Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Starty TDS
Tompo píše:a poté co chytne, tak se ještě chvilku jakoby "hádá"? pokud ano, tak žhaviče KO, vyměnit co nejdříve, pokud máš žhaviče OK, bude problém s naftou... Taky jsem to řešil před pár dny, do TDSa se nemusíš bát dát klidně 2l benzínu na nádrž
to ne chytne to pěkně ale dlouho to točí nza tepla ted když je mínus tak to ráno brnkne hned ale jak se zahřeje tak to chytá déle ale chytne to v pohodě
mám taky TDS a dávám tam celej rok aditiva..Pokud máš dobré žhav.svíčky tak to musí chytnout studené na drc..Mě to chytá normálně i v těhle mrazech na jedno nažhavení,motor běží pravidelně jen to je ve vyšších otáčkách cca 1 100 a pak jak se to zahřívá padají pozvolna až na 850 otáček.Takhle to asi má fungovat ale jsem si všimnul že když to natočím tak to tak minutu kouří černě asi jak to nažhavilo a pak se to srovná a jde jen pára..
Teď jsem řešil ten samý problém na svý E34. Byly špatný dvě žhavící svíčky, který jsem vyměnil a bylo hned po problému a auto chytá opět na otočení. Předtím jsem musel startovat tak 6x až 7x než motor chytil a když chytil tak běžel pravidelně, teplej pak chytal normálně. Takže vyměň svíčky a bude po problému. J
citron píše:Teď jsem řešil ten samý problém na svý E34. Byly špatný dvě žhavící svíčky, který jsem vyměnil a bylo hned po problému a auto chytá opět na otočení. Předtím jsem musel startovat tak 6x až 7x než motor chytil a když chytil tak běžel pravidelně, teplej pak chytal normálně. Takže vyměň svíčky a bude po problému. J
svíčky u TDS???

měl bych dotaz ohledně toho cvrnkání benzínu do nafty...nějakej rozumnej poměr...a zda-li to může škodit i v minimálním množství.
dále mne zajímá proč to po týdnu stání ,,s čistou naftou(neředěnou 98 naturalem) v suchu ,ale v -10 po startu mělo zvuk právě tý multikáry...
po nařadění 98 naturalem,po týdnu nastartuje a zvuk motoru normální..měl bych změnit benzínku?
vstřiky mám nový.díky
dále mne zajímá proč to po týdnu stání ,,s čistou naftou(neředěnou 98 naturalem) v suchu ,ale v -10 po startu mělo zvuk právě tý multikáry...
po nařadění 98 naturalem,po týdnu nastartuje a zvuk motoru normální..měl bych změnit benzínku?
vstřiky mám nový.díky
radokrno píše:měl bych dotaz ohledně toho cvrnkání benzínu do nafty...nějakej rozumnej poměr...a zda-li to může škodit i v minimálním množství.
dále mne zajímá proč to po týdnu stání ,,s čistou naftou(neředěnou 98 naturalem) v suchu ,ale v -10 po startu mělo zvuk právě tý multikáry...
po nařadění 98 naturalem,po týdnu nastartuje a zvuk motoru normální..měl bych změnit benzínku?
vstřiky mám nový.díky
poměr v podstatě tak litr benzínu na 30-40 litrů nafty, ale stačí to jen když je opravdu tuhá zima....jde o to, že benzín zamrzá později (respektive při nižší teplotě) než nafta a také, pokud se nepletu má menší hustotu, proto v zimě u starých dieslových aut pomáhá. U nových už by se to používat nemělo, navíc většina moderních dieslů už má tzv. předehřev nafty....takže se to řešit nemusí
Nechci se hádat ale já vím že doporučená dávka je cca 6procent.A z vlasní zkušenosti když mi přítelkyně natankovala do TDS kde bylo 40 litrů nafty 15 litrů naturalu tak auto po nastartování běhalo jak traktor takže myslím že to je moc..Myslím že benzín je moc suchej a není to dobré pro čerpadlo,raději dávám aditiva ale je to můj názor..Jinak já dávám Castrol TDA-mají ho v Elitu nebo Vif Super Diesel Aditiv-dle nějaké recenze toto nejlepší aditivum,dávkování je přesně popsané a leju to tam nálevkou při každém tankování.
bibikuba píše:Nechci se hádat ale já vím že doporučená dávka je cca 6procent.A z vlasní zkušenosti když mi přítelkyně natankovala do TDS kde bylo 40 litrů nafty 15 litrů naturalu tak auto po nastartování běhalo jak traktor takže myslím že to je moc..Myslím že benzín je moc suchej a není to dobré pro čerpadlo,raději dávám aditiva ale je to můj názor..Jinak já dávám Castrol TDA-mají ho v Elitu nebo Vif Super Diesel Aditiv-dle nějaké recenze toto nejlepší aditivum,dávkování je přesně popsané a leju to tam nálevkou při každém tankování.
I v uživatelské příručce k tds e39 je napsáno že v zimních měsících je možné přidat až 30% benzinu , u vw to je to samé. A mercedes udával až 50% benzinu. Motor je na to pak klapavej a je to lenivější.