Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Jaký je Váš názor na E60 ???

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Matthes
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: čtv 12.02.2009 01:00
Bydliště: Havířov

#21 Příspěvek od Matthes »

Musím s Filozofem souhlasit tmavá E60 na 18" či 19" vypadá suprově. Ze začátku se mi moc nelíbila, ale z odstupem času jsem změnil názor. Navíc jsem se svezl v E39 525i s M-Sportpaket a v e60 525i obyč sedadla v kůži a musím říct, že v E60 je ta ergonomie a posed někde jinde. Toť můj názor :D
Lucas87
Registrovaný
Příspěvky: 451
Registrován: čtv 12.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Lucas87 »

Já nevím no.. svezl sem se v 530i E60. Jízdní vlastnosti prostě BMW otom žádná, ale ta strašná palubka :-( .... myslel sem si že sem si nato trochu zvykl ale teď co vyjela F10 tak fakt počkám radši ještě 3-4roky a půjdu radši do F10 než E60.
E39 je oproti E60 balzám na oči... a zdá se mi že má i lépe naladěn podvozek než E60. :)
Prostě E39, E38 sou podle mě poslední pěkný BMW.... nemůžu si pomoct.
Takže až ojedu svou v pořadí 2 E39tku půjdu zase do E39....nebo možná F10

:wink:
Nyní: BMW E61 530i 05"/BMW E46 325Ci 03"/VW Transporter 2,5Tdi-Long 06"/Yamaha FZS 1000 04"
EX: BMW e36 316i 97"/BMW e39 523i 97"/BMW e39 525i 01"/LADA NIVA Offroad spec. 99"/Toyota 4Runner Offroad special 94"
mari
Registrovaný
Příspěvky: 1143
Registrován: pát 04.01.2008 01:00

#23 Příspěvek od mari »

Zvenku je auto moc pěkný,ale souhlasim s tím že E60 má ten interier hroznej. Palubka vypadá strašně lacině a prázdně, první volanty ošklivý a některý látky co dávali na sedačky jsou jak ze Spartaka 1957. V porovnání třeba s A6 je vnitřek jak chudej příbuznej nižší třídy.
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od jiriik »

Filozof píše:
jiriik píše:E60 krásné a vzhledově nadčasové auto 8)



Esteticky nejhezčí jsou v M-packetu s nějakýma 18-19" Alu.

Jinak i E61 touring vypadá moc pěkně a nadčasově. Pokud auto nemá runflaty tak je na 17" pohodlné jako limuzína. (osobní zkušenost)

Akorát obyč E60 ve stříbrné či šedé na 16" alu nic moc.
Nejhezčí je tmavší barva modra, zelena, černá, či červenohnědá,

A velice luxusní je bílá barva auta v mpaketu s 19" alu to je mazec.
http://www.carautoportal.com/car-images ... 60-new.JPG

:wink:

Osobně mám E60 v titanově šedé s 18" koly a s M-kovým podvozkem a vzhledově parádička:-)Malá kola tomu nesluší...A co interiér?Ze začátku na mě půsosobil taky jednoduše a lacině....Taky jsem si řikal, kde je ta dobrá palubka z E39, ale časem jsem si řekl, že v té mohutnosti a jednoduchostii je krása 8)
Lucas87
Registrovaný
Příspěvky: 451
Registrován: čtv 12.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Lucas87 »

mari píše:Zvenku je auto moc pěkný,ale souhlasim s tím že E60 má ten interier hroznej. Palubka vypadá strašně lacině a prázdně, první volanty ošklivý a některý látky co dávali na sedačky jsou jak ze Spartaka 1957. V porovnání třeba s A6 je vnitřek jak chudej příbuznej nižší třídy.


jj mám stejnej názor.. :wink:
Nyní: BMW E61 530i 05"/BMW E46 325Ci 03"/VW Transporter 2,5Tdi-Long 06"/Yamaha FZS 1000 04"
EX: BMW e36 316i 97"/BMW e39 523i 97"/BMW e39 525i 01"/LADA NIVA Offroad spec. 99"/Toyota 4Runner Offroad special 94"
fik001 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 84
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: Teplice

#26 Příspěvek od fik001 Člen Klubu »

