Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
530d
Ahojky,no tak jsem dost rád,že jsme se pěkně pobavily o těch klapách v sání,protože i když jsem o jejich existenci věděl dřív,tak se dnes stalo přesně to nejhorší co se mohlo stát že..Z ničeho nic,auto jelo na 5válců,tož jsem si řekl,asi je něco špatně,tak hurá s velkým nadšením,a v podstatě bez narušení mých původních plánu se jelo na dílnu...no po rozborce sání,jsme zjistily:3klapy v pi...,a z toho na jedne kousek chybí..no,říkal jsem si,tak třeba tam už ani nebyla dřív,a nebo šla laufem...,tak jsme zkusily přehodit trysky,no..a vono nic že..takže,ten malinky zbyteček,který se hold nenašel,asi šel po ventilech,takže,ted to čeká až to motorář rozdělá,zrepasuje,a sdělí mi cenu...no,mám dnes špatný den...ale fajn je to,že mazlík dnes dostal now zimáky na zadek..i když mi sou uplně k hovnu,ale mám je no..poučení pro všechny:okamžitě rozdělat sání,vičistit,zkontrolovat,namazat,a složit...a za půl roku znovu!!!!!!!!!!!!!
no,ale tohle není zas tak jednoduché..včera jsme to laborovali,a zjistily jsme že vodící tyčky tam stejně zůstat musí,a pokud tam není klalpa,tak chodí nahoru a dolů,a bude stoho syčet vzduch..tak asi nejrozumnější bych řekl je že se čas od času sundá sání,vičistí,a samozřejmě znefunkční přes podtlakovou hadici..libovka píše:Nejlepší řešení je klapky vyhodit do hajzlu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 128
- Registrován: úte 25.08.2009 00:00
No bud,vyměnit to celé sání..a myslím že novší modely jsou skutečně bez klapek(mají filtr pevných částic),nebo je jen znehybnit přes podtlakovou hadici(je tuším u 6válce),ale to doporučuji stejně to sání sundat a zjistit stav,a to by pak už nemělo udělat nic,praskají protože se přidírají,a když je znehybníš,nebudou mít důvod k prasknutí...jiriik píše:Ahoj, chtěl jsem se zeptat má s tím někdo zkušenosti u 530d E60? Jak to udělat s těma klapkama jak je dát do řiti?Předem díky za rady.
no a 3možnost,vyjmout je celé ven,ale v tom případě musíš nějakým způsobem zaslepit díry po klapách..což asi tak jednoduché nebude..
Ahoj,nejsou tam nikde zobrazeny,počítá se že se to mění s celým sáním..jaradaf píše:Zdarec mohl by sem nekdo hodit obrazek z etk kde se ty klapky(e39) v tom sani nachazi,ja sem tam nic nenasel![]()
Dik jara
chcou za něj jen 12000kč)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
http://sway-la.de/files/Ansaugbruecken-umbau530D.pdf klapky a jejich odstranění.....
Dik paradni fotostorytexxx píše:http://sway-la.de/files/Ansaugbruecken-umbau530D.pdf klapky a jejich odstranění.....


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 655
- Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Dobréj návod a u E60 by to mělo být v podstatě podobný, co ? A když jsou ovladaný podtlakem, tak k tomu vede nějaká hadička co to ovladá ?texxx píše:http://sway-la.de/files/Ansaugbruecken-umbau530D.pdf klapky a jejich odstranění.....
Ahoj, nedávno jsem ty klapky dělal, ale z jiného důvodu. Začal mi prolínat olej kolem třech hřídelek těch zmiňovaných klapek. Myslel jsem, že koupím jen domečky s klapkami, ale ony jsou součástí celého sání. Takže jsem je rozebral, zjistil, že tam jsou simerinky 4x11x6. Šest kusů mě vyšlo na 350Kč a ještě 12x šroubky M2x3mm na přišroubování klapek (nerez plíšků) na hřídelku. Ty původní šroubky jsem musel pilníkem zezadu upilovat, protože jsou rozklepnuté a při povolování bych hřídelku o průměru 4mm zničil. Takže, když to nasaje klapku tak to není tím, že se povolí šroubek. Tipnul bych si, že. klapky a sací kanál je zakarbonovaný tak, že se klapka zasekne, podtlak to neví a otvírá a zavírá tak dlouho až se hřídelka ukroutí. Bude to asi v místě co je šroubek ve vyfrézování hřídelky pro klapku, protože tam je to hodně slabé a po ukroucení ten šroubek spadne až do válce. Klapka se zbytkem hřídelky se do válce nedostane, ale ventil asi zničí. Pro představu M2 v půlkulatém profilu šíře 4mm a tloušťky 2mm. To znamená od šroubku na každou stranu 1mm. Musím konstatovat, že moje klapky byly, proti tomu co je vidět na obrázku, skoro čisté. Mám najeto 160kkm. S citem jsem je očistil šábrem a jemným dráťákem a sací kanály v místě klapek také. Vše jsem odmastil, šroubky a i vyfrézování hřídelky pro klapky jsem zalepil Loctitem, co jde povolit jen po ohřátí a zezadu jsem šroubky lehce rozklepnul. Vše s citem jak u hodináře. Klapky nesmí nikde škrtat, vše musí jít volně a pak se asi nemůže stát, že upadnou.
Zdeněk
Zdeněk