Chudák chtěl poradit jak se tam lejou aditiva a tady vznikla procentová válka Já osobně zůstanu u aditiv i když ve velkých mrazech to bez benzínu v naftě vrčet nebude a taky ho tam nacpu
kluci nechci vám do toho kecat, ale číst se to nedá bez reakce, já tankuju jen u pořádnejch benzínek a nic jinýho tam ani v těch největších polárních mrazech neleju než naftu! A chytáto bez problémů jak teplý tak studený,jestli dlouho točíš je problém 1. v naftě,2. ve žhavičích,3. ve špatně nastaveném předvstřiku, 4. nebo v čerpadle, šel bych vylučovací metodou podle číselný řady a není nad čím přemýšlet. V 90% to je krok číslo jedna. Jestli BMW na něčem záleží tak je to na palivu. Mám to vyzkoušený a sedí to.
Tak tohle rčení bych dával k novým motorům s vysokotlakym vstřikem nafty a nezáleží,jestli je to Bávo nebo zbytek světa. Bordel v naftě+hodně síry - zadírání pístu v čerpadlech,piezo vstřiků a podobně... U Tds miluju to,že je to "starej" motor a není tak choulostivej. Já věřím léty prověřenym věcem,diesely vlastním 15 let (žena také) a celou tu dobu leju v zimě tak litr naturalu na 10 l nafty,motor se mi nikdy z toho nepodělal a nafta nezamrzla. Lépe to chytá a dřív hřeje,takže pro motor spíš plus. Aditiva jsem nikdy nedával a naftu u pumpy nekupuju. Když byli zlé časy a musel jsem na stojan,bral jsem do kanystrů a míchal s 50% stolního oleje - Na Tds naježděno cca 30 tisíc,u manželky Isuzu k 50 tkm, volvo 1,9 dt pár tisíc atd... Prostě tyhle motory jsou klasický pevný dieselový držáky. Na druhou stranu jsem viděl a odtahoval dost novejch aut (některý i v záruce),živený "jen" naftou od OMW a luxusnímy aditivy s KO agregátama... Ono všechna ta doporučení,brožurky a teoretický rady jsou jedna věc,ale léta praxe zase druhá...
tak blbě mi to poslední týden chytalo za studena,,,,šel jsem rovnou po žhavičkách a jejich výměně,,,jen že jsem něco zapoměl a v prostoru pro ŘJ mi rupla taková jakoby pojistka,takovej plíšek kterej je na obou koncích zakonečen vydličkama a přišroubovanej šroubkama s křížovou hlavičkou...neví někdo co to je?podle mě to neni pojistka k žhavičům ,,pojistka k žhavičům je ta do který vedoe ten červenej kabel ne?dik
radokrno píše:aditiva?která a jak to tam leješ,normálně přes nějakej trychtýř s trubicí?k vůli tý klapce.která ty aditiva tedy doporučuješ?a je to lepší než-li ředění benzínem,nebo je to v podstatě jedno?
Se spoustou aditiv je problém, že obsahujou alkohol, který má velmi nízký bod vzplanutí a shoří hned ve spalovací komoře. Takže nemá žádný čistící efekt, ale opačný. Jedním zmála výrobků, který neobsahují alkohol jsou věci od BG. Kámoš to používá a má celou palivovou soustavu od nádrže až po výfuk o.k. Když dáš myslím do vyhledávače na zboží.cz BG KIT, tak tam něco vypadne.
dále jak jsem cosi posral a rupla mi ta pojistka tak mi pestalo chodit centrální otvírání dveří,a to jen tak že zadní pravé ,,mi zamkne ,ale neodemkne...po čem jít,,ostatní dveře ok jak na odemknutí tak na zamknutí,jen ty zadní pravé se mi ne a ne odenknout???díky za radu po čem jít.