Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Starty TDS

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#1 Příspěvek od HIDEN »

Zdar chlapi vím že se to pořád řeší a že sem měl prvně hledat.Jenže našel jsem jen problémy s teplými starty.Akorát že já mám teplé starty uplně na drc ale za to studené sou opravdu hrozné točím třeba 10 sekund a pak to docela silně zakouří (až chytne) Nevíte někdo?
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#2 Příspěvek od Tompo »

a poté co chytne, tak se ještě chvilku jakoby "hádá"? pokud ano, tak žhaviče KO, vyměnit co nejdříve, pokud máš žhaviče OK, bude problém s naftou... Taky jsem to řešil před pár dny, do TDSa se nemusíš bát dát klidně 2l benzínu na nádrž :idea:
Ditr
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 03.12.2010 01:00

#3 Příspěvek od Ditr »

Tompo píše:a poté co chytne, tak se ještě chvilku jakoby "hádá"? pokud ano, tak žhaviče KO, vyměnit co nejdříve, pokud máš žhaviče OK, bude problém s naftou... Taky jsem to řešil před pár dny, do TDSa se nemusíš bát dát klidně 2l benzínu na nádrž :idea:


to ne chytne to pěkně ale dlouho to točí nza tepla ted když je mínus tak to ráno brnkne hned ale jak se zahřeje tak to chytá déle ale chytne to v pohodě
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#4 Příspěvek od HIDEN »

Právě že nehádá, za tepla jak jsem už psal není jedinej problém nastartuje během sekundy.A spíš sem slyšel že je možný že se to zavzdušnuje.
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#5 Příspěvek od Tompo »

Pokud Ti to začalo zlobit až teď, v těch mrazech, tak to bude naftou, řešil jsem to taky, dal jsem na plnou nádrž 2l benzínu a je to OK!!!
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#6 Příspěvek od HIDEN »

Ne ne zlobí to dýl jen v těch mrazech je to horší.
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#7 Příspěvek od bibikuba »

mám taky TDS a dávám tam celej rok aditiva..Pokud máš dobré žhav.svíčky tak to musí chytnout studené na drc..Mě to chytá normálně i v těhle mrazech na jedno nažhavení,motor běží pravidelně jen to je ve vyšších otáčkách cca 1 100 a pak jak se to zahřívá padají pozvolna až na 850 otáček.Takhle to asi má fungovat ale jsem si všimnul že když to natočím tak to tak minutu kouří černě asi jak to nažhavilo a pak se to srovná a jde jen pára..
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#8 Příspěvek od Tompo »

Taky moc záleží kde a co tankuješ, já to mám ověřené, jelikož jsme do tří aut tankovali stejně a všechny tři v -22C nejely... stačilo zatlačit do tepla na hodku a blafly
DDT
Registrovaný
Příspěvky: 176
Registrován: čtv 28.01.2010 01:00

#9 Příspěvek od DDT »

Ahoj, kamarád má nyní problém jiného typu. Strčí klíč do zapalování a ten se volně protočí. Někdy naskočí budíky, ale aby mohl nastartovat to se mu nepovede. Neřešil to někdy někdo? Jedná se o E39rv98kombi TDS.

Díky
citron
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: pon 06.09.2010 00:00
Bydliště: praha

#10 Příspěvek od citron »

Teď jsem řešil ten samý problém na svý E34. Byly špatný dvě žhavící svíčky, který jsem vyměnil a bylo hned po problému a auto chytá opět na otočení. Předtím jsem musel startovat tak 6x až 7x než motor chytil a když chytil tak běžel pravidelně, teplej pak chytal normálně. Takže vyměň svíčky a bude po problému. J
Fipo
Registrovaný
Příspěvky: 409
Registrován: pon 26.11.2007 01:00
Bydliště: Hodonín

#11 Příspěvek od Fipo »

citron píše:Teď jsem řešil ten samý problém na svý E34. Byly špatný dvě žhavící svíčky, který jsem vyměnil a bylo hned po problému a auto chytá opět na otočení. Předtím jsem musel startovat tak 6x až 7x než motor chytil a když chytil tak běžel pravidelně, teplej pak chytal normálně. Takže vyměň svíčky a bude po problému. J


svíčky u TDS??? :roll:
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#12 Příspěvek od HIDEN »

Jejda tak žhavičku no vy strašně naděláte někteří.
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#13 Příspěvek od radokrno »

měl bych dotaz ohledně toho cvrnkání benzínu do nafty...nějakej rozumnej poměr...a zda-li to může škodit i v minimálním množství.
dále mne zajímá proč to po týdnu stání ,,s čistou naftou(neředěnou 98 naturalem) v suchu ,ale v -10 po startu mělo zvuk právě tý multikáry...
po nařadění 98 naturalem,po týdnu nastartuje a zvuk motoru normální..měl bych změnit benzínku?
vstřiky mám nový.díky
Fipo
Registrovaný
Příspěvky: 409
Registrován: pon 26.11.2007 01:00
Bydliště: Hodonín

#14 Příspěvek od Fipo »

radokrno píše:měl bych dotaz ohledně toho cvrnkání benzínu do nafty...nějakej rozumnej poměr...a zda-li to může škodit i v minimálním množství.
dále mne zajímá proč to po týdnu stání ,,s čistou naftou(neředěnou 98 naturalem) v suchu ,ale v -10 po startu mělo zvuk právě tý multikáry...
po nařadění 98 naturalem,po týdnu nastartuje a zvuk motoru normální..měl bych změnit benzínku?
vstřiky mám nový.díky


poměr v podstatě tak litr benzínu na 30-40 litrů nafty, ale stačí to jen když je opravdu tuhá zima....jde o to, že benzín zamrzá později (respektive při nižší teplotě) než nafta a také, pokud se nepletu má menší hustotu, proto v zimě u starých dieslových aut pomáhá. U nových už by se to používat nemělo, navíc většina moderních dieslů už má tzv. předehřev nafty....takže se to řešit nemusí
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#15 Příspěvek od bibikuba »

Poměr je tuším max. 6 procent benzínu na nádrž nafty.Já to řeším u TDS tak že dávám aditiva při každém tankování i v létě a myslím že to je lepší hlavně pro mazání čerpadla..
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#16 Příspěvek od radokrno »

aditiva?která a jak to tam leješ,normálně přes nějakej trychtýř s trubicí?k vůli tý klapce.která ty aditiva tedy doporučuješ?a je to lepší než-li ředění benzínem,nebo je to v podstatě jedno?
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#17 Příspěvek od oldaf »

bibikuba píše:Poměr je tuším max. 6 procent benzínu na nádrž nafty.Já to řeším u TDS tak že dávám aditiva při každém tankování i v létě a myslím že to je lepší hlavně pro mazání čerpadla..

Poměr je u TDS až 30% benzinu do nafty.
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#18 Příspěvek od bibikuba »

Nechci se hádat ale já vím že doporučená dávka je cca 6procent.A z vlasní zkušenosti když mi přítelkyně natankovala do TDS kde bylo 40 litrů nafty 15 litrů naturalu tak auto po nastartování běhalo jak traktor takže myslím že to je moc..Myslím že benzín je moc suchej a není to dobré pro čerpadlo,raději dávám aditiva ale je to můj názor..Jinak já dávám Castrol TDA-mají ho v Elitu nebo Vif Super Diesel Aditiv-dle nějaké recenze toto nejlepší aditivum,dávkování je přesně popsané a leju to tam nálevkou při každém tankování.
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#19 Příspěvek od bibikuba »

Ps..Když to tam leješ pomalu nálevkou tak to přes tu klapku normálně proteče :wink: A samozřejmě se to leje před tankováním,pak se to lepší promíchá :lol:
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#20 Příspěvek od oldaf »

bibikuba píše:Nechci se hádat ale já vím že doporučená dávka je cca 6procent.A z vlasní zkušenosti když mi přítelkyně natankovala do TDS kde bylo 40 litrů nafty 15 litrů naturalu tak auto po nastartování běhalo jak traktor takže myslím že to je moc..Myslím že benzín je moc suchej a není to dobré pro čerpadlo,raději dávám aditiva ale je to můj názor..Jinak já dávám Castrol TDA-mají ho v Elitu nebo Vif Super Diesel Aditiv-dle nějaké recenze toto nejlepší aditivum,dávkování je přesně popsané a leju to tam nálevkou při každém tankování.

I v uživatelské příručce k tds e39 je napsáno že v zimních měsících je možné přidat až 30% benzinu , u vw to je to samé. A mercedes udával až 50% benzinu. Motor je na to pak klapavej a je to lenivější.
Odpovědět