Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E34 525iX měrka oleje automatu
Kamarád má E34 525iX rv92 4kvaltový automat, u motoru je jen jedna měrka oleje s červeným očkem a dole s červeným spodkem s ryskami, dle mého názoru a i když na motor koukám odspodu je to měrka na olej v motoru i dle barvy oka za které se vytahuje, servisák mu tvrdí že je to měrka na olej v automatu, ta by dle mě měla být žlutá nebo šedá jako byla na mojí 7er. Můžete mě někdo říci jak to je?
PS. co jsem koukal na spodek vany automatu tak je to vana se dvěma vypoušťáky, jeden v nejnižším místě a jeden výše ve vybrání, mám pocit, že automat se plnil tím výš položeným vypoušťákem, víte někdo postup?
Díky Fugo
PS. co jsem koukal na spodek vany automatu tak je to vana se dvěma vypoušťáky, jeden v nejnižším místě a jeden výše ve vybrání, mám pocit, že automat se plnil tím výš položeným vypoušťákem, víte někdo postup?
Díky Fugo
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Pozor na druh oĺeje, mělo by platit toto: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... &start=222
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
jsem myslel že do těchhle 525ix se dávaly už jen 5qualty automaty, ne? já mám 525ix automat bj. 92 a to je už s 5ti rychlostmi bez měrky v motorovým prostoru.
přestala mi tam jít zpátečka při vyproštování ve sněhu, může to být taky něco jiného, než spálená lamela? při tom vyproštování mi jednu chvíli nešlo jet dopředu dal jsem D a nic se nedělo, šla jen zpátečka, po vytažení ze závěje traktorem, kdy jsem měl pod autem utemovaný sníh, šlo řadit jen do zadu, od tý doby už zpátečka nešla.
nesetkal se někdo s něčím podobným u automatu?
přestala mi tam jít zpátečka při vyproštování ve sněhu, může to být taky něco jiného, než spálená lamela? při tom vyproštování mi jednu chvíli nešlo jet dopředu dal jsem D a nic se nedělo, šla jen zpátečka, po vytažení ze závěje traktorem, kdy jsem měl pod autem utemovaný sníh, šlo řadit jen do zadu, od tý doby už zpátečka nešla.
nesetkal se někdo s něčím podobným u automatu?
4kv ...
muze to byt i neco jineho nez lamely ... kdybych si to nechal opravit s dokladem, vedel bych, co vsechno se menilo
.. ale byl ulomeny nejaky drzak vevnitr a menilo se toho vic ...
muze to byt nejaky ventil .. spinac ..
seznam dilu na GO nebyl uplne maly. servisaci rikali, ze v tech km se s tim musi pocitat (250tkm) ...
kdyz se to rozebere, meni se i lamely a dela se GO menice (nebo se dava vymenou repasovany)
.... koukal jsme do poznamek a nasel jen cenu opravy ..
blizsi info o vymene uz nemam a je to 3,5 roku, takze si to fakt nepamatuju
muze to byt i neco jineho nez lamely ... kdybych si to nechal opravit s dokladem, vedel bych, co vsechno se menilo

.. ale byl ulomeny nejaky drzak vevnitr a menilo se toho vic ...
muze to byt nejaky ventil .. spinac ..
seznam dilu na GO nebyl uplne maly. servisaci rikali, ze v tech km se s tim musi pocitat (250tkm) ...
kdyz se to rozebere, meni se i lamely a dela se GO menice (nebo se dava vymenou repasovany)
.... koukal jsme do poznamek a nasel jen cenu opravy ..
blizsi info o vymene uz nemam a je to 3,5 roku, takze si to fakt nepamatuju

Ajfel: takže v roce 1992 se do 525ix dávaly současně 2 druhy převodovek?
jinak já mám to ixo po Kájecovi, neznáte se? no repase převodovky by vyšla na peníze ceny celýho auta, to se asi už nevyplatí, hlavně: já na to nemám, potřebuju čočku na jiný věci.
počítám, že tak kolem 30tis. a vejš by oprava převodovky asi stála.
jinak já mám to ixo po Kájecovi, neznáte se? no repase převodovky by vyšla na peníze ceny celýho auta, to se asi už nevyplatí, hlavně: já na to nemám, potřebuju čočku na jiný věci.
počítám, že tak kolem 30tis. a vejš by oprava převodovky asi stála.
davala se jen prevodovka
A5S 310Z ... tusim (nestojim si za tim), ze se se to bere jako 4kv + zamceni .. ale mozna kecam.
...
generalka me stala 35tkc bez dokladu ... jinak to slo pres 40tkc ...
pokud to beres tak, ze investujes do opravy v cene auta, je to tak ...
...
ale pak bude prevodovka jeste hodne dlouho jezdit
bud mas auto jako spotrebak nebo ho mas navic jako konicka
.. v te dobe jsem prodaval e30 (dostal jsem sluzebaka) .. a tesil se na nejake penize .. ty padly na prevodovku a jeste chybelo ...
drzim palce ..
petr
A5S 310Z ... tusim (nestojim si za tim), ze se se to bere jako 4kv + zamceni .. ale mozna kecam.
...
generalka me stala 35tkc bez dokladu ... jinak to slo pres 40tkc ...
pokud to beres tak, ze investujes do opravy v cene auta, je to tak ...
...
ale pak bude prevodovka jeste hodne dlouho jezdit

bud mas auto jako spotrebak nebo ho mas navic jako konicka

.. v te dobe jsem prodaval e30 (dostal jsem sluzebaka) .. a tesil se na nejake penize .. ty padly na prevodovku a jeste chybelo ...
drzim palce ..
petr
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
E34 525ix byla vyráběna od roku 1991 a byly v ní vždy jen 5HP18 (A5S310Z), tedy pětirychlostí s overdrive na 5. stupni.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition