matky a odpojkíš podtlaky a vytáhneš ho a ty klapky se nachází hned před sacíma kanálama v tom plastu uvidíš je tam prostě ty klapky tak jsou vidět a ovládá je podtlakovej ventil je to přidělaný na takovým táhle je dobrý to celý rozdělat vyčistit pač někdy se to hafo moc zasere a ty klapky dřou a tím pádem jim to taky moc nepřidává na životnosti a ve většině případech se uklepou:D ale pokud budeš uddržovat čistý tohle sání tak to oddálíš, jinak newim jak bych to víc vysvětlil když budeš chtít tak se ještě na něco zeptej ale mám zkušenost s 3er s 5er moc ne ale mělo by to bejt to stejný akorát některý typy ty klapky neměly sem slyšel ale zatím sem se setkal že to měly commonraily a třeba ty 100kw ne rozhodně to zkus rozdělat a uvidíš jinak pokud si myslíš že to budou vstřiky tak je vymontovat a nechat je přezkoušet v bosh car servise
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 189
- Registrován: úte 17.08.2010 00:00
Vstřiky musim dát vymontovat nejakemu odborníkovi.Nesli nám vyndat ani 5kg vytloukacím kladivem na vstřiky.Nevim každopádne to zkusim.Bud to muzou být ty klapky,nebo ucpanej katíky nejaký,váha vzduchu a pak ty vstřiky.Turbo ne určite to je ok.To by delalo trosku jiný veci zažil jsem to
jsme stoho neštastnej už.Nikdo me rekl od nás známej,že mužu mít prasklý to plastový sání co,že si prisává vzduch to,taky muže být.Protoze,když mi menil startér,tak rikal,že tam nekde neco pučí strasne!Levá strana motoru je totálne zaházená olejem.Je to na strane,kde neni turbo. je to hruza běs
nevim kde začít.




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 189
- Registrován: úte 17.08.2010 00:00
víš co zkus??zkontroluj hadice od cooleru můžou špatně těsnit a nebo být prasklý a olej lítá ven zkus to prohlídnout vem si do ruky papírek nebo sáček a projeť to okolo hadic a uvidíš jestli to někde vičí buď dovnitř nebo ven a zkus to projet i kolem toho sání nebo si namíchej jarovou vodu co nejvíc pěny a nanášej jestli to někde nefouká
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 189
- Registrován: úte 17.08.2010 00:00