Mám E61Mpaket,Co se týče té strohosti interieru,tak si myslím že v jednoduchosti je síla.K čemu je tisíc tlačítek na topení,když ve skutečnosti stačí 2 otočné potenciometry ktrý dle mého názoru udělají stejnou práci a hlavně dýl vydržej.Kolega má A6 Sline tedy srovnatelné auto ale nesrovnatelné poruchama ovládání elktroniky.(hlavně topení a PDC).Měl jsem E34,E39.Ale E61 je někde jinde.
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od jiriik »

fik001 píše:Mám E61Mpaket,Co se týče té strohosti interieru,tak si myslím že v jednoduchosti je síla.K čemu je tisíc tlačítek na topení,když ve skutečnosti stačí 2 otočné potenciometry ktrý dle mého názoru udělají stejnou práci a hlavně dýl vydržej.Kolega má A6 Sline tedy srovnatelné auto ale nesrovnatelné poruchama ovládání elktroniky.(hlavně topení a PDC).Měl jsem E34,E39.Ale E61 je někde jinde.
8) Přesně
Zdenal
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: pát 20.03.2009 01:00

#28 Příspěvek od Zdenal »

Kdo má e39 nadává na e60 a obráceně.....to je jasný...hlavně je to téma 6 let starý.

Já mám e39 a líbí se mi, ale líbí se mi i e60 a e61, ale že je někde jinde bych netvrdil...technicky je to velice podobné auto (i když to topení se ovládá jinak no :) )

Vnitřek opravdu nic moc, Audi má hezčí, je to jak Opel. Aby to vypadalo dobře, tak už to musí bejt opravdu mega výbava..
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#29 Příspěvek od airbone »

E39 je sice stara klasika a super kara po vsetkych strankach a ked prisla E60ka tak sa mi nepacila ani zvonku a ani zvnutra, ale nejak som zmenil nazor, postupne sa mi zacala velmi pacit. Myslim ze vonkajsi dizajn je fakt super a interier som si tiez nejako zalubil. Co mozem povedat z vlastnej skusenosti - ovela pohodlnejsi posed a jazda ako v e39 a co sa tyka interieru, paci sa mi jednoduchost, strohost a aj vzhlad. Tomu vsetkemu dominuje displej i-drive ktory je samozrejme aj v ovela lepsej pohohe pre oci ako tomu bolo u bordmonitorov e39. Doba ked v aute svietilo dvestopatdesiat tlacidiel je prec, teraz su skor lepsie jednoduche ovladacie prvy a zvysok funkcii sa ovlada cez i-drive otocny ovladac, ktory je ovela lepsie poruke ako tie knofliky co boli na boardmonitoroch. Tak isto co sa tyka ovladania kurenia, na palubke je vsetko co je treba a zvysne veci ako presne nastavenie intenzity a teploty vzduchu ako aj jeho rozdelenie sa nastavuje cez i-drive. Ale musim aj povedat ze e39 mala lepsie spracovanie interieru co sa tyka kvality pouzitych materialov, v E60 interier zacne vrzgat ovela skor.....
F10 je total pecka, krasa auto zvonku aj zvnutra. Ked som pri nej prvykrat stal ked bola vystavena v brnenskej olympii, nemohol som sa s tym zmierit ake je to auto krasne......
mari
Registrovaný
Příspěvky: 1143
Registrován: pát 04.01.2008 01:00

#30 Příspěvek od mari »

Ať to je jednoduchý a účelný, o tom žádná, ale musí to trochu taky vypadat. Tak jasně, kdybych jí měl tak si pískám a s intereirem bych se smířil, ale nemůžu si pomoct, podle mě tohle prostě neni hodný pětkovýho BMW. Ty decimetry čtvereční prázdnýho ošklivýho plastu, ty ovladače topení jak z Fiat UNO 1993 u takhle drahýho auta? To ať se na mě žádnej nehněvá, ale to odflákli. Taky jim to docvaklo a F10 už je o něčem jiném.

Obrázek
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od RuDoSh »

jj co jsem se svezl v F11 tak klidne e60 preskocim :-D velka skoda jen toho rizeni :-/
Zdenal
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: pát 20.03.2009 01:00

#32 Příspěvek od Zdenal »

Ta F10 je moc pěkná, ale zase mi vadí jiná věc. 5er vypadá jako 3er a 7er vypadá jako 5er.

Když vyjeli, tak jsem fakt nevěděl zdali je to 5er nebo 7er.

