Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

chiptuning E60 525 145kw

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
gamesak
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: pon 25.07.2011 00:00

#1 Příspěvek od gamesak »

Mám dotaz jestli máte někdo zkušenost s chiptuningem tohodle modelu koukal jsem že to běžně zvedaj ze 145 kw na 170 kw jde mi aby časem nedošlo k poškození motoru nebo automatické převodovky. Díky
PPetr
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: úte 01.05.2007 00:00
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od PPetr »

No je to vlastně stejnej základ jako 530d 170kw. Celkem by mě zajimalo jakej je v motorech rozdil, jestli je to jenom upravena řj, nebo např jiné vstřiky... Ale určitě to zvednout na tech 170 nebude problem...A co jsem slyšel, tak se musi přeprogramovat i automat.
gamesak
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: pon 25.07.2011 00:00

#3 Příspěvek od gamesak »

Údajně jsou i jiné vstřiky... v BMW mi to nedoporučovali.... a ten automat přeprogramuje kdo?
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#4 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

tak v Bmw ti to urcite nedoporuci, protoze neznam lesáka, kterej by prodaval lykozrouta na kraji lesa ve sve sprave, teda krome Lesů ČR :-) a co powerbox? zvedne tlak na liste, veskere ostatni funkce motoru zustanou zachovany, pred servisem odpojis, vse je zas jako z fabriky... mel jsem na svojem 525d e61 cca 20tis km a no problem, kdyztak SZ
“Ability is what you're capable of doing.”
petuloo1984
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: ned 14.08.2011 00:00

#5 Příspěvek od petuloo1984 »

Zdravim,mam tiez model 525d (xdrive).2008.Cize facelift verziu.
Tiez rozmyslam ako ty o cipovani.
Zistoval som vsetky mozne udaje co sa motora tyka.Tak motor 525d novej generacie je 3.0 liter tak ako 530d na 95% totozny.530D ma akurat dlhsie vstreky o nieco.Cize potencial na ciptuning je obrovsky co sa motora tyka.
Horsie je to s automatom ZF HP19 druhej generacie.
Ten je vyrobcom urceny na max 450 NM.Samozrejme zvladne aj viac,je tam urcita rezerva a je to na kazdom ako daleko chce zajst na ukor zivotnosti.
Ja odporucam nejst cez 460-470NM.Prevodovka stoji 3500 euro..Repas o nieco menej.Inak motor samotny by mal zvladnut uplne v pohode niejakych minimum 30 koni navyse.
ZdendaZ
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: úte 22.03.2011 01:00

#6 Příspěvek od ZdendaZ »

Právě jsem si nechal chipnout svoje 530D E60 (160kW, r.04) a mám ujeto teprve pár km, nicméně je znát, že se auto pěkně rozjelo a spotřeba je (pocitově) o trochu nižší. Víc to teď porovnám v dalších týdnech.
Každopádně jsem na vícenásobné velmi kladné doporučení jel do této firmy:
http://www.xtuning.cz/20-chiptuning-bmw.html
Stačí s nimi trochu popovídat a sám uvidíš, že o tom něco vědí. Navíc mají dost zkušeností i přímo s mnoha modely BMW a součástí je právě i naprogramování automatu, případně odblokování omezovače atd.. Rozhodně bych nejel chipovat někam, kde nemám dostatek dobrých referencí, jestli můžu radit.
clay
Registrovaný
Příspěvky: 199
Registrován: stř 04.05.2011 00:00
Bydliště: Praha Východ

#7 Příspěvek od clay »

ZdendaZ píše:Právě jsem si nechal chipnout svoje 530D E60 (160kW, r.04) a mám ujeto teprve pár km, nicméně je znát, že se auto pěkně rozjelo a spotřeba je (pocitově) o trochu nižší. Víc to teď porovnám v dalších týdnech.
Každopádně jsem na vícenásobné velmi kladné doporučení jel do této firmy:
http://www.xtuning.cz/20-chiptuning-bmw.html
Stačí s nimi trochu popovídat a sám uvidíš, že o tom něco vědí. Navíc mají dost zkušeností i přímo s mnoha modely BMW a součástí je právě i naprogramování automatu, případně odblokování omezovače atd.. Rozhodně bych nejel chipovat někam, kde nemám dostatek dobrých referencí, jestli můžu radit.


taky mam chipnuto před pár dny, najeto cca 2tis km. Pocitově je to opravdu znát o dost. Měl jsem mít 170kW, ve skutečnosti jsem měl 158kW, po chipu mam 178kW. Takže chipnuté s citem, spotřeba šla o litr dolů na dlouhých trasách tj na 6,8-7,2. Mix města - tam kde jsem spotřebu 9,4 teď mam 8,2, ať věříte nebo ne. :)

