Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Termostat 530d já už fakt nevím
Přítelkyni tohle dělalo taky,ale u 320D E46 100Kw,tak jsem měnil termostat a měl tam prasklý nějaký plastový držáčky tuším,tak tam byl navolno a voda kolem něj protýkala,nebo takovýho něco tam bylo.... a pak to prej ještě často dělá to přídavný topení co je u blatníku,to prej má přihřívat vodu motoru když je studenej... ale je to u 2.0D 100Kw,tady to může bejt třeba jinak 

fubutomas píše:Přítelkyni tohle dělalo taky,ale u 320D E46 100Kw,tak jsem měnil termostat a měl tam prasklý nějaký plastový držáčky tuším,tak tam byl navolno a voda kolem něj protýkala,nebo takovýho něco tam bylo.... a pak to prej ještě často dělá to přídavný topení co je u blatníku,to prej má přihřívat vodu motoru když je studenej... ale je to u 2.0D 100Kw,tady to může bejt třeba jinak
Bufika by měla mít i 530d .. aspoň já ho tam mam...ale i tak..mně se to taky ohřívá dost rychle..i bez bufika-mam ho odpojenej.. Takže termostat

- cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
A koukam ze uz zase prisla zima a tema termostaty jsou na prvnim miste:)
Jeden jediny termostat (a to prekvapive na vodu) ma u 530D verze se 135kW
Dva termostaty ma u 530D verze se 142kW - ta ma ten druhej i na EGR ventil
A predpokladam ze snad vsechny 530D maji bufika, kdyby ho chtel nekdo hledat tak je v levym prednim podbehu u prahu.
Myslim si ze ho tam davali protoze je to velkej objem motoru a ten nez by se pri -15C zahral trvalo by to dost dlouho a opotrebeni motoru za studena by se pak po case projevilo.
Jeden jediny termostat (a to prekvapive na vodu) ma u 530D verze se 135kW
Dva termostaty ma u 530D verze se 142kW - ta ma ten druhej i na EGR ventil
A predpokladam ze snad vsechny 530D maji bufika, kdyby ho chtel nekdo hledat tak je v levym prednim podbehu u prahu.
Myslim si ze ho tam davali protoze je to velkej objem motoru a ten nez by se pri -15C zahral trvalo by to dost dlouho a opotrebeni motoru za studena by se pak po case projevilo.
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
Victor píše:trochu sa ochladilo a zda sa, že aj ja mam problem.
motor sa nie a nie zohriať, po 12 km / cca 10 minut sa ako tak zohreje ale malo by to byt skor alebo ?
uz som objednal novy termostat tak som zvedavy.
mohol by sem niekto hodit udaje za aky cas / kolko km sa motor im zahreje na 90 st.
Tak asi záleží na věnkovní teplotě. Já jezdim do práce cca 10km a když je kolem 10nad nulou, tak se za tu cestu ohřeje na provozní teplotu. Ale když je ted třeba okolo 3st. tak ta ručička ještě na tý vzdálenosti neni úplně veprostřed... A taky záleží, jak kdo to auto točí, já ho za studena točim do 2tis max, tak to potom taky trvá asi dýl než u debila kterej sedne a hned mu dává pod vocas...