Opravdu klamou tělem a vypadaj menší než jsou a já mám rád, když je auto velký jako kráva a vypadá velký jako kráva. E38 je opravdu srdíčkový autíčko....
Fipo
Registrovaný
Příspěvky: 409
Registrován: pon 26.11.2007 01:00
Bydliště: Hodonín

#33 Příspěvek od Fipo »

airbone píše:E39 je sice stara klasika a super kara po vsetkych strankach a ked prisla E60ka tak sa mi nepacila ani zvonku a ani zvnutra, ale nejak som zmenil nazor, postupne sa mi zacala velmi pacit. Myslim ze vonkajsi dizajn je fakt super a interier som si tiez nejako zalubil. Co mozem povedat z vlastnej skusenosti - ovela pohodlnejsi posed a jazda ako v e39 a co sa tyka interieru, paci sa mi jednoduchost, strohost a aj vzhlad. Tomu vsetkemu dominuje displej i-drive ktory je samozrejme aj v ovela lepsej pohohe pre oci ako tomu bolo u bordmonitorov e39. Doba ked v aute svietilo dvestopatdesiat tlacidiel je prec, teraz su skor lepsie jednoduche ovladacie prvy a zvysok funkcii sa ovlada cez i-drive otocny ovladac, ktory je ovela lepsie poruke ako tie knofliky co boli na boardmonitoroch. Tak isto co sa tyka ovladania kurenia, na palubke je vsetko co je treba a zvysne veci ako presne nastavenie intenzity a teploty vzduchu ako aj jeho rozdelenie sa nastavuje cez i-drive. Ale musim aj povedat ze e39 mala lepsie spracovanie interieru co sa tyka kvality pouzitych materialov, v E60 interier zacne vrzgat ovela skor.....
F10 je total pecka, krasa auto zvonku aj zvnutra. Ked som pri nej prvykrat stal ked bola vystavena v brnenskej olympii, nemohol som sa s tym zmierit ake je to auto krasne......



souhlasím naprosto....ale seděl jsem taky teď v F10 a zavřel jsem dveře...bylo to lehké, nehlučné a byl to pro mě hrozně divný pocit, jako bych zavřel fábii....a tak se ptám, proč má auto za 2mil za potřebí ušetřit 2dcl ve spotřebě a vyrábí vše z plastu? já bych chtěl za své peníze pořádné dveře jako u e39 a né kus plastu....
ROBi
Registrovaný
Příspěvky: 4495
Registrován: úte 20.05.2008 00:00
Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od ROBi »

E60 je zvenku docela povedená (narozdíl od sedmičky, která se jim moc nepovedla), ale uvnitř už je to horší. PředFL volant je ošklivej a pokud se jedná o nějakou slabší výbavu, tak ten interiér je fakt hnusnej. Jak je to líp vybavený, tak už to celkem jde...
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk

#35 Příspěvek od jurasis »

Zvenku je pro mě 60/61 vzor auta... Lepší je už jen X6...
To neznamená, že se mi nelíbí klasika starších řad...

Interiér beru veskrze ergonomicky... jestli je to dřevo nebo hliník je mi u kocoura, pokud bez námahy dostanu na každý ovládací prvek tehdy, když ho potřebuju...
Ale v tomhle je minimálně stejně názorů, jako na vzhled... 8)
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Bruno75
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: úte 20.02.2007 01:00
Bydliště: Trencin / Bratislava (SVK)

#36 Příspěvek od Bruno75 »

airbone píše:E39 je sice stara klasika a super kara po vsetkych strankach a ked prisla E60ka tak sa mi nepacila ani zvonku a ani zvnutra, ale nejak som zmenil nazor, postupne sa mi zacala velmi pacit. Myslim ze vonkajsi dizajn je fakt super a interier som si tiez nejako zalubil. Co mozem povedat z vlastnej skusenosti - ovela pohodlnejsi posed a jazda ako v e39 a co sa tyka interieru, paci sa mi jednoduchost, strohost a aj vzhlad. Tomu vsetkemu dominuje displej i-drive ktory je samozrejme aj v ovela lepsej pohohe pre oci ako tomu bolo u bordmonitorov e39. Doba ked v aute svietilo dvestopatdesiat tlacidiel je prec, teraz su skor lepsie jednoduche ovladacie prvy a zvysok funkcii sa ovlada cez i-drive otocny ovladac, ktory je ovela lepsie poruke ako tie knofliky co boli na boardmonitoroch. Tak isto co sa tyka ovladania kurenia, na palubke je vsetko co je treba a zvysne veci ako presne nastavenie intenzity a teploty vzduchu ako aj jeho rozdelenie sa nastavuje cez i-drive. Ale musim aj povedat ze e39 mala lepsie spracovanie interieru co sa tyka kvality pouzitych materialov, v E60 interier zacne vrzgat ovela skor.....
F10 je total pecka, krasa auto zvonku aj zvnutra. Ked som pri nej prvykrat stal ked bola vystavena v brnenskej olympii, nemohol som sa s tym zmierit ake je to auto krasne......


