Cau, mam problem se svoji petkou. Za studena vubec nechytne, starter toci jak divy a nic...
Zhavicky jsou nove a fungujou bez problemu, vyzkouseno. Cidlo na vacce menene minuly rok, takze tim by to taky nemelo byt, diagnostika nehlasi nic... Pristi tyden vymenim podavaci cerpadlo, protoze to ktere tam mam tece, neni to nejak extra moc, ale tece.
Pri hledani zavady jsem jako posledni moznost vyzkousel striknout trochu startovaciho spreje do sani a motor okamzite chytnul a bezel bezproblemu. Za jizdy se motor chova uplne normalne (az na malinky pokles vykonu pri asi 2500 otacek pri plnem plynu, ale je to skoro neznatelne). Kdyz je motor zahraty na provozni teplotu tak pak sice chytne, ale asi po 4s toceni starterem.
Myslite si ze tohle muze delat to tekouci podavaci cerpadlo? Nebo mate nejakou jinou zkusenost a poradite co bych mel okouknout. Diky
Podívej se diagnostikou kolik ti ukazuje tlak v nízkotlaké části po zapnutí klíčku a kolik v liště při startování.
Každopádně tekoucí čerpadlo není určitě dobře.
Podívej se diagnostikou kolik ti ukazuje tlak v nízkotlaké části po zapnutí klíčku a kolik v liště při startování.
Každopádně tekoucí čerpadlo není určitě dobře.
Tak cerpadlo vymenene, pod autem uz se konecne nedela kaluz nafty, ale jinak zadna zmena
Auto proste nechce nastartovat... Nesetkal se s tim nekdo? Jak jsem psal za pouziti startovaciho spreje motor chytne okamzite a bezi absolutne bez problemu. Ale tohle motoru delat nehodlam, takze auto stoji pred barakem misto aby slouzilo...
Pokud by nekdo mel nejaky tip na co kouknout, nebo kdyby mel nekdo dobre reference na nejaky diesel servis v okoli F-M tak prosim pisnete, ja uz nevim....
Jestli to muze byt milion veci tak mi jich aspon par prosim te napis at to muzu zkouknout, co ty na to? Cidlo vacky jsem samozrejme podezrival jako prvni ale "diagnostika" nic nehlasi. Jeste ho zkusim prohodit s cidlem z jineho auta at vim na 100% jestli je OK nebo ne....
Protékající vstřik,vysokotlaké čerpadlo pod autem,čerpadlo v nádrži,čidlo tlaku na liště.
Ale podle toho co píšeš hned nahoře tak to typuju na tlak paliva v liště.Není tlak-není palivo-motor nevrčí.
Cerpadlo pod autem dnes nove, cerpadlo v nadrzi jsem kontroloval a je OK. No cidlo tlaku paliva jsem vyloucil protoze jsem se domnival ze by motor nebezel kdyby bylo KO, ale jestli ho motor potrebuje jen na start tak to je jina, to jsem nevedel.
Tak dnes zjisteno ze je nizky tlak ve vstrikovaci liste pri startovani, necelych 100bar, takze proto to nechytne. Kdyz motor bezi na volnobeh tak tam je normalne nejakych 360bar.
Takze bych to videl na prepady nebo vstrik ktery propousti. Nejaky regulacni ventil tam asi neni, ze?
Při 100bar to opravdu nenastartuješ.... pod 230 (nebo 250 - dá se to zjistit diagnostikou) se neotevřou vstřiky.
Asi nejspíš vysokotlaké čerpadlo, ono teoreticky stačí, aby bylo jedno těsnění KO.
Ty vstřiky by musely jít všechny extrémně do přepadu.
Nebo kombinace obojího
libovka píše:Tohle většinoun dělá vstřik otevřený do přepadu.
Pozri sa na piny a konektory na snimacoch na raile. Ale moze byt v haji aj samotny snimac a potom to robil presne to co pises - nenastartujes.
V horsom pripade cerpadlo KO. Nemyslim si zeby vstrek mohol tak tiect do prepadu zeby to sposobovalo toto. Kazdopadne bez diagnostiky sa nezaobides.
Diagnostika zadny vadny snimac nehlasi. Za chodu motoru je tlak takovy jak ma byt, jenom pri startovani je nedostatecny. Vyzkousim ten snimac prohodit z auta od kamose, aspon budu zase o krok dal.
Setkal se nekdo s tim ze by byl spatny regulacni ventil na vysokotlakem cerpadle nebo ten na to nemuze mit vliv?
Takže za tepla mi startér roztočí motor na 270ot, v liště je ihned 300bar, po cca 3-4sek 360bar, na volnoběh pak 280bar a střída DRW ventilu je 15%.
Vstřiky po vlastnoruční repasi, do přepadu jsou všechny do 1/3 tolerančních hodnot.
3,0d 135kW