Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

530d málo táhne

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
sopam
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: ned 14.03.2010 01:00

#1 Příspěvek od sopam »

Zdravim chalani :-)

tak jsem si nechal opravit moji 530citku oprava stala 24tis.kc,
menili mi tam 2x vstřik, turbo (to staré mám), ERG ventil a podávací čerpadlo v nádrži.

Auto jede solidně, nicméně se mi zdá že nemá výkon jaký by měl mít.
Je to automat, má najeto 280tis. a r.v.99

Ohledně starého turba si myslím že je v pořádku, má malou vůli na hřídelce, rozebral jsem ho, natáčení lopatek funguje, tak nevím proč mi ho měnily...(říkaly že natáčení nefunguje)
Chci se zeptat, jestli někdo nevíte jak má turbo tlačit.Slyšel jsem, že když se šáhne na gumovou hadici od turba a motor má 2tis.otáček, tak by hadice neměla jít zmáčknout.Bohužel u mě jde celkem snadno,ztuhne až při 2500ot.Nemůže mi někde unikat tlak z turba?Jinak jsem měřil zrychlení a vyšlo to cca na 10sec z nuly na 100km-to se mi zdá taky dost.Před tímto autem jsem měl saaba 9-3 1.9tid se 110kw a ten by to tomu mýmu bmw natřel jedna radost.Díky za příspěvky.
sopam
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: ned 14.03.2010 01:00

#2 Příspěvek od sopam »

To se mi nikdo neozve??? Díky
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#3 Příspěvek od beny-maser »

jestli ti přijde že turbo málo tlačí není nic jednoduššího než změřit tlak,vem si hadičku a měřák tlaku třeba na gumy napoj přes téčko někde u regulace nebo sání a jeď to projet tlak musí být min 1bar spíš víš
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#4 Příspěvek od all »

diagnostika.... přez to si u takového auta poradíš s ledasčím...
keegan
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: pon 24.08.2009 00:00
Bydliště: Highland

#5 Příspěvek od keegan »

zdar, mě tohle dělalo taky,ale stačilo nechat turbo vyčistit, plus měl jsem špatnou regulaci a asi hlavní problém bylo špatný těsnění pod svodama na hlavě, takže to trvalo, než se natlačilo, turbo bralo od 2500 ot, teď je všechno jak má být a zabírá to od 1500 ot plynule,ale stejně zajeď na diagnostiku, změří Ti tlaky atd. jinak budeš jen zbytečně laborovat.
sopam
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: ned 14.03.2010 01:00

#6 Příspěvek od sopam »

Díky za odpovědi, ale jak jsem avizoval na začátku, tak mi turbo měnili za jiné, údajně z auta kde bylo najeto 140.000km.Jinak auto bere také od spodu az do 5tis.ot ale pocitově jede prostě málo.Také jsem se koukal na zrychlení tohoto typu auta na youtube a musim říct, že moje auto je fakt "vlažný".Ještě se zkusím kouknout na hadice a intercooler, jestli se někde neztácí tlak.

Jinak díky za tip s tím budíkem, ještě se zeptám, zdali to nemůžou dělat vstřiky - měnili mi 2 a u těch zbylých mi řekli že už také na tom nejsou nejlíp.

Poslední otázka - má někdo zkušenost s přetěsněním vany? Jde to lehce? Mám to dole celkem poblitý. Díky.
sopam
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: ned 14.03.2010 01:00

#7 Příspěvek od sopam »

Jinak diagnostika neukázala žádnou chybu - vše je tak jak má být...
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#8 Příspěvek od beny-maser »

taky záleží co to bylo za diagnostiku a za diagnostiky,protože většina lidí tyhle auta prostě neumí a jen se tváří, že ví o co jde a a pak laboruje viz tvoje zkušenost s turbem
sopam
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: ned 14.03.2010 01:00

#9 Příspěvek od sopam »

No to je pravda, poradíte mi tedy někoho z okolí Č.Krumlova nebo Budějovic kdo to dělá dobře? Díky
Odpovědět