Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e34 vybíjení baterie přes pojistku číslo 20

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
loyd-krismas
Registrovaný
Příspěvky: 697
Registrován: ned 24.10.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#21 Příspěvek od loyd-krismas »

když je teplo tak se ti to neděje? Jen když je zima?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#22 Příspěvek od beny-maser »

ne, jen když začne být zima, celé léto byl klid a auto mohlo klidně celý víkend stát
magorcondoria
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 19.05.2009 00:00
Bydliště: Aussig(Ústí/L)

#23 Příspěvek od magorcondoria »

Chceš ještě to schéma?Napiš přesně co máš za auto.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#24 Příspěvek od beny-maser »

chci :wink:
e34 tds touring 96 s klimaautomatik, stačí?
děkuju
sturmann
Registrovaný
Příspěvky: 100
Registrován: pát 20.02.2004 01:00
Bydliště: Jižní čechy

#25 Příspěvek od sturmann »

Zdar,
mel jsem podobný problem.Kazdou zimu KO baterka.Pomale vybíjení pře pojistku č.už nevím. Byla to pojistka vnitřní osvětlení.Nepoužíval jsem ho,ale při zapnutí vše svítilo jak má. Problém byl v časovém relé stmívaní vnitřního osvětlení.Pořád časovalo/odebíralo proud i když jsem měl vnitřní osvětlení vypnuté.... Tak jsem ho vyndal a bylo po problému......
schiki
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: stř 13.05.2009 00:00

#26 Příspěvek od schiki »

čau,mám sice 316 benzín 1,6 r.v. 97 E36 ale podobný problém.Baterka ještě do předvčerejška bez problémů a dneska ráno totálně K.O.Jelikož už byla starší skočil jsem pro novou a jel.Odpoledne jsem se na to vrhnul a měřil proud.Po zamčení zůstal odběr cca 1,7A! když jsem měřák odpojil a připojil (na chvilku přerušil proud) odběr 0,02A což už se mi zdá v pořádku.Odjistil jsem dálkáčem dveře otevřel je (samozřejmě proud šel nahoru) zamknul a proud z baterky klesnul opět na cca 0,02A.zkusil jsem to asi pětkrát a všechno v pořádku.Ale když jsem otočil klíčkem v zapalování a vypnul tak po zamknutí zase zůstal proud po zamčení proud 1,7A.Zkusil jsem odpojit rádio (které stejně po totálně vybité baterce hlásilo CODE----,a potom už jenom CODEWAIT) a bez rozdílu.Vzpojil jsem větráček na klimatroniku a nic,odpjil jsem celý klimatronik a ejhle vypadá to že to dělá elektronika klimy.Zkoušel jsem odemykat zamykat zapínat a vypínat klíček a je všecko v pořádku.Akorát mi to asi nebude moc topit.Jinak klimatronik funguje bez problémů akorát po vypnutí odebírá proud (nevím jestli je to vždycky nebo jenom občas,zatím mi to začalo blbnout teprve dneska).Co s tím?Píše se tady o ježkovi ale jestli jsem to správně pochopil tak je jenom u manuální klimy,nebo se pletu?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#27 Příspěvek od beny-maser »

klima po zamčení ještě nějakou dobu funguje a dělá si co potřebuje, já jsem si jistý že to klimou u mě není,dnes jsem zase hledal a našel jsem ,že by to mohly být budíky,deska byla trochu vlažná a po odpojení mi proud klesnul na 3,5mA z 130mA, proud pro 90Ah baterku nic moc, ale nevím co to dělá v noci,objevuje se to jen když je venku zima. Jinak klima mi usne cca po 1min.
schiki
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: stř 13.05.2009 00:00

#28 Příspěvek od schiki »

dík za informaci,i když mi není jasné co by ten klimatronik ještě po vypnutí klíčku dělal(vím že tam jede ještě chvilku větráček ale i ten jsem odpojoval),možná že jsem měřil odebíraný proud krátkou dobu.Ale vzhledem k tomu že všecko funguje tak jak má tak možná že je všecko v pořádku,akorát si neumím vysvětlit že baterka která nikdy neprojevila žádný problém umřela během dvou dní.Zkouším ji nabít v dílně(i když už mám novou)ale chová se naprosto nestandardně ,tohle jsem ještě nikdy nezažil,vypadá to jako by se vevnitř úplně rozpadla.stáří cca 6let.Teplotní výkyvy během těch dvou posledních dní byly minimální.
Stalo se vám někdy že by baterka jela na 100% a po dvou dnech byla úplně mrtvá?
jajo
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pát 12.09.2008 00:00

#29 Příspěvek od jajo »

ano, 6 letá baterka může být po dvou dnech mrtvá a těch 100% jsi před tím neměl jistě pod kontrolou.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#30 Příspěvek od beny-maser »

u 6 let starý baterky není co řešit,ta prostě jen umřela.
klimatronik se po vypnutí klíčku po nějaké době zavírá,když počkáš v autě po vytažení klíčku tak uslyšíš po nějaké době jak tam bzučí krokové motorky,po cca 2 min je už klid
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#31 Příspěvek od beny-maser »

tak opět jsem pokročil v pátrání a momentálně mám odzkoušeno, že to jsou budíky co mi vybíjí baterku konkrétně je to konektor blíže ke středu vozu ten žlutej má někdo nějakej nápad co jim může být?dovnitř jsem ještě nekoukal neměl jsem je vyndané, jen jsem je začal na noc odpojovat a je klid a to tám mám momentálně starou baterku starline 45ah a ráno start v poho!prostě hvězdná linie :D
Odpovědět