Jakákoli služba je věcí poptávky a nabídky, nevím, že se nad tím pořád někdo rozčiluje. Já měl taky na BC rozsypanej čaj, po troše sondování jsem váhal nad variantou airbone nebo to zkusit sám. Ani ne kvůli ceně (i když rozdíl tam je), spíš kvůli tomu, že si chci na autě max. věcí udělat sám.
Pro ty, co se jim zdá oprava od kluků drahá - "solidní firmy" to dělají od cca 3.500,- Kč a rozhodně nemají takový přístup, jako airbone/sobol.
Abych se vrátil k displeji BC - mě se to podařilo napodruhé, sraní to je teda pěkný. I když předpokládám, že s trochou praxe to jde líp
Na druhou stranu jsem si mohl potencionálně pokurvit max. svoje auto. Pokud to někdo dělá za peníze musí počítat s tím, že se něco nepovede a zaplatí to sám. A tohle je zrovna taková práce, kde je sakra riziko, že něco neklapne.
Já osobně bych to nedělal ani za tu dvojku. Pro mě je závěr ten, že doma to jde s náklady cca polovičními, ale pokud by se mě někdo zeptal - "mám to nechat za dvojku udělat?" nebo "mám to zkusit?", tak fakt nevím, co bych poradil. Resp. jednou už jsem poradil "zkus to" a ono to klaplo, ale taky to je o tom, kdo si jak rozumí s elektronikou a jak je manuálně zručnej
A není to o tom "za dvojku" nebo "zadarmo". I když to bude kdokoli dělat doma, nějaké náklady jsou. Čím je kdo šikovnější ve shánění, tím jsou nižší. Pokud vezmeme náklady na materiál pro jednotlivce plus mínus litr (protože pokud se to neobjedná ve velkém, o moc níž to nebude), tak už je otázka ne "nic nebo dvojku?", ale "litr nebo dva?". Mě by třeba ten litr navíc za odbornou práci a záruku asi stál, kdybych nevěděl, co a jak.
Čili i když jsem jejich služeb zatím nevyužil, držím klukům palce, cenu ať si dají, jakou uznají za vhodné, myslím, že kšeftů budou mít dost dokud budou e39 jezdit
