DestinyE34 píše:Upříme jsem v Rusku ještě nebyl a typoval bych to na 25/100km ,protože uhlídat si Baworáčka v RU bude chtít asi nohu na podlaze....nevím no,tak asi vám odchází nějaká stejná součástka
:[color=green]
Zelená uklidňuje

the-rock píše:Ahojte..
tak zjistil už někdo proč ta spotřeba tak vzrostla?! Koupil jsem origo pal. filtr a spotřeba ještě vzrostla..![]()
z 8,8 l/100 na 9,0 l/100..buďto to je tím počasím a nebo něco někde ještě špatně..
Ahoj. Tak teoreticky pokud vymenis motor z jineho auta co nemelo tvoje vypsane problemy a vse fungovalo jak ma tak by nemel byt problem. Ale vymenit cely nastrojeny motor ne jen motor bez elektroniky(snimacu apod) To by jsme se zas mohli dostat tam kde jsme byli. Ale teorie a zase jen teorie. Trosku jsem se na to poptal a melo by tam byt rizeni motoru BOSCH Motronic 3.1 nebo Motronic 3,3 nebo MS40. Kazdy system mel neco jineho v zapojeni rizeni motoru. A od toho se to odviji. Dale teoreticky by to mohly byt vstrikovaci ventily-mely by mit 12-20 ohmu(jeden ventil),napeti 12V. To napeti merit na konektoru vstrikovace (odpojenem) a minus polem baterie a pri otaceni starterem motoru!!!! Dale je treba zkontrolovat aktivaci vstrikovacu-nejlepe pry pripojit osciloskop na ECU a zjistit signalove hodnoty a porovnat podle tabulekWarrior_Jouda píše:No pánové nehnul sem se z místa a teď momentálně ke všem těm hovnům mi zasičela spojka. mam z toho opravdu velkou radost, páč musim jezdit do práce ... ani nevim co to je ... nějaký pochcaný mondeo nebo co to je za rakev. Mam z toho strach už jen kdyyž to odemykam. Ale k věci. Dočetl sem se pár tipů. Levrone mi píše že vyměnit motor. Nevim, moc tomu nevěřim že by to pomohlo. Začínam vážne polemizovat o prodeji. Bouchnu to za babku a bude.
1. Nová lambda
2. Filtry pal + air
3. Starší ale funkční váha
4. Jednotka
5. Svíce
6. Přetěsněný sání
7. Snímač polohy klapky
8. Čidla teploty .. obě
Sem už šedivej z tý káry.