plne suhlasim s airbonom, tiez som sa na zaciatku nemohol na E60 ani podivat a povazoval som to spolu s E65 za urazku BMW, ALE casy sa menia a moj odpor k E60 postupne ochabol. Ked som sa v tom prvy raz previezol na prezentacii asi v 2006-2007 pomyslel som si - nie je to zle, ale nic pre mna, ked som to dostal do ruk znovu minuly rok a dovolili mi prejst si "podla seba" cestu, ktoru som isiel den predtym na E39, tak som sa do toho auta pomaly zamiloval (uznavam, ze to nebolo celkom spravodlive voci E39, pretoze ta testovana E60 bola x-drive). A ked som si na nom minuly tyzden presiel cestu do Tatier a spat na snehu, zistil som, ze ine auto asi nechcem. Mimochodom, aj ten tolko kritizovany i-drive ma celkom zaujal a da sa neho rychlo zvyknut. Ked sa ma majitel toho testovaneho exemplara (530xdA) pytal na moj nazor, odpovedal som dvoma slovami: Skvele a navykove.... :)
Kazdopadne ja si myslim, ze E39 je sice krajsia zvonku aj zvnutra, ale jazdnymi vlastnostami zial na E60 v ziadnom smere nema. Mozno to prezeniem, ale porovnavat jazdu v zime na snehu na E60 (moja skusenost je s x-drive, ale myslim, ze to plati aj bez) s E39 je skoro ako porovnat E39 so Zigulikom :)
E60 je uz proste inde. Moj sen bola E39 s vybavou a vlastnostami E60, odpoved BMW znie F10 :) (chybicka krasy je len cena)
Vyvoj sa neda zastavit a aj ked design E60 bol asi krokom vedla, je to skvele auto, ktore aj ked od jeho vzniku uplynulo uz viac ako 7 rokov je stale o dost lepsie nez vacsina dnesnych modelov. Musime sa zmierit s tym, ze E39 nam uz pomaly zacina "veteranovatiet", ostatne 7 rokov sa uz nevyraba a konstrukcne to ma uz tusim 12 rokov - inak teda na tu dobu to bolo mega auto...:!: .
BTW viete o tom, ze za cenu noveho Superbu sa uz da dnes zohnat 3-rocne E60 530xd v perfektnom stave a s vybavou o akej sa Skode nebude dlho ani snivat....
mari
Registrovaný
Příspěvky: 1143
Registrován: pát 04.01.2008 01:00

#37 Příspěvek od mari »

Rád bych věděl v čem bude na sněhu E60 bez xdrivu lepší než E39. Obojí stojí podle mě na sněhu za ho... A ty lepší jízdní vlastnosti dělaj hodně pocity ze svezení v mladšim autě.
Bruno75
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: úte 20.02.2007 01:00
Bydliště: Trencin / Bratislava (SVK)

#38 Příspěvek od Bruno75 »

mari píše:Rád bych věděl v čem bude na sněhu E60 bez xdrivu lepší než E39. Obojí stojí podle mě na sněhu za ho... A ty lepší jízdní vlastnosti dělaj hodně pocity ze svezení v mladšim autě.


To mas mozno pravdu (ved som aj pisal, ze som k mojej E39 nespravodlivy :)), ale myslim, ze novsie BMW maju aj podstatne lepsie urobene podvozky. Naviac predajca pri predvadzani E60 mi tvrdil, ze E60 (a dalsie nove modely) ma idealne rozdelenie hmotnosti medzi napravy 50-50, co teda E39 este asi zdaleka nema a preto sa na snehu o to horsie ovlada (resp. viac smyka). Pripustam, ze predajca len potreboval vychvalit novsi model, u ktoreho veril, ze by som ho mohol kupit. Dalsia vec je, ze E60 ma prepracovany software DSC a uz iba vdaka tomu to auto lepsie sedi na ceste. Inak suhlasim, ze by bolo zaujimave postavit vedla seba 3x 5er (E39, E60, F10), vsetko zadny nahon a priblizne rovnaky vykon a porovnat ich ovladatenost na snehu a tiez zasahy DSC do riadenia... Mozno niektori nebudu suhlasit, ale ja sa o seba aj o svoje Bawo bojim a nemam na to, aby som na zasnezenej ceste rezal zakruty dverami napred s vypnutym DSC....

P.S.
povazujem za velmi velku skodu, ze BMW nepustilo na trh E39 s pohonom 4x4 (teda aspon o E39 530xd neviem), bolo by to super auto.... hmmm :wink: Potom by som asi o E60 s x-drive ani neuvazoval....
Odpovědět