Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vrzání volantu E61
Čágos, než jsem koupil E61 tak jsem se dočetl, že u se u tohoto auta stává, že jakoby vrže volant, při zatáčení. No když jsem ho kupoval tak u zkušební jízdy ejhle, vrzání! No od koupi mě to neodradilo, ale prý jsou to nějaká silonová vedení volantu, a jak je v autě teplo, tak při motání po městě mě to začíná pěkně sr.. Na opravu je prý nějaký speciální postup nahřátí maziva aby stekl do patřičných míst. Tedy, máte s tím nějaké zkušenosti?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 161
- Registrován: pon 10.11.2008 01:00
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Jaké máte ročníky E60 a E61 ?
Máme doma E61 2006 a to je v klidu žádné zvuky ani volant ani sedačky nic. Ticho jak v limuzíne
Zda to neni jen tím že máme auto vyrobené pro německej trh kdežto vám co to vrže pro českej a oni pro čechy a další ... vyrábí 2. jakost
Doufám že jsem vás moc nenasral kdyžtak si promluvím s borcem co skládá BMW jak to tedy je ... a zda nekecám.
Spíše si myslím zda to není jen u aut rok 2003-2005 než byl nějakej ten facelift kterej vždy odstranuje drobné nedostatky u prvních modelů.
Nejen lopatky u nafty a čerpadlo ale i tady tyto drobnosti.
Jsou to spekulace ale třeba přijdeme na příčinu.
Máme doma E61 2006 a to je v klidu žádné zvuky ani volant ani sedačky nic. Ticho jak v limuzíne

Zda to neni jen tím že máme auto vyrobené pro německej trh kdežto vám co to vrže pro českej a oni pro čechy a další ... vyrábí 2. jakost

Doufám že jsem vás moc nenasral kdyžtak si promluvím s borcem co skládá BMW jak to tedy je ... a zda nekecám.
Spíše si myslím zda to není jen u aut rok 2003-2005 než byl nějakej ten facelift kterej vždy odstranuje drobné nedostatky u prvních modelů.
Nejen lopatky u nafty a čerpadlo ale i tady tyto drobnosti.
Jsou to spekulace ale třeba přijdeme na příčinu.

Tak ze nieco co som vycital na receziach:
Riadenie päťky je skvelé, ale hlavne pri prvých ročníkoch bolo možné zaznamenať pri zatáčaní nepríjemné vŕzganie vychádzajúce z priestoru pod volantom. Problém bol v zle mazaných silonových komponentoch riadenia a náprava je možná iba v autorizovanom servise, kde sa mazivo zahreje na presne stanovenú teplotu a tým prenikne do potrebných miest.
Riadenie päťky je skvelé, ale hlavne pri prvých ročníkoch bolo možné zaznamenať pri zatáčaní nepríjemné vŕzganie vychádzajúce z priestoru pod volantom. Problém bol v zle mazaných silonových komponentoch riadenia a náprava je možná iba v autorizovanom servise, kde sa mazivo zahreje na presne stanovenú teplotu a tým prenikne do potrebných miest.
vanco píše:Tak ze nieco co som vycital na receziach:
Riadenie päťky je skvelé, ale hlavne pri prvých ročníkoch bolo možné zaznamenať pri zatáčaní nepríjemné vŕzganie vychádzajúce z priestoru pod volantom. Problém bol v zle mazaných silonových komponentoch riadenia a náprava je možná iba v autorizovanom servise, kde sa mazivo zahreje na presne stanovenú teplotu a tým prenikne do potrebných miest.
Myslím si že stačí zjistit jak to udelat a uděláš si to doma v pohodě sám.
Tohle by mělo BMW dělat potom zdarma, protože to je jejich výrobní vada ...

Ale bohužel po záruce. 7a více let zatim nikdo nedává ...