Čau chlapy, měnil jsem hlavu na e-34 2,5 24 V bez vanos a nejde to odvzdušnit.
Původné závada byla-fouklé těsnění pod hlavou, hlava se dala natlakovat a obrousit, zkouška taku byla v pořádku.ale když jsme to celé složili, tak auto se pořád přehřívá a netopí neví někdo co s tím může být?
Je možné , že by se při tlakové zkoušce sekli a halva byla prdlá a proto se mě to pořád hřeje, respektivě nejde ozvdušnit v tom smyslu, že se auto pořád přehřívá, ozvdušňévání jsme dělali jen na místě, je nutné auto projet, nebo je na to nějaký speciální postup?
Budu vděčný za každou radu, předem děkuji Tomáš.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW e-34 2,5 24V, nejde odvzdušnit
Zdravím všechny,tak nám to dnes nedalo, zase jsme se do toho pustili.Byli jsme to i projet a pak nás napadlo, vydělat vodní pumpu a termostat a byla to vodní pumpa.To oběžné kolo je plastové a to se normálně udrhlo z uchycení na té osce a roztrhlo se.
Takže jsme objednali nové a pro jistotu i termostat.Doufám, že to byla příčina.
Zažil jsem si na vlastní kůži co jsem jen četl v časopisech, že to plastové kolo nebylo dobrý nápad a proto vodní pumpa od roku 1993 ma u BMW ocelové oběžné kolo.
Takže jsme objednali nové a pro jistotu i termostat.Doufám, že to byla příčina.
Zažil jsem si na vlastní kůži co jsem jen četl v časopisech, že to plastové kolo nebylo dobrý nápad a proto vodní pumpa od roku 1993 ma u BMW ocelové oběžné kolo.