Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34: Pár dotazů

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#1 Příspěvek od Perunwit »

ahoj, mám tři dotazy:

1)sedačky z kombíku půjdou do sedanu?
2)stěrače bezrámečkové, myslím, že tomu říkají viper blade jaký typ a jaká maximální délka se na E34 1990 sedana vejdou, máte někdo vyzkoušeno? Kdybyste někdo měl odkaz na nějaký e-shop, budu vděčen
3)dají se nějak bez vybavení pomocí BC mazat chyby, které už neexistují a je o nich pouze záznam a vyskočí na mě při zapnutí klíčku?
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#2 Příspěvek od Perunwit »

4) půjde visco spojka z 524 tds do mojí 525i? Jinými slovy jsou shodné?
Díky
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#3 Příspěvek od Kail »

1- Zadní sedačky nepůjdou ani to nezkoušej.Přední samozřejmně ano...
2- Stěrače neseženeš.U spolujezdce je na kraji hodně zahnutý okno a bezramínkovej stěrač ho nedokáže zkopírovat,stejně tak většina náhražkových obyč stěračů.U řidiče je navíc uplně jiný uchycení ramínka než je běžný = prakticky žádnej jinej stěrač než origo tam nedostaneš.
Buď kup jen gumičky a vyměn je nebo kup origo stěrače,což je ale dost peněz.Ještě se občas objevuje sada přímo na e34 na AUKRu,ale nemám s ní zkušenosti.


A ještě,dřív než se objeví nějakej všeználek tak ano - jde všechno.Je ale na každým jakou prasečinu je ještě ochotnej na svém autě snést.Je tady i takovej co v inzerátu tvrdil že do e34 naprosto perfektně pasuje zadní sedačka z e32,když jsem na to upozornil byl jsem za toho nejhoršího...
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec

#4 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Stěračové ramínka na E34 dělá Bosch a ještě jedna firma,pár stoj kolem litru.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#5 Příspěvek od beny-maser »

stěrače se daj koupit normálně, mám Valeo pasují tam jak prdel na hrnec cena do litru oba. U řidiče je to s deflektorem či co. Je to sada na e34 a nebo se dá koupit každý vzlášť.
Sedačky fakt sedan / tourig přehodit nejdou ani náhodou jsou úplně jiný,
s viscou se koukni do ETK jestli je stejný objednací číslo
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#6 Příspěvek od Perunwit »

díky Vám všem za odpovědi.

kam že se to mám podívat na tu visco?

nemáte někdo odkaz, jak ta sada stěračů vypadá? zkusím googlit, uvidíme. Tak jsem nenašel nic konkrétního, za link na ty, co máte na svým autě budu vděčen.

sedačky jasný, myslel jsem si to, bohužel...

5)měl bych dotaz ohledně vyhřívání sedaček. to je nějak na časový spínač, nebo teplotní čidlo, nebo hřejou furt pryč?

6)nezkoušel jste někdo lepit nějakou zvukovou izolaci zespodu kapoty nad motor? Rád bych ho nějak trochu utlumil.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#7 Příspěvek od beny-maser »

když se koukneš do levého sloupce nad BMWKLUB e-schop je ETK on-line tam si zadáš auto a podíváš se na objednací číslo pokud budou stejný, jde to přehodit.
Stěrače maj i v auto kelly já tam ty moje Valea kupoval
se sedačkama záleží na verzi co máš,mě se po určité době samy přepnou na nižší výkon, osobně jsem to nikdy nezažil, protože by se mi sekvařila prdel to mít na plno, ale ta moje to takhle už párkrát vyzkoušela.
a deka se dá sehnat origo takže nemusíš nic bastit, máš tam vanu pod motorem? ta dělá taky hodně a kolem výfuku je dost těsná, ale lidi to z pohodlnosti nemontují zpět(kolem výfuku se většinou skládá z více plechových dílů). Koukni do etk jestli ti něco nechybí.
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#8 Příspěvek od Perunwit »

aha, díky za vysvětlení toho katalogu, mrknu se na to

mě u sedaček zarazilo, že hřejou a po chvilce se vypnou, vypínač zhasne a přestane to hřát, tak jsem chtěl vědět jestli je to proto, že je léto a pod zadkem mám 30stupňů a nebo je tam něco, co je vypíná po chvilce, nebo je někde problém...

ta jak říkáš "deka" má oficiální název jaký, abych věděl, pod čím ji shánět? Jestli je pod motorem vana se musím mrknout, v práci jsem na kole :-). Ale kapota je holá, nemá zespodu nic a to mě hodně překvapilo.
aDAm_2
Registrovaný
Příspěvky: 553
Registrován: pon 10.03.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od aDAm_2 »

tak to ti někdo z te kapoty tu deku sundal. je tam přišroubována takovými černými plastovými matkami.

