Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Neklidný chod motoru při studeném startu.E61 2004 525d

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Jendix »

mira333 píše:pratele kamaradi nerad bych vas strasil ale vase problemy dle meho nesouvisi vubec se zhavenim.... ja bych hledal varu ve vstrikovacich... vetsinou zacinaji byt netesne do prepadu tudiz se v nich nevytvori takovy tlak spatne rozprasuji a pak to spatne chytna v zime... az zacnou byt jeste blize k smrti tyto problemy se zacnou vyskytovat cim dal pri vyssi teplote a pak se staneze motor pujde nepravidelne klidne i pri +15... samozrejme nafta ma taky velikou zasluhu na zimnich startech


no jak to teď popisuješ, klidně i to je možný..

nevím jak ostatní, já mám akutálně najeto 208 tkm ale nějaké zhoršování a zlepšování neregistruju..

příští týden to zkusím trochu vypozorovat.. pak jsem kdyžtak hodim další poznatky..
mira333
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: ned 09.03.2008 01:00

#22 Příspěvek od mira333 »

Jendix píše:
mira333 píše:pratele kamaradi nerad bych vas strasil ale vase problemy dle meho nesouvisi vubec se zhavenim.... ja bych hledal varu ve vstrikovacich... vetsinou zacinaji byt netesne do prepadu tudiz se v nich nevytvori takovy tlak spatne rozprasuji a pak to spatne chytna v zime... az zacnou byt jeste blize k smrti tyto problemy se zacnou vyskytovat cim dal pri vyssi teplote a pak se staneze motor pujde nepravidelne klidne i pri +15... samozrejme nafta ma taky velikou zasluhu na zimnich startech


no jak to teď popisuješ, klidně i to je možný..

nevím jak ostatní, já mám akutálně najeto 208 tkm ale nějaké zhoršování a zlepšování neregistruju..

příští týden to zkusím trochu vypozorovat.. pak jsem kdyžtak hodim další poznatky..

jo tak to by me vubec neprekvapovalo :-) jinak ty kilometry nejsou dulezite takove zavady se stavaji i u 50000km ja osobne bych si na tuhle zavadu i vsadil...
Uživatelský avatar
Pavel525
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 03.12.2011 01:00
Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB

#23 Příspěvek od Pavel525 »

Je mi právě divný, že se mi vůbec neobjevuje ten symbol žhavení.
Motor mi, ale chytne vždy na první zastartování.Mám bezklíčkové takže máčknu na tlačítko a vždy hned chytne, ale cuká.
Já mám najeto 225ts.
mcconrad
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 17.12.2011 01:00

#24 Příspěvek od mcconrad »

mira333 píše:pratele kamaradi nerad bych vas strasil ale vase problemy dle meho nesouvisi vubec se zhavenim.... ja bych hledal varu ve vstrikovacich... vetsinou zacinaji byt netesne do prepadu tudiz se v nich nevytvori takovy tlak spatne rozprasuji a pak to spatne chytna v zime... az zacnou byt jeste blize k smrti tyto problemy se zacnou vyskytovat cim dal pri vyssi teplote a pak se staneze motor pujde nepravidelne klidne i pri +15... samozrejme nafta ma taky velikou zasluhu na zimnich startech


kamaráde, tak to si me teda pekne vystrasil...vstrikovace po 70tis km aby delali takovou neplechu? u BMW?
Uživatelský avatar
Pavel525
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 03.12.2011 01:00
Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB

#25 Příspěvek od Pavel525 »

mcconrad píše:
mira333 píše:pratele kamaradi nerad bych vas strasil ale vase problemy dle meho nesouvisi vubec se zhavenim.... ja bych hledal varu ve vstrikovacich... vetsinou zacinaji byt netesne do prepadu tudiz se v nich nevytvori takovy tlak spatne rozprasuji a pak to spatne chytna v zime... az zacnou byt jeste blize k smrti tyto problemy se zacnou vyskytovat cim dal pri vyssi teplote a pak se staneze motor pujde nepravidelne klidne i pri +15... samozrejme nafta ma taky velikou zasluhu na zimnich startech


kamaráde, tak to si me teda pekne vystrasil...vstrikovace po 70tis km aby delali takovou neplechu? u BMW?


To bych rozhodně čekal u VW, ale ne u BMW.
mira333
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: ned 09.03.2008 01:00

#26 Příspěvek od mira333 »

Pavel525 píše:
mcconrad píše:
mira333 píše:pratele kamaradi nerad bych vas strasil ale vase problemy dle meho nesouvisi vubec se zhavenim.... ja bych hledal varu ve vstrikovacich... vetsinou zacinaji byt netesne do prepadu tudiz se v nich nevytvori takovy tlak spatne rozprasuji a pak to spatne chytna v zime... az zacnou byt jeste blize k smrti tyto problemy se zacnou vyskytovat cim dal pri vyssi teplote a pak se staneze motor pujde nepravidelne klidne i pri +15... samozrejme nafta ma taky velikou zasluhu na zimnich startech


kamaráde, tak to si me teda pekne vystrasil...vstrikovace po 70tis km aby delali takovou neplechu? u BMW?


To bych rozhodně čekal u VW, ale ne u BMW.

nic proti ale je videt ze jsi srdcem pro BMW tak ho hajis skutecnost je vsak jina a jestli je to bmw nebo vw je jedno kdyz oboum dodava vstrikovace BOSCH :-) a BMW swe spatnym vstrikem jsem pro 70000Km videl nekolik
Uživatelský avatar
Pavel525
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 03.12.2011 01:00
Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB

#27 Příspěvek od Pavel525 »

Rozhodně je lepší BOSCH než SIEMENS ve VW 2,0 TDi z vlastní zkušenosti. To byl největší průser koncernu- náhlá smrt. Jedeš, jedeš a najednou stojíš.
Uživatelský avatar
Pavel525
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 03.12.2011 01:00
Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB

#28 Příspěvek od Pavel525 »

Pavel525 píše:Je mi právě divný, že se mi vůbec neobjevuje ten symbol žhavení.
Motor mi, ale chytne vždy na první zastartování.Mám bezklíčkové takže máčknu na tlačítko a vždy hned chytne, ale cuká.
Já mám najeto 225ts.

Ale zpět k mému dotazu. Kdy se ten symbol objevuje.
mcconrad
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 17.12.2011 01:00

#29 Příspěvek od mcconrad »

mira333 píše:
Pavel525 píše:
mcconrad píše:[quote="mira333"]pratele kamaradi nerad bych vas strasil ale vase problemy dle meho nesouvisi vubec se zhavenim.... ja bych hledal varu ve vstrikovacich... vetsinou zacinaji byt netesne do prepadu tudiz se v nich nevytvori takovy tlak spatne rozprasuji a pak to spatne chytna v zime... az zacnou byt jeste blize k smrti tyto problemy se zacnou vyskytovat cim dal pri vyssi teplote a pak se staneze motor pujde nepravidelne klidne i pri +15... samozrejme nafta ma taky velikou zasluhu na zimnich startech


kamaráde, tak to si me teda pekne vystrasil...vstrikovace po 70tis km aby delali takovou neplechu? u BMW?


To bych rozhodně čekal u VW, ale ne u BMW.

nic proti ale je videt ze jsi srdcem pro BMW tak ho hajis skutecnost je vsak jina a jestli je to bmw nebo vw je jedno kdyz oboum dodava vstrikovace BOSCH :-) a BMW swe spatnym vstrikem jsem pro 70000Km videl nekolik[/quote]


pozna to nejak diangnostika? mne totiz nic nenasli...otazka je, jestli se to muze tykat jednoho nebo vice vstriku...
antone39
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: stř 15.09.2010 00:00
Bydliště: Brno

#30 Příspěvek od antone39 »

mam stejny problem nechyta v mrazech po 6 ale behem par vteřin vše ok žhaviče i nake rele žhaveni na leve strane pod toim filtrem sem menil ale popřad vše stejne nebo spiše kde je umistene to hlavni ree jednotka že bych ji skusil vyměnit je to u toho starteru
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Jendix »

Pavel525 píše:
Pavel525 píše:Je mi právě divný, že se mi vůbec neobjevuje ten symbol žhavení.
Motor mi, ale chytne vždy na první zastartování.Mám bezklíčkové takže máčknu na tlačítko a vždy hned chytne, ale cuká.
Já mám najeto 225ts.

