Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
reset rear brake (pořád skáče -25 000km)
Ahoj,
doufám, že nezakládám implicitní téma, ale dlouho jsem hledal na foru můj problém, ale všude se popisuje jen jak resetovat servisní intervaly idrive. Někde bylo snad i to, že tam naskočí -25tis km napsáno, ale v dodatku bylo jen, že ten úkon mám zopakovat a ono to zmizí, bohužel tak to u mě není. Dělám to přesně podle návodu a vše jde. Jen u zadních brzd mi pořád skáče -25 000km a resetoval jsem to už několikrát za sebou a pořád nic. Neví někdo co s tím. Dále jsem chtěl resetovat vehicle check kde bylo nastaveno 80tis km a místo reset se objeví OK to samé u oleje, a filtru pevných částic který píše 190tis a když držím tlačítko na reset tak se neobjeví RESET, ale zase jen OK. Poradí mi někdo prosím?
Díky předem za rady.
doufám, že nezakládám implicitní téma, ale dlouho jsem hledal na foru můj problém, ale všude se popisuje jen jak resetovat servisní intervaly idrive. Někde bylo snad i to, že tam naskočí -25tis km napsáno, ale v dodatku bylo jen, že ten úkon mám zopakovat a ono to zmizí, bohužel tak to u mě není. Dělám to přesně podle návodu a vše jde. Jen u zadních brzd mi pořád skáče -25 000km a resetoval jsem to už několikrát za sebou a pořád nic. Neví někdo co s tím. Dále jsem chtěl resetovat vehicle check kde bylo nastaveno 80tis km a místo reset se objeví OK to samé u oleje, a filtru pevných částic který píše 190tis a když držím tlačítko na reset tak se neobjeví RESET, ale zase jen OK. Poradí mi někdo prosím?
Díky předem za rady.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 393
- Registrován: pát 25.03.2005 01:00
- Bydliště: na samotě
- Kontaktovat uživatele:
Některé věci, když se blíží ke konci resetovat nejdou např. desky, ostatní zase když mají dost do konce jsou OK.
U zadních desek musíš sundat pravé zadní kolo a odpojit to čidlo od desek a zase připojit. U předních desek levé přední (Dá se to i zvládnout bez sundání kola - na zvedáku, jámě, nebo i stačí dostatečně zvednout auto)
Po zvednutí je tam krabička do které vedou kabely vevnitř jsou konektory (modrý konektor ABS, černý, nebo bílý desky).
U zadních desek musíš sundat pravé zadní kolo a odpojit to čidlo od desek a zase připojit. U předních desek levé přední (Dá se to i zvládnout bez sundání kola - na zvedáku, jámě, nebo i stačí dostatečně zvednout auto)
Po zvednutí je tam krabička do které vedou kabely vevnitř jsou konektory (modrý konektor ABS, černý, nebo bílý desky).
tak jsem auto zvednul na hever odpojil to čidlo (bíle desky, modré ABS) a zase zapojil a pořád nic nešlo to vymazat. No nic sundal sem kolo a utrženej snímač nebo čidlo, či co to je v tom třmenu na zadním pravým kole mezi deskou a kotoučem tak budu muset řešit výměnu. Nevíte někdo jak je to nákladné a složité? Musím asi vyndat desky dát tam snímač a zapojit ho až v té krabičce pod ABS ??
Raadii píše:Bejt tebou, spojim ty dva drátky a mam v píči... Kontrolka ti zhasne a opotřebení destiček stejně vidíš i bez ní když se na kolo podíváš.
Jak píše kolega,ustříhni čidlo,propoj drátky, zaizoluj a máš klid.Chyba sama zmizí po ca. 100 km.Dneska vydrží destičky to co kotouče ,takže je to úplně fuk ...
Raadii píše:Bejt tebou, spojim ty dva drátky a mam v píči... Kontrolka ti zhasne a opotřebení destiček stejně vidíš i bez ní když se na kolo podíváš.
takze staci odizolovat spojit dva dratky přelepi černou páskou a mám klid ??

No nevim o jakym se bavíme autě, ale mě na E39 to taky svítilo, tak jsem vyměnil desky, koupil jsem levně to čidlo, ale byla na hovno, takže mi tam nešlo trčit a když jsem zatlačil, tak prasklo, tak jsem to odizoloval, smotal je k sobě ty drátky, otočil klíček do polohy aby se rozsvítily kontrolky a cca po 20 vteřínách kontrolka zhasla a od tý doby klid.
Raadii píše:No nevim o jakym se bavíme autě, ale mě na E39 to taky svítilo, tak jsem vyměnil desky, koupil jsem levně to čidlo, ale byla na hovno, takže mi tam nešlo trčit a když jsem zatlačil, tak prasklo, tak jsem to odizoloval, smotal je k sobě ty drátky, otočil klíček do polohy aby se rozsvítily kontrolky a cca po 20 vteřínách kontrolka zhasla a od tý doby klid.
je to e61.. dneska to zkusim a uvidme
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
Přijde mi, že jsem na foru typu pat a mat.
E39 je uplně něco jinýho než e60. E60 používá dvoustupňové čidlo opotřebení (pro jednotku je rozhodující odpor čidla). Proto i po výměně destiček bez výměny čidla nejde indikátor smazat.
Když něco nevim, tak si o tom něco přečtu sakra a neplácám hovadiny!
https://wiki.bentleypublishers.com/disp ... Series+E60
E39 je uplně něco jinýho než e60. E60 používá dvoustupňové čidlo opotřebení (pro jednotku je rozhodující odpor čidla). Proto i po výměně destiček bez výměny čidla nejde indikátor smazat.
Když něco nevim, tak si o tom něco přečtu sakra a neplácám hovadiny!
https://wiki.bentleypublishers.com/disp ... Series+E60
Miguel píše:Přijde mi, že jsem na foru typu pat a mat.
E39 je uplně něco jinýho než e60. E60 používá dvoustupňové čidlo opotřebení (pro jednotku je rozhodující odpor čidla). Proto i po výměně destiček bez výměny čidla nejde indikátor smazat.
Když něco nevim, tak si o tom něco přečtu sakra a neplácám hovadiny!
https://wiki.bentleypublishers.com/disp ... Series+E60
Já nic neplácám, na E39 to mam vyzkoušený a nepsal jsem, že to na E60 funguje totožně.