Motor je více slyšet resp. ma hrubsi zvuk, coz mi nevadi, mozna spis naopak :)
Odkaz na firmu nedám, protože podobnému odkazování nevěřím a beru to pouze jako reklamu.
ZdendaZ
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: úte 22.03.2011 01:00

#8 Příspěvek od ZdendaZ »

Rád slyším, že potvrzuješ podobné chování, protože zvuk jsem zapomněl zmínit a taky mi přijde, že je motor jakoby trochu dunivější, ale přitom nijak neobtěžuje.
Odkaz na firmu jsem dal, protože prostě píšu rád konkrétní informace a s lidmi kolem si věřím, takže pak věřím i odkazům a referencím od těchto (ověřených) lidí.. :-) Jasně, na tomto fóru jsme vzájemně anonymní, ale když by se mi kdokoliv ozval, tak se rád sejdu a pokecám i na živo (ostatně takhle se občas setkávám s klukama z JDM meeting fóra).
Nicméně jsem na konci uvedl, ať jede hlavně někam, kde to má ověřené.
Jestli je zde reklama zakázaná (i takto formou URL), tak se omlouvám.
johnyb07
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: pát 11.11.2011 01:00
Bydliště: Praha

#9 Příspěvek od johnyb07 »

Zdravím. Mám prosbu. Mám nově 525D automat 2009 a zvažuji taktéž chip, ale když čtu vaše roční příspěvky, tak by mě zajímalo, jak jste na tom nyní s chipem a hlavně jestli do toho automatu cpát větší výkon. 170kW to už je 500 Nm a to tu už někdo nedoporučuje. Díky za jakékoliv rady.
clay
Registrovaný
Příspěvky: 199
Registrován: stř 04.05.2011 00:00
Bydliště: Praha Východ

#10 Příspěvek od clay »

johnyb07 píše:Zdravím. Mám prosbu. Mám nově 525D automat 2009 a zvažuji taktéž chip, ale když čtu vaše roční příspěvky, tak by mě zajímalo, jak jste na tom nyní s chipem a hlavně jestli do toho automatu cpát větší výkon. 170kW to už je 500 Nm a to tu už někdo nedoporučuje. Díky za jakékoliv rady.

to záleží, já měl mít papírově 170kw, ve skutečnosti bylo 160..., takže jsem se dostal zpátky na 170kw. Pocitove jine auto, daleko lepsi zrychleni... nerekl bych ze je to o 10kw a zvuk je o dost brutalnejsi... pro nekoho minus, ja to nehodnotim :)
mcconrad
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 17.12.2011 01:00

#11 Příspěvek od mcconrad »

Zdar, jám mám 525 v manuálu, co na to řekne spojka? Nechci to hnát jen na výkon, nějaká střední cesta výkon/spotřeba...ale mám pochyby s tou spojkou...
johnyb07
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: pát 11.11.2011 01:00
Bydliště: Praha

#12 Příspěvek od johnyb07 »

clay píše:
johnyb07 píše:Zdravím. Mám prosbu. Mám nově 525D automat 2009 a zvažuji taktéž chip, ale když čtu vaše roční příspěvky, tak by mě zajímalo, jak jste na tom nyní s chipem a hlavně jestli do toho automatu cpát větší výkon. 170kW to už je 500 Nm a to tu už někdo nedoporučuje. Díky za jakékoliv rady.

to záleží, já měl mít papírově 170kw, ve skutečnosti bylo 160..., takže jsem se dostal zpátky na 170kw. Pocitove jine auto, daleko lepsi zrychleni... nerekl bych ze je to o 10kw a zvuk je o dost brutalnejsi... pro nekoho minus, ja to nehodnotim :)


což o to, já bych se toho nebál, pokud budu mít jistotu, že automatická převodovka to přežije...
cajoch
Registrovaný
Příspěvky: 81
Registrován: pon 02.07.2012 00:00

#13 Příspěvek od cajoch »

jistotu..:-)..tu nebudeš mít nikdy...jistý je že čím víc výkonu máš, čím víc ji zatěžuješ tím víc ji opotřebováváš...tzn v lepším případě vydrží o trochu míň....
johnyb07
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: pát 11.11.2011 01:00
Bydliště: Praha

#14 Příspěvek od johnyb07 »

no mám 110tkm a když stojím na světlech na D, tak mám pocit, že jde trochu chvění od převodovky. Může to být spojka, může to být normální, jak mi tvrdili v BMW, kde jsem byl náhodou na svolávačce.
Odpovědět