Ale zpět k mému dotazu. Kdy se ten symbol objevuje.


je to jednoduchý.. odemnki si auto, zasuň kliček.. nech otevřený dveře a všechno kolem toho.. počkej 10 minut, sedni do auta.. a po zmáčknutí tlačítka auto musí logicky zahžavit.. (hžaví právě jak jsem výše psal, hned při odemčení)
Uživatelský avatar
Pavel525
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 03.12.2011 01:00
Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB

#32 Příspěvek od Pavel525 »

Jendix píše:
Pavel525 píše:
Pavel525 píše:Je mi právě divný, že se mi vůbec neobjevuje ten symbol žhavení.
Motor mi, ale chytne vždy na první zastartování.Mám bezklíčkové takže máčknu na tlačítko a vždy hned chytne, ale cuká.
Já mám najeto 225ts.

Ale zpět k mému dotazu. Kdy se ten symbol objevuje.


je to jednoduchý.. odemnki si auto, zasuň kliček.. nech otevřený dveře a všechno kolem toho.. počkej 10 minut, sedni do auta.. a po zmáčknutí tlačítka auto musí logicky zahžavit.. (hžaví právě jak jsem výše psal, hned při odemčení)

Tak jsem to vyzkoušel podle tvého návodu a symbol žhavení se zase neobjevil. Zkoušel jsem to v garáži při teplotě 2st.
mira333
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: ned 09.03.2008 01:00

#33 Příspěvek od mira333 »

mcconrad píše:
mira333 píše:
Pavel525 píše:[quote="mcconrad"][quote="mira333"]pratele kamaradi nerad bych vas strasil ale vase problemy dle meho nesouvisi vubec se zhavenim.... ja bych hledal varu ve vstrikovacich... vetsinou zacinaji byt netesne do prepadu tudiz se v nich nevytvori takovy tlak spatne rozprasuji a pak to spatne chytna v zime... az zacnou byt jeste blize k smrti tyto problemy se zacnou vyskytovat cim dal pri vyssi teplote a pak se staneze motor pujde nepravidelne klidne i pri +15... samozrejme nafta ma taky velikou zasluhu na zimnich startech


kamaráde, tak to si me teda pekne vystrasil...vstrikovace po 70tis km aby delali takovou neplechu? u BMW?


To bych rozhodně čekal u VW, ale ne u BMW.

nic proti ale je videt ze jsi srdcem pro BMW tak ho hajis skutecnost je vsak jina a jestli je to bmw nebo vw je jedno kdyz oboum dodava vstrikovace BOSCH :-) a BMW swe spatnym vstrikem jsem pro 70000Km videl nekolik[/quote]


pozna to nejak diangnostika? mne totiz nic nenasli...otazka je, jestli se to muze tykat jednoho nebo vice vstriku...[/quote]

no myslim ze diagnostika ne... je potreba vytahnout vstriky a dat je na odskouseni do bosch servisu kde zkontroluji tlaky tesnost do prepadu rosprasovani pri ruznych zatezich atd... dle takoveho zkouseni se vyhodnoti test vstrikovace :-) zrovna mam jeden takovy na stole.. bohuzel s vysledkem 4x vstrik ko a to se da rict ze auto jezdilo normalne a zavada se zacala projevovat az ted v zime
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Jendix »

mira333 píše:
mcconrad píše:
mira333 píše:[quote="Pavel525"][quote="mcconrad"][quote="mira333"]pratele kamaradi nerad bych vas strasil ale vase problemy dle meho nesouvisi vubec se zhavenim.... ja bych hledal varu ve vstrikovacich... vetsinou zacinaji byt netesne do prepadu tudiz se v nich nevytvori takovy tlak spatne rozprasuji a pak to spatne chytna v zime... az zacnou byt jeste blize k smrti tyto problemy se zacnou vyskytovat cim dal pri vyssi teplote a pak se staneze motor pujde nepravidelne klidne i pri +15... samozrejme nafta ma taky velikou zasluhu na zimnich startech


kamaráde, tak to si me teda pekne vystrasil...vstrikovace po 70tis km aby delali takovou neplechu? u BMW?


