minulej týden jsem je kamarádovi na 530 DAT 02 dával ven a dneska přišel že mu spadla průměrná spotřeba o litr dolů....)))ale v nízkých otáčkách to krapet víc "duní"...
včera instalovány záslepky na 530d r.v. 2000 a 330d r.v. 2002 obě manuální převodovky výkon 135kW (v sobotu mám dělat další pětku v manuálu), takže stále platí, co jsem psal na začátku, že na převodovce nezáleží Majitelovi 530d jsem říkal, aby sem vložil fotky pro gunnera apod, kteří tvrdí, že auta s mauálem je nemají což není pravda . Kontrola, že auto klapky má/nemá je otázka otevření kapoty a kouknutí pod sání
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
U pětek je tam jenom automatická převodovka... Není možné, že se na ta auta co k vám jezdí to sání dostalo nějakým způsobem až později?
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Podle ETK ano pokud máš automat a ne pokud manuál.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
U pětek je tam jenom automatická převodovka... Není možné, že se na ta auta co k vám jezdí to sání dostalo nějakým způsobem až později?
to nemůžu říct s jistotou, ale jelikož se jedná o dovoz z Německa po prvním majiteli a borec jezdí jen k nám tak pochybuji, že by v Německu někdo prvnímu majiteli měnil sání. Nicméně auto které se bude dělat zítra je má taky (dnes dovezl a taky má klapky) - ikdyž tady je chce nechat / vyměnit za nové. Ikdyž v tvém odkazu je to psáno jinak tak realita je jiná. Je jich už moc, aby měly všechny měněná sání nebo náhoda.
PS: v tom odkaze nejsou auta, které je mají ... třeba má 320d v manuálu (s 99% ověřenou historií)
v reálu je lepší si to zkontrolovat a při nějakém servisním intervalu nechat alespoň vyčistit
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
320d má samozřejmě jiné sání páč je to čtyřválec a ne M57..
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
jarda píše:320d má samozřejmě jiné sání páč je to čtyřválec a ne M57..
ty klapky jsou shodné pro oba motory (z mého auta již dvě jezdí v jiném), takže jsem myslel, že jsi filtroval dle čísla dílu ... pokud je tam nějaký jiný kod tak OK a beru zpět.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Filtroval jsem sání na M57 s klapkami. Podle klapek by to bylo přesnější, ale bojím se, že nemají vlastní číslo
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
A ještě by mě zajímalo jak poznám viditelně na motoru rozdíl mezi 135kW a 142kW, mám to trošku překopané a nejsem si jist svou motorizací, v papírech mám ale 142kw, je ale zvláštní že mě předjede i 525D kombi
Sweden píše:tak to s ním mám domluvené,pánové ještě jedna otázka,velikost klapky na motoru M57 je menší 22 nebo větší 33.Rok 4/2001 ale to je myslím jedno.Díky.
ty menší
větší začli dávat až někdy koncem 2004 ( auta 2005 je už mají)
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
jasně díky,radši se ptám protože tady není o rozměrech nikde ani zmínka,kluci na E46 to řeší detailněji ale čert ví jestli má M57 v E46 do 04 stejný rozměr klapky jako M57 v E39.Tak snad je to objasněno a mohu v klidu objednat ty menší
Sweden píše:jasně díky,radši se ptám protože tady není o rozměrech nikde ani zmínka,kluci na E46 to řeší detailněji ale čert ví jestli má M57 v E46 do 04 stejný rozměr klapky jako M57 v E39.Tak snad je to objasněno a mohu v klidu objednat ty menší
já myslím že u e39 je nechali až do konce výroby menší ... celkově se v BMW na pětku vykašlali s modernizací, protože některé motory v trojce v 2001 modernizovali (přičemž ji začli vyrábět 98) narozdíl e39 zahájili někde 95/96 a až do posledního okažiku měla diesly slabší (jen 135 a 142kw) nebo starší (2,0d 100kW). To je ted ale jedno, protože se pořádně nikdo nevyzná co v tom má. Jarda vypsal z ETK nějaké údaje, ale realita je jiná, dnes jsem dostal další SZ kde mi napsal borec, že má manuál s klapkami (taky chce vyčistit sání a kontrolu klapek), ale nenapíše to sem aby někdo neřekl, že má skládané auto. PS: Jirka je ferovej borec, takže ikdyby jsi měl jiné, tak ti je určitě vymění
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
jasný,domluva v pořádku,nabízel že pošle oboje za jednu cenua ty co nebudou sedět mu pošlu zpátky. Takže kdyby měl někdo zájem klidně se na něj obraťte,6Ks měnších průměr 22mm vyrobené z duralu za 135Kč x 6 + 50kč za poštovný při platbě předem,levnějc se bude asi blbě shánět
Ahoj...mám dotaz....mám bmw E61 530D r.v.11/04 motor 160 kw....koukal jsem, že to mám u sání nějaký poolejovaný, mám řešit odstranění klapek? Je to ten problém co se tady řeší? Jestli ano, dokázal by mi to někdo vyndat, aby vše bylo ok???