
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Zvýšení 530D MPacket
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Nevím co bych měl mít špatně
Nivo nivuje, auto není na stranu a dorovnává se levá-pravá. Ale ten předek je prostě moc blízko k zemi, stačí jet přes dva malý hrby za sebou a už škrtám předkem o zem
Kola mam samozřejmě 17tky, 235/45
Ještě mě napadlo jít na test tlumičů a nebo vyměnit přední pružiny, jestli už po 10ti letech nejsou unavený

Nivo nivuje, auto není na stranu a dorovnává se levá-pravá. Ale ten předek je prostě moc blízko k zemi, stačí jet přes dva malý hrby za sebou a už škrtám předkem o zem

Ještě mě napadlo jít na test tlumičů a nebo vyměnit přední pružiny, jestli už po 10ti letech nejsou unavený

- Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Killingman píše:Nevím co bych měl mít špatně
Nivo nivuje, auto není na stranu a dorovnává se levá-pravá. Ale ten předek je prostě moc blízko k zemi, stačí jet přes dva malý hrby za sebou a už škrtám předkem o zemKola mam samozřejmě 17tky, 235/45
Ještě mě napadlo jít na test tlumičů a nebo vyměnit přední pružiny, jestli už po 10ti letech nejsou unavený
Já nivo vzadu nemám, takže nevím, že bych měl mít předek jinak než Ty. Ale jezdím na 17" a v životě jsem nikde neškrtnul. A to jezdím všude možně...
jezdím na 18" a řekl bych že naprostá pohoda,nikdy ani sebemenší náznak toho že bych měl někde štrejchnout.Za mně ideální poměr mezi sportovním a komfortním podvozkem,za klasickej bych rozhodně neměnil.Problém nebude v tom že máte emkovej podvozek a že naše cesty jsou tak dojebaný ale problém bude spíše v únavě podvozkových dílů ať už pružiny nebo tlumiče. 

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
jezdím na 18" a řekl bych že naprostá pohoda,nikdy ani sebemenší náznak toho že bych měl někde štrejchnout.Za mně ideální poměr mezi sportovním a komfortním podvozkem,za klasickej bych rozhodně neměnil.Problém nebude v tom že máte emkovej podvozek a že naše cesty jsou tak dojebaný ale problém bude spíše v únavě podvozkových dílů ať už pružiny nebo tlumiče. 

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Resim presne stejny problem. Ve predu jsem take rozlamal bocni plasty pod narazanikem. Auto jsem koupil s Bilstein pruzinama a tlumicema na "M" podvozek, ktere jsem tam okamzite namontoval.
Zadek mam nahore (nivo) jako nakopnuta prdel a pry mi to v servise uz o 2cm snizili
auto vypada agresivne, to jo, ale predni tlumice urcite nefungujou v idealni draze tlumeni. Auto se po projeti retarderu "propada" a i v utahnutych zatackach jde spis na "A" sloupek nez aby sel na "B" popr. pod plynem sel az na "C" a byl prijemne pretacivy
skocim ven a zmerim vysku od stredu kola po hranu blatniku - predek i zadek a potom muzeme vsichni srovnat.
mam 528i touring 1997 215tis km
Zadek mam nahore (nivo) jako nakopnuta prdel a pry mi to v servise uz o 2cm snizili

auto vypada agresivne, to jo, ale predni tlumice urcite nefungujou v idealni draze tlumeni. Auto se po projeti retarderu "propada" a i v utahnutych zatackach jde spis na "A" sloupek nez aby sel na "B" popr. pod plynem sel az na "C" a byl prijemne pretacivy

skocim ven a zmerim vysku od stredu kola po hranu blatniku - predek i zadek a potom muzeme vsichni srovnat.
mam 528i touring 1997 215tis km
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 71
- Registrován: sob 18.07.2009 00:00
- Bydliště: Habry okr. Havlíčkův Brod
Killingman píše:Takže test tlumičů - přední OK, zadní na polovině životnosti... Tudíž změřím ještě výšku kola a uvidíme
PESA: Tak to jsme na tom stejně, vpředu cca 34,5 a vzadu 37... Jaká má být prosím výška vpředu když je vše OK?
Na tohle bych chtěl taky slyšet odpověď...škrtám taky všude, ale asi to bude stavem silnic na Vysočině :-/
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 71
- Registrován: sob 18.07.2009 00:00
- Bydliště: Habry okr. Havlíčkův Brod
Tak už jsem si odpověděl sám
) pro ostatní http://img.elit.cz/e/pdf/DOPORUCENA%20S ... YB_PDF.PDF

presne tak - meli bychom mit predek 38,5cm a ne o 4 nizsi!!!
otazkou je kolik ma mit M-podvozek. Na tomto linku pise DAN o -2cmhttp://www.e39.cz/index.php/en/more-about-joomla/25-the-project/55-vymna-zadnich-mch-bmw-e39-touring2
dle vseho mam predni pruziny -40mm od serie, coz je fakt moc.
zkusim objednat pruziny -20mm a zadek snizit na 36cm - to by melo byt 100% OK
otazkou je kolik ma mit M-podvozek. Na tomto linku pise DAN o -2cmhttp://www.e39.cz/index.php/en/more-about-joomla/25-the-project/55-vymna-zadnich-mch-bmw-e39-touring2
dle vseho mam predni pruziny -40mm od serie, coz je fakt moc.
zkusim objednat pruziny -20mm a zadek snizit na 36cm - to by melo byt 100% OK
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
tak jsem to ze zvědavosti taky přeměřil,předek 36,5cm od středu kola a zadek 34,5cm.Zadek se mi zdá malinko unavenější,jinak vše ok,akorát nechápu jak můžete tím předkem někde štrejchat nebo lámat emkový růžky v předním nárazníku
.Já sem dokonce nedávno uvažoval o tom že bych předek hodil lehce na pružinách dolu bo se mi zdá mezera mezi pneu(245/40/18 spodní hranou blatníku celkem velká,ale nakonec jsem si to rozmyslel protože přední tlumiče mám ok a když snižovat tak jedině i s novejma tlumičema a to je celkem dost peněz 


E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket