Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Jak otevřít E39 bez klíče?
SOS! Volám o pomoc, protože se mi podařilo zamknout E39 (r.v. 2000, starý typ) v garáži s jediným klíčem v zapalování!!! Jak jsem již zjistil, dovnitř se nedostanu jinak, než vyvrtáním dírky na příslušném místě na 5. dveřích (nechci popisovat konkrétní místo, aby to nebylo zneužito). Včera jsem již jednu dírku vyvrtal, ale na táhlo jsem nenarazil. Zřejmě to platilo pro jiný typ vozidla, četl jsem to na německém fóru. Můžete mi někdo poradit, zda E39 jde vůbec tímto způsobem otevřít? A pokud ano, kde přesně vrtat, abych se dostal k táhlu pátých dveří? Pokud mi umíte pomoci, dejte mi prosím vědět do SZ! Jsem už z toho na infarkt.
Předem moc díky!!!!!
Předem moc díky!!!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
Zámečník mi řekl, že si není jistý, že to otevře. Nechávám si ho jako poslední možnost - bere vskutku 1500,-. Dírka v plechu nebude vidět a je to (aspoň myslím) podstatně levnější řešení. Malé okénko rozbít, znamená jet 80 km na nejbližší vrakoviště, tam to sehnat (vzhledem ke specifickému kouřovému zabarvení skla o tom dost pochybuji), načež ještě úkol rozmontovat dveře a vyměnit sklo, což pro mě, který to nikdy nedělal, zase znamená další výdaje. V servisu BMW mi rovnou řekli, že u nich by mě to přišlo na sedm litrů.
tak,tak, jednou jsem si zabouchl klice v e39 tour. , bo mam el.zavirani 5tych dveri a auto bylo cele zamcene a ja vul po nalozeni nakladu nechal klice v kufru.Byl jsem tehdy 100km od domova a s malym deckem na mrazu. Takze jsem zavolal zamecnika,ktery to otevrel za max. 30 vterin, loni si rekl 1800kc. Ale stat se mi to podruhe, vyuziji tuto moznost znovu!!!!! Takze nevymyslej p.coviny a zavolej profika! Obzvlast pak, pokud neumis sundat ani tapec u dveri.
Já sem kdysi tu díru do kufru vrtal (dokonce je to is foto tady někde na fóru) a s autem se nice neděje, nijak neutrpí (stačí 8-ka vrták), je to pod SPZ, dá se tam záslepka a hotovo. Žádnej problém, nevim ale jestli to půjde když je auto zamčený. Já to dělal když nešel otevřít kufr, tam jiná šance nebyla. Tady v tom případě je tutovka odehnout kousek roh předních dveří, když si seženeš nafukovací rukáv s balonkem tak to jde krásně, jinak to jde i růčo, odhenete krapet dveře (chce to aspoň 2 lidi), do hadru dáš dřevěnej klínek a nějakou tyčkou, slabym roksorem nebo něčím zmačkneš čudlik centrálu mezi sedačkama. Hotovo, odjezd.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 342
- Registrován: úte 04.12.2007 01:00
- Bydliště: Jížní Čééchy
- Kontaktovat uživatele:
A hodně.
Protože já když si zabouchl klíče od firemního vozu v autě, tak jsem nevolal zámečníka, ale kolegu z práce ten v práci vzal druhé klíče a těmi jsem auto odemkl. Alespoň tak to bývá, že od firemních auta mají ve fabrice druhé klíče. Ale asi ne všude to tak maj.
Pokud samozřejmě není člověk x kilometů daleko. To je pak ten zámečník nejlepší možnost.
Protože já když si zabouchl klíče od firemního vozu v autě, tak jsem nevolal zámečníka, ale kolegu z práce ten v práci vzal druhé klíče a těmi jsem auto odemkl. Alespoň tak to bývá, že od firemních auta mají ve fabrice druhé klíče. Ale asi ne všude to tak maj.

Pokud samozřejmě není člověk x kilometů daleko. To je pak ten zámečník nejlepší možnost.
Jsem si vědom, že to vypadá všelijak. Ale nejde mi o nic jiného, než jak co nejméně na tom tratit. Je to totiž rezavá plečka se 440 tisíci na tachometru, kterou mi firma nabídla k odkupu za 50 tisíc. Vzal jsem si ji na pár dní, abych si ji vyzkoušel, samozřejmě když jsem zjistil, že nejde od koroze otevřít zadní okno a nefunguje zadní stěrač a je shnilé víko kapoty, koroze je i na levých dveřích a nesvítí jeden xenon a vybila se mi hned druhý den baterka, tak jsem si řekl, že to je zadarmo drahé. Abych to dal do šusu, tak bych musel do toho nalít aspoň 20 litrů a to už jsem v jiné kategorii. Okamžitě jsem se rozhodl to vrátit, ale do toho přišel tenhle průser. Zbylé dva klíče už nejsou, jednatel firmy jel na 14 dní do zahraničí a já mám tenhle střep zamčený v garáži... Je to k vzteku a jsem jak píšu na infarkt!
Původní lákavá nabídka 50 tisíc je drahá a já teď jen za tohle vyzkoušení budu cálovat tisíce. Jakoby nestačilo, že jsem to přezul, umyl a snažil se vyleštit zvenku i zevnitř. Nechcete to někdo za 52 litrů na ND? Mohu zprostředkovat. Kámoš mi potvrdil, že motoricky to je naprosto v pořádku a jsou k tomu nové 17´ letní gumy na samostatných alu discích.