a pod motorem klasika plastove kryty. všechno dokážeš najít v ETK
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#10 Příspěvek od Perunwit »

fajn, zejtra si přitáhnu VINko a budu se v tom trochu hrabat. Doufam, že to pochopim :-)

ten kdo mi to tedy sundal, by zasloužil přes prsty, doufam, že to nebyl ten samej "odlehčovač", co vyhodil katalyzátor a dal tam trubku :evil:
jinak setkal jsem se ve starym klubu s názorem, že u toho 525i když byl vyndanej kat, že prej to hůř pak táhlo odspodu, dokáže to někdo potvrdit nebo vyvrátit, nebo jinak okomentovat? Dycky sem měl za názor,že kat spíš ty spaliny brzdí a tim i snižuje zátah motoru, ne? Je fakt, že do 2500 je motor celkem hodně klidnej, až kolem 3000 začne pořádně táhnout.
Tendr520i
Registrovaný
Příspěvky: 86
Registrován: ned 08.08.2010 00:00

#11 Příspěvek od Tendr520i »

¨Než dávat litr za stěrače, stačí vyměnit gumičky, řeším to tak a práce na 10 minut za pár korun, výsledek stejnej, ne li lepší v porovnání s neorigo novýma stěračema..
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#12 Příspěvek od Perunwit »

mě šlo čistě o to, že vizuelně se mi bezramínkové stěrače líbí víc a když jsem si je dával na minulý auto, tak se hodně ztišilo stírání a i kvalita setřené plochy oproti ramínkovým. A mimochodem litr přijde za stěrače i mě hodně. Na Vectru mě stály 170korun jeden.
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#13 Příspěvek od pragdejf »

taky sem si myslel, ze tam vdechnu bezraminkovy. ale to uz je sakra davno. proste na e34 kupuju kazdy jaro novy sterace, bosche sou za rozumny prachy, neni co resit, nacvakas a jedes. jinak e34 neni fagot, aby tam zahucely sterace za 150 z lidlu, vseobecne si to auto fakt libuje v drahym provozu (proti favoritu:-)

deku sezenes na foru, kdo kucha e34, ten ji ma volnou a akorat by ji vyhodil, vic nez na pivo za ni nedavej.

pokud ta viska nebyla skoro nova, tak bych se spis priklanel k ehmm porizeni novy, ono precejenom v parnym lete si jeste pritapet neni zadna slast.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#14 Příspěvek od beny-maser »

jenom gumičky stěračů jsem taky zkoušel, ale výsledek nic moc. Nový komplet značkový ramínka jsou top. A souhlasím s názorem, že BMW není fanouš tudíš nejde bastit stěračema s Tesca co jsou v akci. Jsou prostě maličkosti co celkově tohle auto dělaj to co je.
Milosss
Registrovaný
Příspěvky: 87
Registrován: úte 14.04.2009 00:00

#15 Příspěvek od Milosss »

K visco spojke, z nafty je ina ako z benzinu, nafta ma tusim 3 sroby na uchytenie vrtule a benzinova 4. ALebo opacne nepamatam sa. Ked tak jedine vymenit aj s vrtulou, no naftova vrtula ma po obvode spojene lopatky, co neviem ako znasaju vyssie otacky, kedze s benzinom bezne jazdis od 3 do 4 tis kdezto u nafty nie. Ano neukamenujte ma, viem ze visca sa netoci otackami motora ale len pribliznymi, podla preklzu, ale vzdy sa toci u benzinu viac ako u nafty z dovodu, ze otacky na vstupe su vzdy u benzina vyssie.
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#16 Příspěvek od Kail »

Tak hlavně Valea za litra,to si myslím že koupíš origo taky tak nějak...Origo sou asi Bosch,ale nejsem si jistý.No každopádně na e34 sou stěrače průser,taky jsem se natrápil :) .
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#17 Příspěvek od Perunwit »

díky všem za odpovědi

tu deku teda pohledám někde na foru, kdybyste ji kdokoli měl nebo věděl kdo ji má a nebyla potrhaná, tak víte, kam ji udat :-) díky.

s těmi stěrači jsem to koukám vyhmátl, já nemám v úmyslu kupovat tam nějaký bastl, prostě se mi bezrámové osvědčily....

viscu tedy sháním novou a když ne novou, tak alespoň mladou :-)
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#18 Příspěvek od Perunwit »

7 ) moje auto nemá klimu. je vůbec reálné poshánět všechny součásti té soustavy a do auta ji nechat dodělat? :oops:

8 ) centrál mám na klíči, dálka chybí. při zamčení zámek vyskočí až při druhém zůstane zamčeno, prý tam zlobí nějaké relátko, zřejmě zůstává sepnunté. tímpádem mě asi čeká výměna řídící jednotky centrálu, relé vyměnit nepůjde - liší se ta jednotka dle stupně výbavy, motorizace apod? nebo mi tam půjde libovolná z E34? A máte někdo zkušenosti, když se v tom už budu vrtat v předělání centrálu na klíč na centrál na dálku?

díky.
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2683
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec

#19 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

Neví někdo kam vede odtoková hadička ze šíbru? Konkrétně pravá přední? Po velkym lijáku mám u spolujezdce mokro a podezřívám ten odtok šíbru.... :roll:
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#20 Příspěvek od Kail »

Máš tam takový ty gumový záslepky v podlaze?Občas vypadne a nacáká tam zespoda,když prší...

Od šíbru si myslím (ale nejsem si tím teda vůbec jistej) by měla jít sloupkem a končit někde v prostoru pod předním oknem jak máš ŘJ,pod ŘJ je už normální odtok na zem.
Odpovědět