kim píše::( Mám vybitý klíč na E39 /2003. Máte někdo zkušenost po jaké době či zda vůbec se dobije a mohu ho spárovat s ŘJ ?
pokud máš bezbateriový klíč, tak se nabíjí sám přes spínačku, pokud se ti vybil, tak je baterka v háji, někde je vlákno za kteoru nabíjecí baterku se to dá vyměnit a zase to pojede, spárování je potom stejný jako já návod výše, pokud máš bateriový klíč, tak kup novou baterku a spáruj
Dík vyčerpávající odpověď.To mám radost,ale jak píšeš na jiný VIN mě klíč určo neudělají,takže vyzkouším co jsi psal.Jinak zámek to má jen jeden a to u řidiče a jelikož byl nefunkční tak jsem tam dával jinej a ten si nechával přeskládat na klíč takže na jeden klíč vše.Dík
Zkoušel jsem spárovat druhý klíč a povedlo se nicméně ten první přestane fungovat DO.Zkoušel jsem to hned po sobě jak je tady psané,ale nic buď jeden klíč a nebo druhý oba ee.Nějaká rada??
jediné co mě napadá zkus obrácené pořadí při spárování, prvně starý pak nový, s tímhle jsem se ještě nesetkal, zkus se zepatat tam kde ti klíč dělali, jestli ten nový nějak neblokuje používání starého
StepanMatl píše:Nejjednodušší je nechat si poslat novej z Německa... Ale dělá to cca 4 tisíce Kč.
asi bude ta moje odpověď "out of date" ale nemáš tak docela pravdu klíč stojí přesně € 53,- (BMW Degner Hof) a kupoval jsem ho před 14 dny. Pro jistotu - jedná se o klíč bez DO.
Bratn píše:pokud máte funkční elektroniku, tak polotovar klíče koupíte na aukru za cca 300, vyborušení klíče Vás bude stát 150Kč u kteréhokoliv schopnějšího klíčníka a pokud to máte rozspárovaný tak spárování, jednoduchý návod: sedneš do auta zavřeš za sebou dveře strčíš klíče do zapalování a otočíš na 2 polohu a zpět klíč vytáhneš ze zapalování zmáčkneš tlačítko otevřít a držíš ho během toho zmáčkneš 3x tlačítko zamknout a poté pustíš tlačítko otevřít začne ti blikat dioda a auto se zamkne a odemkne spárování proběhlo
nehledejte pořád dražší a složitější varianty je to zbytečné pokud potřebujete úplně nový klíč, tak věřím, že to jde udělat tak, jak říká Levrone, je naprosto zbytečné chtít klíč za 4500, dokážete si vůbec představit kolik je tam provize prodejce?
Platí tento návod i pro E36ky? Vybily se mi baterky v dálkovém ovládání a potřeboval bych to po výměně baterek spárovat.
Kodem na BC nastvis kod bez ktereho nejde nastartovat vuz.
Nevíš co je špatně, když mi ta funkce CODE na BC nefunguje (na BMW e36 r.v. 96)?? Co bude špatně zapojené??
btw funguje ta blokace nastartování, i když BC odpojíš??
U E36 jde totiž BC vysunout a odpojit během 30 vteřin a zvládne to každej zručnější člověk... Tak přemýšlím, jestli vubec dopojovat kabel aby fungovala funkce CODE, když ve finále po odpojení BC stejně nastartuješ...
Zdravim, chtel bych se vas zeptat, jestli nahodou nekdo nevite, kde by mohl byt problem. Zacala mi blbnout dalka u e36 rv. 98. Tak, ze jsem musel byt uplne u auta, aby mi to odemklo. Tak si rikam, odchazi baterka. Pak uz to teda prestalo jit uplne. Koupil jsem tedy novou baterku, vymenil a zkusil znovu sparovat. Zkousel jsem postup nize zmineny, ale kdydz pustim to tlacitko zamykani, LED dioda se mi rozblika, ale auto se nezamkne a neodemkne a DO porad nefunguje. Nevite nekdo kde by mohl byt problem, nebo nemate s tim nekdo zkusenosti?
Diky,
Delal jsem to podle navodu v tomto tematu. Vlezu do auta, zabouchnu za sebou dvere. Strcim klicek do zapalovani otocim do polohy pred startem (pockal jsem teda nez zhasnou kontrolky), potom klicek vyndam, zmacknu tlacitko otevreni a do toho zmacknu 3x tlacitko zamknuti. Po te se rozblikala dioda na klici, ale auto se nezamklo.
Nemáš čekat, než zhasnou kontrolky. Pokud ti otočení klíčem do kontrolek a zpátky do nuly trvá déle než 5 sekund, tak se v autě neaktivuje párovací režim.
Zdravím,
chtěl bych se zeptat mam pouze jeden funkční klíč na moje E39 před face.
Potom mam druhý klíč, který ale nemá v sobě imobilizer, takže s ním jde pouze odemykat dveře, ale nenastartuji logicky.
Otázka č.1 dokáže někdo z klíčku funkčního udělat čip imo., který pouze vložím do klíče a je vše OK. nebo musím vyndavat i jednotku imo ?
otázka č.2. jde udělat na e39 před face ten klíč s diamantem co je po faceliftu ?
Zkoušel to někdo, stačí vybrousit planžetu a vložit imo čip nebo je to jinak s vnitřkem.
KoZi_man píše:Zdravím, chtěl bych se zeptat mam pouze jeden funkční klíč na moje E39 před face. Potom mam druhý klíč, který ale nemá v sobě imobilizer, takže s ním jde pouze odemykat dveře, ale nenastartuji logicky.
Otázka č.1 dokáže někdo z klíčku funkčního udělat čip imo., který pouze vložím do klíče a je vše OK. nebo musím vyndavat i jednotku imo ?
otázka č.2. jde udělat na e39 před face ten klíč s diamantem co je po faceliftu ?
Zkoušel to někdo, stačí vybrousit planžetu a vložit imo čip nebo je to jinak s vnitřkem.
1. Z klíče to nejde (ne zkopírovat - vyndat to jde, když to není "diamant"). Musí se buď vyndat jednotka imobilizéru, nebo objednat klíč v BMW.
2. Jde, ale záleží na roku výroby auta kvůli dobíjení akumulátoru v tom faceliftovém klíči. Klíč ode mě je rozebíratelný a má vyměnitelnou baterii, nedobíjecí.
Klíč od bmwjakeš.cz jsem měl v ruce celkem dvakrát a pokaždé byl docela problém s vybroušením. Byl z příliš tvrdého materiálu.
Jaký máš ten druhý klíč? Je dodělávaný, nebo originál? Měl jsi ho otevřený, že víš, že v něm není čip? Může být třeba "jen" rozpárovaný od jednotky imobilizéru.
ahoj,
mám dotaz koupil jsem E39 530D 2002 po faceliftu pouze s jedním originálním klíčem a chtěl bych jeden rezervní, v BMW mi řekli 4500Kč což mi přijde dost, koukal jsem že není problém koupit planžetu s obalem cca 300Kč, pochopitelně v něm nebude elektronika a musí se nechat vybrousit, jde mi o to zdali se dá použít elektonika z jiného (vozu) klíčku a čip imobilizéru překódovat? Mám známého na vrakáči a ten mi klíček dá za flašku. Předem díky za odpověď