Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

5er-pár dotazů

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Artax
Registrovaný
Příspěvky: 188
Registrován: stř 17.06.2009 00:00
Bydliště: Zábřeh

#1 Příspěvek od Artax »

Helou bojz, :-)))

1. Jak poznám ředění oleje naftou (e39 530d 142 kW 2001)
2. Pokud bych chtěl měnit pružiny a tlumiče z M-podvozku vpředu za normální, musím totéž udělat vzadu (ptám se proto, že mám touringa s nivoregulací).
3. Kdybych chtěl namontovat do vozu sedačky s výhřevem a elektrickým nastavováním, co by to vyžadovalo u vozu bez těchto vymožeností?

Díky za názory.
Artax
Registrovaný
Příspěvky: 188
Registrován: stř 17.06.2009 00:00
Bydliště: Zábřeh

#2 Příspěvek od Artax »

A ještě jsem zapomněl jeden, po jakým intervalu měnit olej v 530d (2001)?
Poněvadž na longlife si nepotrpím, mám po výměně najeto cca 7000 km a ještě mi svítí 4 zelené kontrolky a nerad bych olej přejížděl.
jararak
Registrovaný
Příspěvky: 448
Registrován: ned 20.07.2008 00:00
Bydliště: Malacky

#3 Příspěvek od jararak »

takych 15t na olej bude v pohode mam pocit

zadne nivo staci pridvihnut Mpaket a klasicke je to iste, len inac nastavene

elektricke nastavenie funguje ked do sedacky das 12v, no pamet ti nepojde len tak, chce to dalsi modul ( do dvery), pre vodica do vodicovych dvery, pre spolujazdca do jeho, je to kopec kablovacky
slava6
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: sob 05.01.2008 01:00
Bydliště: Říčany

#4 Příspěvek od slava6 »

Stím nivem nevím nevím, ale měchy jsou jiné, M paket má tvrdší měchy, samozřejmě že se to nechá obejít a zvednout, ale nevím jak to bude s životností
Artax
Registrovaný
Příspěvky: 188
Registrován: stř 17.06.2009 00:00
Bydliště: Zábřeh

#5 Příspěvek od Artax »

Kluci dík za rady, těch 15k je i můj názor, ale i výrobce někde udává 10k, někde 15k a samozřejmě longlife. Jinak tím přizvednutím M-podvozku je myšlený, že se tam dají nějaký podložky či co? Zajímá mě to, poněvadž v zimě asi budu prohrnovat naše komunikace předním nárazníkem :? . Jinak ale na suchu jízdní vlastnosti super.
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Jendix »

Artax píše:Kluci dík za rady, těch 15k je i můj názor, ale i výrobce někde udává 10k, někde 15k a samozřejmě longlife. Jinak tím přizvednutím M-podvozku je myšlený, že se tam dají nějaký podložky či co? Zajímá mě to, poněvadž v zimě asi budu prohrnovat naše komunikace předním nárazníkem :? . Jinak ale na suchu jízdní vlastnosti super.


ne ne.. přizvednutí je přes řídící jednotku.. nechá se přes ní nastavovat výška zadní nápravy (např. když je jedna strana jinak vysoko apod.).. za použití diagnostiky.. jinak jsem taky slyšel že jsou měchy u M podovozku jiný než normální...
slava6
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: sob 05.01.2008 01:00
Bydliště: Říčany

#7 Příspěvek od slava6 »

Ty měchy jsou doopravdy jiný, stačí se podívat do etk, na M podvozku se nechají zvednout přez diagnostiku nebo přez čidlo, úpravou držáku čidla, ale mximálně o 15 mm, a je to ale dost tvrdý pérování, výměna je lepší, pokud se do toho vůbec pouštět.
Artax
Registrovaný
Příspěvky: 188
Registrován: stř 17.06.2009 00:00
Bydliště: Zábřeh

#8 Příspěvek od Artax »

A to ředění oleje naftou? :)
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#9 Příspěvek od beny-maser »

že je olej cítit po naftě, je hodně řídký a místo, aby ubejval tak přibývá. Nejlepší je to vypustit do čistého kýble a prozkoumat :D
kdo je lama :D nechat vyzkoušet vstřiky jestli nekapou,a změřit tlaky jestli není propálený píst, pokud to běží pravidelně tak nafta do oleje nejde.
Odpovědět