Ahoj, po zimě mi začalo vrzat auto - a to tak, že kdykoliv přejedu menší nerovnost nebo si do auta sednu, tak to vzadu vrže. Dal jsem to do servisu a jsou to ty silentbloky těsně vedle brzdového kotouče. Zkoušeli mi to jen promazat, ale vrže pořád.
Nový vychází na cca. 1600,- / kus. Zdá se mi to docela dost.. Řešil jste to někdo někdy? Napadá mě jestli by se mi spíš nevyplatilo vzít z nějakého bouraného auta, ale otázka je, jak to vydrží...
Poraďte mi co s tím dělat?
Minulý týden, po nasazení sporotovního podvozku na mou 5tku , mi tohle začalo dělat taky, nikdy předtím ani ťuk ze zadní nápravy a ted .
Ale já to seru, vrže každá 5tka co jí vidíš jezdit .
Ale pokud bys nějak vyřešil,zapojil bych se taky
Jses si jistej,ze to prave vrze ten velkej silentblok.Me vrzala jak prase ta mala osmicka hlinikovej silentblocek co je na konci bocniho prahu ze spodu jak zacina zaveseni zadniho kola.Pokud jsem mino tak sory.
No, zkusim to dneska jeste vyfotit a změřit, stopro jistej si nejsem, ale kdyz to zkoušeli povolit, ten šroub co ho drží, tak to nevrzalo - ale mohla to být shoda náhod
tak pred tydnem tady nekdo daval odkaz na video s vymenou. ja si poridil strikacku s jehlou a nacpal jsem do toho olej. po par km se to promazalo. zatim cca 3 tydny bez vrzani. je mi jasny ze oprava je docasna, ale ted se mi to resit nechce
no hele, zkusim se na to jeste vecer nebo zitra podivat, ale asi jo. v servisu jsem to videl jen chvilku, takze si to poradne nepamatuju.. a oprava jen na chvilku by stacila. aspon bych stihl nejakou kacku nasetrit.
Zdar, ted sem to dělal 1000kč/kus, musíš to komplet rozebrat protože to musíš vylisovat a to znamená i povolit polosu, povolaval sem to 2m trubkou jen tak tak no když to bylo venku tak sem zjistil že ložiska maj dost vůli, tak sem je taky vyměnil SKF 2500kč kus takže kvůli vrzání 7tis papa, no a teď po měsíci to začlo vrzat znova, mi s toho mrdne....
..stejná skušenost..s e38..taky díl č.2...a to jsem to vyěnil mnohokrát za sebou ...postup je fakt ten jak je tu víš zmiňováno...zkrátka celý rozebrat....tak a teď hodím do placu jeden zlepšováček..možná pro někoho je to pod ůroveň ale je to vyzkoušený a hlavně vod tý doby asi cca rok a půl je pokoj...takže nalisuje se tam ten novej díl č.2 ..pak se provrtá to oko i stím zmiňovaným dílem č.2..v místě aby umístěná maznička nástrčná směřovala pak šikmo do středu auta zespodu...pak se vyřízne patřičný zavit pro mazničku a ta se tam tedy našroubuje....hlavně je potřeba vrtat tak aby se provrtal ten odlitek a jen ten "obal" toho dílu č.2...nakonec domáznout jednou za dva měsíce grafitovou vazelínou..a je fakt pokoj...a bez vůle ....začne to vrzat díky tomu že "celoživotní náplň" vazelíny tam opravdu dlouho nevydrží a ten díl defakto složenej ze dvou třecích dílců z materiálu jen ocel, začne jít "na sucho" a v tu chvíli je uvnitř vůle a už tomu nepomůže ani svěcená voda....
Ku*va tak jakto, že to vrže do řiti když si to všechno vyměnil??
Nechápu to , tolik peněz to stojí a nic z toho.
Seš si jistej,že je to ten váleček?
Taky mi to vrža a je pravda ,že mě to docela znervozňuje , ale s mojí se tomu smějem,prej cigánské vozidlo mám , hoďte sem někdo nějaké fotky , mě to jde jen od pravé strany ,vám to taky dělá jen jedna strana?
Tak a další motoristickej kvíz kdo mi poví, co mi vrže pro změnu na přední nápravě, strana u řidiče..? Při jízdě, když přejíždim nerovnosti v malé rychlosti, nebo dobržduju a v rychlosti skoro chůze to třeba zašlápnu - taky zvuk něco mezi chroupnutim a vrzem anebo když stojim na místě a točim volantem zleva doprava... Je to skoro jistě uložení tlumiče nebo to může být tyčka stabíku? (mám je už špatný) Nebo ještě něco o dost "příjemnějšího" ? Nemám totiž tak často možnost nacpat se k šéfovi do garáže, tak musim jít aspoň téměř najisto nebo vědět kam mířit. Když se to nedozvim, pošlu to ze srázu, protože už taky poslouchám věci Gipsy car atd...
za A: uložení tlumiče
za B: tyčka stabíku
za C něco jinýho, poraďte
S tou mazničkou je to perfektní nápad , to se musí nechat.
Dej sem fotky ,udělám to tak , určitě sis to vyfoťil,ne ? NEchci navěky jezdit cigánksým vozidlem , jako je mi to jedno,ale jak nastupujou lidi dozadu ,tak se mi smějou .
Hoď to sem,to pořeším nějak .
Ten silentblock se da sehnat lemforder za 600,- a na vymenu je potreba jen sundat sponi rameno, lehce nahrat oko tehlice a vyrazit jej ve a naklepnout novej. Ted jsem to delal na svem a je to pohoda.
brumlae34 píše:Ten silentblock se da sehnat lemforder za 600,- a na vymenu je potreba jen sundat sponi rameno, lehce nahrat oko tehlice a vyrazit jej ve a naklepnout novej. Ted jsem to delal na svem a je to pohoda.
Lemforder za 600,- ? Bral bych dva kusy, kde si to sehnal? Tys to teda udělal i bez stahováku?
to MILO: Hochu, mas u mě pivo... Až pojedeš přes Ústí n.L., tak dej vědět. Dvě injekce WD-40 a auto nevrže. Zkusím zítra ještě jednou shodit zadní kolo a nafotím kam to píchnout, aby jste si to všichni mohli "dočasně opravit" Já osobně to klíďo budu jednou za měsíc dělat. Alespoň po nějaký čas, než našetřím na nějaký dobrý silnetbloky
Takže vydržte, zkusím to zítra za světla nafotit, celá operace je asi 5-10 minut i se sundáním a nandáním kola
phitr píše:to MILO: Hochu, mas u mě pivo... Až pojedeš přes Ústí n.L., tak dej vědět. Dvě injekce WD-40 a auto nevrže. Zkusím zítra ještě jednou shodit zadní kolo a nafotím kam to píchnout, aby jste si to všichni mohli "dočasně opravit" Já osobně to klíďo budu jednou za měsíc dělat. Alespoň po nějaký čas, než našetřím na nějaký dobrý silnetbloky
Takže vydržte, zkusím to zítra za světla nafotit, celá operace je asi 5-10 minut i se sundáním a nandáním kola
beru te za slovo ja kdyz to nafutroval olejem, hned bylo videt, ze ta manzeta je uplne popraskana, i kdyz se zdala na prvni pohled v pohode. jezdim hodne po centru prahy a na "kocicich hlavach" to byla fakt radost