Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39 530d 135kw motor netáhne a 1x z 10ti pokusů zabere

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
sopam
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: ned 14.03.2010 01:00

#1 Příspěvek od sopam »

Zdravím všechny nadšence bmw.
Před měsícem jsem koupil e39tku.Byla za super peníze, takze jsem jí kupoval s tím, že motor netáhne.Dostal jsem i záruku na to, že jsou vstřiky a turbo v pohodě.Motor na volnoběh nekolísá, má krásný pravidelný chod. Do otáček jde také bez problémů, ale výkon to má jako normální atmosférický diesel. Tak 1x z 10ti pokusů auto zabere na plný výkon.Ještě podotknu, že je to automat a má najeto 280tis.km.S kamarádem mechanikem jsme zkoušeli jízdu bez váhy vzduchu, bylo to stejné, jak předtím, jen turbo když zabralo, tak mělo snížený výkon.Z toho jsme usoudili že je váha ok.Dále jsme odpojili regulátor tlaku turba, hlas motoru se změnil(byl více dunivý) a k našemu překvapení auto táhlo méně(tak na 50%), ale zato pořád plynule.Setkali jste se někdy s touto závadou a myslíte si, že by to mohl dělat ten regulátor turba? Díky za vaše reakce.Ještě jedna věc, ze spod motoru, mam jeden vlnovec, který je prasklý a jdou tudy výfukové plyny - ne výkon to snad nemá vliv...
dave155
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: stř 13.08.2008 00:00
Bydliště: TnO

#2 Příspěvek od dave155 »

posledni větou sis skoro odpověděl, pokud máš prdlý výfukový parohy mohlo by to bejt vono...
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Sáhni si po jízdě na obě větve výfuku, díl č.2 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10 . Já měl jednu větev studenou = katalyzátor byl ucpaný a motor se dusil => výfukové plyny neměly kam odcházet. Jinak projevy byly stejné, jak popisuješ. Sehnal jsem starší díly 1 a 2 (z bouračky), vyměnil radši oba a véééélký rozdíl :D
sopam
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: ned 14.03.2010 01:00

#4 Příspěvek od sopam »

Tak díky chlapáci, koupím, vyzkouším a poreferuju :-)
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Nový díl stojí 1.000 Euro. Tak radši hledej jako já, starší. A když to budeš kupovat, tak si zkus obě roury profouknout - normálně ústy. Sice budeš špinavej, ale šťastnej.
Bensche
Registrovaný
Příspěvky: 96
Registrován: pát 17.12.2010 01:00

#6 Příspěvek od Bensche »

Měl,jsem podobný problém a bylo to prasklé plastové paroží přisávalo jsi to valešný vzduch a nejelo to .
sopam
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: ned 14.03.2010 01:00

#7 Příspěvek od sopam »

Paroží jsem důkladně kontroloval, to je v pořádku.Navíc mi to nehulí. jako tobě s tím prasklým parožím.
micko525
Registrovaný
Příspěvky: 242
Registrován: ned 04.03.2007 01:00

#8 Příspěvek od micko525 »

Mě když netáhl 3.0 135kw tak to byl ten podtlakový ventil co je u turba,když se odpojil auto dunilo,nejelo a hulilo,nejlepší by bylo tam zkusit dát z jiného auta.Potom mi auto jednou netáhlo i protože jsem měl špatné vysokotlaké čerpadlo to pod řidičem,bylo načaté,bylo i hodně slyšet a auto občas jelo,občas ne a potom se úplně zadřelo a už nejelo,po výměně bylo opět vše O.K. Měl jsem také prasklé vlnovce,dokonce oba,byli úplně totálně K.O. ale na jízdu to moc vliv nemělo,jen na zvuk
sopam
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: ned 14.03.2010 01:00

#9 Příspěvek od sopam »

Ok diky za Vaš postřehy, příští týden se na to vrhnu, vidím to buď na ten podtlak.ventil u turba nebo podávací naftoové čerpadlo.
PearlJam
Registrovaný
Příspěvky: 192
Registrován: stř 16.01.2008 01:00

#10 Příspěvek od PearlJam »

sopam píše:Zdravím všechny nadšence bmw.
Před měsícem jsem koupil e39tku.Byla za super peníze, takze jsem jí kupoval s tím, že motor netáhne.Dostal jsem i záruku na to, že jsou vstřiky a turbo v pohodě.Motor na volnoběh nekolísá, má krásný pravidelný chod. Do otáček jde také bez problémů, ale výkon to má jako normální atmosférický diesel. Tak 1x z 10ti pokusů auto zabere na plný výkon.Ještě podotknu, že je to automat a má najeto 280tis.km.S kamarádem mechanikem jsme zkoušeli jízdu bez váhy vzduchu, bylo to stejné, jak předtím, jen turbo když zabralo, tak mělo snížený výkon.Z toho jsme usoudili že je váha ok.Dále jsme odpojili regulátor tlaku turba, hlas motoru se změnil(byl více dunivý) a k našemu překvapení auto táhlo méně(tak na 50%), ale zato pořád plynule.Setkali jste se někdy s touto závadou a myslíte si, že by to mohl dělat ten regulátor turba? Díky za vaše reakce.Ještě jedna věc, ze spod motoru, mam jeden vlnovec, který je prasklý a jdou tudy výfukové plyny - ne výkon to snad nemá vliv...
Mel jsem taky praskly vlnovec a na vykon motoru to nemelo vliv.
sopam
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: ned 14.03.2010 01:00

#11 Příspěvek od sopam »

Auto bylo v opravě za cca 24tis.

Špatné 2x vstřik, turbo, ERG ventil.Díky za rady.
Levrone
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: úte 05.02.2008 01:00

#12 Příspěvek od Levrone »

Ahoj. Teoreticky by to melo mit neco s TURBEM. Kolegovi se pred startem rozsvitilo EDC ale na MB a pokud zustalo svitit tak auto jelo na 50%. Pokud se pred startem rozsvitilo a zhaslo EDC tak to jelo na 100%. Byl jsem za kamaradem co dela pres 20 let do aut a rikal TURBO!!! Ted uz nevim co konkretne se s tim delo ale rikal ze hodne dela to ze lidi jezdi "klobouk" a neco se tam zanasi!!!!!!!!!! Ale o co uz tehda slo to nevim.
Odpovědět