naskytla se mě možnost krásný 530d 160kW rv 2006 a jedný 170kW taky 2006 - to je nějakej mezi kus mezi 160 a 173 kW?
chci se zeptat, jaký jsou tam zásadní rozdíly mezi 160 a 170 ??
někdo říká, že ty první modely 2004 novej nástupní model nejsou moc podařený, že brát s tou novou palubkou, novou palubku má už 170kW? tzn 2007 a novější?
naskytla se mě možnost krásný 530d 160kW rv 2006 a jedný 170kW taky 2006 - to je nějakej mezi kus mezi 160 a 173 kW?
chci se zeptat, jaký jsou tam zásadní rozdíly mezi 160 a 170 ?? někdo říká, že ty první modely 2004 novej nástupní model nejsou moc podařený, že brát s tou novou palubkou, novou palubku má už 170kW? tzn 2007 a novější?
díky Vám všem za odpověď
Neznám přesný detaily, ale od 03/2007 je to ten 170kW a má to tu "joystickovou" ovladaci rukojet... ja mam jeste 9/2006 a už vyhlížím 170kW verzi
Ahoj, protože mě ty rozdíly taky zajímaly, zapátral jsem na zahraničních forech, rozdíly by měli být následující:
160kw: litinový blok motoru, vstřiky ovládané elektromagnetem DDE 5 170kw: hliníkový blok motoru, vstřiky ovládané piezokristalem, o něco více vstřiků na pracovní cyklus DDE 6
173kw: to samé co 170kw ale DDE 6.2.6
ty novější motory by měli mít klidnější chod a menší tvorbu sazí za studena apod.
jinak ty novější motory byli montovány i do předfaceliftových interierů..
Jendix píše:Ahoj, protože mě ty rozdíly taky zajímaly, zapátral jsem na zahraničních forech, rozdíly by měli být následující:
160kw: litinový blok motoru, vstřiky ovládané elektromagnetem DDE 5 170kw: hliníkový blok motoru, vstřiky ovládané piezokristalem, o něco více vstřiků na pracovní cyklus DDE 6 173kw: to samé co 170kw ale DDE 6.2.6
ty novější motory by měli mít klidnější chod a menší tvorbu sazí za studena apod.
jinak ty novější motory byli montovány i do předfaceliftových interierů..
Určitě souhlasím. Máme 12/2005 a je to auto 530xd a 170KW. Je to po továrních vylepšeních co proběhly na jaře 2005 kde se vychytalo plno problému co měli první modely 3litru od začátku výroby.
Pak facelift 2007 je hlavně vizuální jak v interiéru tak v exteriéru.
Sakrys chlapi, máte pravdu!!! i pred Faceliftem byly ty 170kW... ale asi není o cem mluvit a jedině 170 ci 173kw brat, tipuji...ja se na nej uz zacinam pripravovat, snad na jare pokud doma projde ))
Sakrys chlapi, máte pravdu!!! i pred Faceliftem byly ty 170kW... ale asi není o cem mluvit a jedině 170 ci 173kw brat, tipuji...ja se na nej uz zacinam pripravovat, snad na jare pokud doma projde ))
kupovat auto na jaře je asi to nejhorší.. vzhledem k ceně.. , nejlepší čas by byl pomalu teď..
jinak co jsem to jednou srovnával.. tak tabulkově má 173kw verze podstatně nižší spotřebu (v řádech několika procent) oproti 170kw verzi..
Já to zase beru z jiného pohledu - piezo vstřiky se nedají opravovat, takže 6x 12000,- za nový kus, magnety se dají za 3000,- zrepasovat. To samé turba s elektronickou regulací mají taky hodně omezené možnosti oprav.
Ale je fakt, že na piezách mají ty motory sametovější chod.
Andre2 píše:Já to zase beru z jiného pohledu - piezo vstřiky se nedají opravovat, takže 6x 12000,- za nový kus, magnety se dají za 3000,- zrepasovat. To samé turba s elektronickou regulací mají taky hodně omezené možnosti oprav. Ale je fakt, že na piezách mají ty motory sametovější chod.
no nevim.. když je vstřik hotovej, je to spíš otázka těch mechanickejch částí.. jinak u turba není repas žádnej problém.. když odejde elektronická část, prohazují ji z turb která jsou neopravitelná..
Opravy TBD s elektronickou regulací není moc jednoduchá věc, jedná se většinou o rotory nové generace, na které nejsou zatím žádné ND (časem nejspíš asi budou). Nehledě na to, že i ten servomotor se "opotřebovává" a ten se taky samostatně zatím nový koupit nedá.
Nejchoulostivější je samotné nastavení té regulace, které má podstatně menší tolerance než s podtlakovým actuátorem, proto pokud ti bude turbo s elektronikou do kterého se někdo vrtal na autě sofistikovaně fungovat, je podle mě spíš věc náhody než pravidlo.
Do turbín dělám 8let.
Pokud někdo chce turbo s elektronikou, nabídnu jen nové... bylo už x případů že se to lidem zdálo moc peněz, nenechali si poradit, koupili od překupníka polský "repas" pak 2 měsíce řešili proč auto pořádně nejede, 4x turbo ven, x tisíc po servisech, nakonec přišli pro turbo nové...
Vstřikovač s dobrým magnetem, pokud nejezdil na vodu, nebo špony s čerpadla, tak se dá opravdu za 3000,- zrepasovat a může zase vesele fungovat dál.
On se dá opravit i vstřik co na tu vodu, nebo špony jezdil, dá se koupit i nový magnet, ale pak je to samozřejmě dražší.