
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E61-2005 NIVO !!!
Zdravím pánové, omlouvám se za založení nového téma, ale jsem tak nas....., že nemám chuť to hledat...... takže auto nemám dlouho, ale už od začátku co ho mám se při větší zatížení občas objevila hláška Nivo vypadlo...auto, bylo, ale celkem v pohodě možná trochu tvrdší...minulý týden opět při dvou lidech a malých zavazadlech jsem zaslech takové malé bouchnutí, zase se rosvítila ta hláška, ale navíc kola skoro zaražený v podběhách....vypnul jsem to znova vypnul a zase v pohodě....dnes to už jsem jel sám se to zase rosvítilo a všiml jsem si, že auto je vzadu nižší o cca 2 cm....kompresor foukal, ale jako nějak tak divně jako by to nezvládal nafouknout....vypnul jsem to zase nastartoval, hláška zhasla a už se nerosvítila, ale auto bylo furt o ty 2 cm dole.....nechal jsem to asi hodinu stát nastartoval zase to nebylo ve správné výšce, ale tentokrát se rosvitila i ta hláška....ujel jsem cca 3 km auto vypnul a znovu nastartoval a je zase vše OK.....JSEM Z TOHO MAGOR....jo a na diagnostice to bylo a ukázalo to chybu kompresoru....Máte s tím někdo nějakou zkušenost???? Mě se to totiž nějak nezdá...přece kdyby byl v pytli kompesor tak, když nejde tak nejde a ne jednou tak a pak zase tak.... Ještě je tam prý nějaké relé, no a pak čidlo na xenony..... Díky za pomoc 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 230
- Registrován: sob 05.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím je to klasická závada e61 kompresor je vzadu v pravo pod nárazníkem a nasávání vzduchu je v pravém zadním podběhu.Kompresor je v pohodě ale nedokáže už nafoukat požadovaný tlak je to tím že nasává prach a nečistoty a tím se vydře a nedostatečně fouká i když komresor funguje.U e39 byl kompresor v autě a tento problém nikdy nebyl.Výměna kompresoru vše vyřeší.Doporučuji nový kompresor a nasávání upravit at vede z auta i když je tam malí filtr.
Tak jsem se dnes dokopal k tomu, že jsem sundal dekl a podběh a podíval se na kompresor a onu kritizovanou hadici sání vzduchu....Hadice samozřejmě děravá a navíc ještě přímo u kompresoru utržená...Myslím, že asi bude kompresor v čudu, protože si asi vesele nasával bordel a já nevím jak dlouho
... Zkusil jsem tu hadici zkrátit a kompresor trochu prostříknout olejem tak uvidíme.... Moc tomu, ale nedávám





a to je tenhle kompresor?
http://www.autobazar.eu/sk/bmw-e65-e61- ... 15639.html
http://www.autobazar.eu/kompresor-na-bm ... 86430.html
jak poznám že to je origo nebo neorigo?..
Jsou to strašný pálky.. teď jsem nechal v autě 42tis, a potká mě tohle...

http://www.autobazar.eu/sk/bmw-e65-e61- ... 15639.html
http://www.autobazar.eu/kompresor-na-bm ... 86430.html
jak poznám že to je origo nebo neorigo?..
Jsou to strašný pálky.. teď jsem nechal v autě 42tis, a potká mě tohle...

JaraX píše:máš E60 tak si zvykej, počkej až ti uhnijou káble nebo jinej průser kterým E60 trpí
Pleteš si E60 s E61. Mám E60 pátej rok a měním jenom gumy, filtry, olej, desky a kotouče
P. S. Jo, a taky jeden akumulátor, jednotku žhavení a jednu žhavičku
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
měl jsem stejnej problém, jak tady popisuješ.. Po rozebrání kompresoru vyčištění a vyměnění všech hadic, kompresor maká, byl v pořádku ale vzduch jde do měchů pomalu, spíš jak když ho tam nechce propustit nějakej ventil.. nevíte někdo jestli mezi kompresorem a měchama je ještě nějakej ventil kterej to řídí kolik do jakýho měchu pustit vzduchu...Musí být špatný něco takovýho, protože kompresor tlačí dobře. Díky za rady 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 20
- Registrován: úte 23.11.2010 01:00
- Bydliště: Praha 13
- Kontaktovat uživatele:
zkus mrknout sem,treba ti to pomuze
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 50&lang=cs
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 50&lang=cs
Od 2006 začali dávat silnější kompresory. Tady je tento + relé bez kterého nedají záruku. http://www.ebay.de/itm/Kompressor-Luftf ... 5d2a5785ba
v Německu je firma co se specializuje na kompresory a příslušenství ke vduchovýmu odpružení a mají i ten originál co používá BMW, určitě jako celejk a myslím že jde koupit i jen samotnej kompresor bez ventilu (stačí jen přešroubovat na desce)
cena je vysoká ale podstatně lepší než origo. díl
Jarax: kdes vzal že se ten kompresor chladí olejem? Ty máš pod zadní nápravou nějakej olej? To si zajeď do servisu
cena je vysoká ale podstatně lepší než origo. díl
Jarax: kdes vzal že se ten kompresor chladí olejem? Ty máš pod zadní nápravou nějakej olej? To si zajeď do servisu
