už jsem to jednou dělal ... jde to ze spodu z ramyp ... odmontuješ krycí plast pod motorem/chladičem ... pak stačí ze spodu dloubnout nějakou tyčkou nebo drátem do zámků
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Diky diky, tak jsem to nakonec poresil odplastovanim casti od ridice, plast nad pedaly a bocni "na odlozeni nohy" , nasel urvany konec lanka a kleste to jistily...
Mám stejnou zkušenost. Lanko se většinou urve těsně za tou plastovou otevírací páčkou, protože je tam namáhané ohybem. Takže rozebrat a otevřít kleštěma.
Jj, bylo to tam, pry to ma cely az k zamku na kapote 3 casti....tak jsem rad, ze to bylo hned u zdroje Slavnej Renocar to po 14 dni neni schopen dodat , Parizek to ma skladem..
jj jsou to tři části a nejčastěji jde do háje právě ten ohyb na první části a v Renocaru objednáno a druhý den dodáno na prodejnu za myslím 180Kč, takže pohoda
Já jsem koupil v prodejně na jízdní kola lanko na brzdy,cca 2m s kuličkou na jedné straně,za 10kc,provlikl jsem to směrem od paky u řidiče,(prasklo hned za ní) kuličku zacvakl do páky,přesně tam padla,v té spojce na podbehu jsem nacinoval druhou,bowdeny jsem prolil olejem,(rozdelal jsem to cele,včetně demontaze obou zamku v masce a i tam vše promazal) a kapota teď jde otevírat a zavírat jedna báseň. A náklady...10 Kč +hodina prace.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau