Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 průser chlazení
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
jumbo píše:Můžeš definovat tvrdý hadice, který jdou v pohodě zmáčknout?
Jakej plast myslíš? Myslím, že vzhledem k tomu, že tam působí tlaky a velká teplota, tak je to blbost a stejně to povolí...
je to ten plast na boku chladiče
no prostě po ohřátí ty hadice ztvrdnou ale nejsou jako kámen, daj se rukou trochu zmáčknout
jestli máš po ohřátí tvrdší hadice, tak to není dobře (teda trochu mě mateš s tím "tvrdé hadice co jdou v pohodě zmáčknout"
Asi by to chtělo možná video, určitě v mobilu něco máš, dej to na youtube ať vidíme, jak moc to jde zmáčknout. Včera jsem jen tak ze zvědavosti zkoušel na úplně ohřátém motoru zmáčknout hadice od chladiče a byly měkké úplně stejně jako na studeném motoru po nastartování. Někde jsem se dočetl, že pokud zahřeješ motor, pak ho necháš vychladnout a pak otevřeš víčko expanzky, tak pokud ti z toho vyjede bublina nebo dokonce voda, tak ti to tlakuje moc.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
pokud po zahřátí ztvrdnou,ale jdou v pohodě zmáčknout rukou tak je to OK. Pokud jsou furt stejně tvrdý tak je špatný víčko a je potřeba ho vyměnit nebo se vyvaří voda! Proto tam to víčko je! Chladící okruh je papiňák a trochu tlak se tam musí vytvořit. A jestli ti po vystydnutí, když povolíš víčko trochu pšoukne tak je to taky OK,je to důkaz, že víčko dobře těsní. Gejzír je špatně
Jak to tu popisuješ tak je možný že tam někdo nalil nějakej sráč nemrzku a ta reagovala s plasty a ty jsou teď křehký,jinak si to neumím vysvětlit.


Jak to tu popisuješ tak je možný že tam někdo nalil nějakej sráč nemrzku a ta reagovala s plasty a ty jsou teď křehký,jinak si to neumím vysvětlit.
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
beny-maser píše:pokud po zahřátí ztvrdnou,ale jdou v pohodě zmáčknout rukou tak je to OK. Pokud jsou furt stejně tvrdý tak je špatný víčko a je potřeba ho vyměnit nebo se vyvaří voda! Proto tam to víčko je! Chladící okruh je papiňák a trochu tlak se tam musí vytvořit. A jestli ti po vystydnutí, když povolíš víčko trochu pšoukne tak je to taky OK,je to důkaz, že víčko dobře těsní. Gejzír je špatně![]()
![]()
Jak to tu popisuješ tak je možný že tam někdo nalil nějakej sráč nemrzku a ta reagovala s plasty a ty jsou teď křehký,jinak si to neumím vysvětlit.
víčko je tam nový a dělá to přesně co popisuješ takže všechno dobře, asi budu muset veřit tomu že je to náhoda no,
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
no ale mě nepraskaj hadice ale plasty, to musí prostě bejt opravdu náhoda, protože přece víčko nedovolí aby se tam vytvořil nějakej extrémní tlak. jinak při výměně expanzky jsem tam nalil jenom destilku bez G48 (s tim že na podzim to vyměnim půl na půl) takže doufam že se dozvim že jsem to posral tim i když to je přece blbost, ještě jsem neviděl že by voda oddělala chladič
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 451
- Registrován: čtv 12.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj... ja se připojím s dotazem
Je normální když otevřu nádobku chladiče třeba po 14 dnech ježdění (cca 2000 km) nebo po xxxx km nahlásí že mám zkotrolovat hladinu a nádobka si odfoukne a pak v motoru zabublá voda a pomalu mi vyjede ta tyčka na plováku až na hodnotu vody která tam má být? Díky
Je normální když otevřu nádobku chladiče třeba po 14 dnech ježdění (cca 2000 km) nebo po xxxx km nahlásí že mám zkotrolovat hladinu a nádobka si odfoukne a pak v motoru zabublá voda a pomalu mi vyjede ta tyčka na plováku až na hodnotu vody která tam má být? Díky
Nyní: BMW E61 530i 05"/BMW E46 325Ci 03"/VW Transporter 2,5Tdi-Long 06"/Yamaha FZS 1000 04"
EX: BMW e36 316i 97"/BMW e39 523i 97"/BMW e39 525i 01"/LADA NIVA Offroad spec. 99"/Toyota 4Runner Offroad special 94"
EX: BMW e36 316i 97"/BMW e39 523i 97"/BMW e39 525i 01"/LADA NIVA Offroad spec. 99"/Toyota 4Runner Offroad special 94"