Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 525tds, pujdou mi tam budíky s velkym BC z 530D
Pudou mi dát do E39 525 tds rv.97 budíky s velkym BC z naftovýho třílitra? Nemám tam budíky ani s malim BC, jen teplotu a kyláky. Tak si to chci dodělat, mám v plánu koupit ty budíky z 530D a páčku blinkrů s bc tlačítkem a nevý jestli musím koupit i MID displei s tlačítkem BC, já tam má ten velkej MID (dvouřádkovej) ale bez tlačítka BC. A kdyby to šlo, musím s tím na diagnostyku?
Ide to, ale nebude to take jednoduche ako si myslis. Vysvetlim ti preco.
Tvoje LOW budiky bez BC maju vzadu 2x konektor a tie budiky s velkym BC maju 3x konektor (a maju rozdielny pocet pinov ako u budikov LOW).
Takze treba tam prerabat kablovacku a navyse sa musi instalovat nejaky pridavny senzor tusim pri nadrzke chladiacej kvapaliny alebo brzdovky alebo take nieco, nepamatam sa presne.
Navyse co sa tyka diagnostiky, bez toho sa nezaobides, treba totizto nove budiky naprogramovat a tak isto nakodovat do vybavy auta HIGH BC, v opacnom pripade nebude palubak fungovat.
Este aby si toho nemal malo, pouzite budiky cez diagnostiku nenaprogramujes, nakolko diagnostika do nich odmietne zapisat VIN kod po druhykrat. Je mozne nakodovat len nove budiky (ktore este predtym neboli nakodovane) alebo stare, ale to tym sposobom, ze sa z nich musi najprv v Eprom vymazat pole kde je ulozeny pocet km, VIN cislo a pripadne cez program NCS expert vymazat centralny kodovy kluc, potom sa daju nakodovat pre tvoje vozidlo aby fungovali spravne.
Co sa tyka tych kablovaciek co a ako treba prerobit, myslim ze mam k tomu nejaky navod v pdf priamo od bmw, takze ak by si sa chcel do toho pustit, mozem ti ho poslat ak mi hodis email do sz.
Tvoje LOW budiky bez BC maju vzadu 2x konektor a tie budiky s velkym BC maju 3x konektor (a maju rozdielny pocet pinov ako u budikov LOW).
Takze treba tam prerabat kablovacku a navyse sa musi instalovat nejaky pridavny senzor tusim pri nadrzke chladiacej kvapaliny alebo brzdovky alebo take nieco, nepamatam sa presne.
Navyse co sa tyka diagnostiky, bez toho sa nezaobides, treba totizto nove budiky naprogramovat a tak isto nakodovat do vybavy auta HIGH BC, v opacnom pripade nebude palubak fungovat.
Este aby si toho nemal malo, pouzite budiky cez diagnostiku nenaprogramujes, nakolko diagnostika do nich odmietne zapisat VIN kod po druhykrat. Je mozne nakodovat len nove budiky (ktore este predtym neboli nakodovane) alebo stare, ale to tym sposobom, ze sa z nich musi najprv v Eprom vymazat pole kde je ulozeny pocet km, VIN cislo a pripadne cez program NCS expert vymazat centralny kodovy kluc, potom sa daju nakodovat pre tvoje vozidlo aby fungovali spravne.
Co sa tyka tych kablovaciek co a ako treba prerobit, myslim ze mam k tomu nejaky navod v pdf priamo od bmw, takze ak by si sa chcel do toho pustit, mozem ti ho poslat ak mi hodis email do sz.
Díky, zaslal sem ti email v sz. A ještě bych se tě zeptal, jestli by nebylo jednodušší osadit to budíkama s malim bc. Jde mi o to aby sem tam vůbec pal. PC měl. Spokojil bych se i s tim malim, kdyby to bylo třeba o trochu jednodušší. Ale mám možnost koupit za rozumnej peníz ty budíky z 530D, s páčkou a MiD. Tak se chci radši ještě zeptat jestli není jednoduší dát tam malej bc? Nerad bych to koupil přepájel a tahal někde novou elektryku, a pak zjistil, že sem to moh udělat jinak.
tak som to nasiel aj na nete:
http://www.socalbavarians.com/High_OBC_retrofit.pdf
http://www.socalbavarians.com/High_OBC_retrofit.pdf
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 12
- Registrován: pon 29.11.2010 01:00
- Bydliště: Bratislava, SR
- Kontaktovat uživatele:
Inak ja sa idem práve do toho pustiť. V tom návode je urobený popis podľa káblovej sady dodávaných iba k novým budíkom. Ak nemáš tu novú sadu tak si treba zohnať kablovačku z havarovaného auta ktoré malo HIGH budíky. V skutočností ide o to povyberať káble z konektorov na HIGH budíky a tie konektory pre jednoduchosť označiť ako konektor A1,A2, A3. Potom káble z konektorov na LOW budíky pozapichovať podľa schémy do konektorov ktoré sme si označili ako A1,A2, A3. Káble ktoré idú do konektorov sú tiež farebne rozlíšené. V schéme máš pri každom kábli aj napísanú farbu. Čiže v konektore A1 označovaná na schéme ako X16 pod číslom pinu 8 je napísané 0,35 GR RT čo znamená priemer kábla a podla vysvetliviek na konci návodu GR - Grey čiže šedá farba
RT - Red - číže červená farba
RT - Red - číže červená farba