To bych rozhodně čekal u VW, ale ne u BMW.

nic proti ale je videt ze jsi srdcem pro BMW tak ho hajis skutecnost je vsak jina a jestli je to bmw nebo vw je jedno kdyz oboum dodava vstrikovace BOSCH :-) a BMW swe spatnym vstrikem jsem pro 70000Km videl nekolik[/quote]


pozna to nejak diangnostika? mne totiz nic nenasli...otazka je, jestli se to muze tykat jednoho nebo vice vstriku...[/quote]

no myslim ze diagnostika ne... je potreba vytahnout vstriky a dat je na odskouseni do bosch servisu kde zkontroluji tlaky tesnost do prepadu rosprasovani pri ruznych zatezich atd... dle takoveho zkouseni se vyhodnoti test vstrikovace :-) zrovna mam jeden takovy na stole.. bohuzel s vysledkem 4x vstrik ko a to se da rict ze auto jezdilo normalne a zavada se zacala projevovat az ted v zime[/quote]

když už jsi znalej týhle tématiky.. kolik stojí pak repas jednoho vstřiku.. případně co všechno se přitom se vstřikem dějě?
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#35 Příspěvek od bibikuba »

jedno doporučení-co jsem si všiml tak většina vstřiků který jdou na kontrolu jsou KO nebo doporučují výměnu :D chrání se tím a je to kšeft-smutný je to že většinou to někdo musí zaplatit :? mohl bych napsat jednu firmu kde to takhle dělají ale byla by to reklama :evil:
mira333
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: ned 09.03.2008 01:00

#36 Příspěvek od mira333 »

bibikuba píše:jedno doporučení-co jsem si všiml tak většina vstřiků který jdou na kontrolu jsou KO nebo doporučují výměnu :D chrání se tím a je to kšeft-smutný je to že většinou to někdo musí zaplatit :? mohl bych napsat jednu firmu kde to takhle dělají ale byla by to reklama :evil:


tak tu firmu napis a nehazej vsechny do jednoho pytle.... ke kazdemu vstriku dostanes protokol z masiny ktera ty vstriky testuje.. podle hodnot sam uvidis jak na tom je... ze jsi narazil na firmu jedna babka povidala je mi lito... ja spolupracuji se servisem auto zm brno bosonohy cena prezkouseni jednoho vstriku 600bez dph po domluve prezkousi behem jednoho dne :-) cena opravy vstriku zalezi na rozsahu poskozeni typu a cen pouzitych nahradnich dilu.. po vymene je nutne zadat hodnoty vstrikovacu do ridici jednotky... kdyby s tim mel nekdo problem muzu nastavit GT1 mam :-)
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Jendix »

Tak jsem to dneska zkoušel a poznatky jsou následující:

1) Ráno jsme tu měli -19C° (bylo půl 9, takže přes noc mohlo bejt o pár stupňu víc) - a protože mi zamrzla nafta, byl start hodně krušnej.. auto chytolo až na po 4, mělo snahu chytnout.. ale vždycky pár otáček blafalo a pak nic.. při čtvrtém pokusu auto chytlo..

bohužel jsem se teď odpoledne na shellce dozvěděl, že maji naftu jen do -22°, což mě trochu překvapilo - vzal jsem diesel power, tak uvidíme zejtra

2) Přes den jsem pak startoval již opět vymrzlé auto (popojížděl jsem jen cca. 10 km, takže se ani pořádně neprohřálo), venku -13°C a auto chytlo jako v létě napoprvé

zejtra jsem zvědavej zda ten vpower má trochu nižší teplotu tuhnutí.. hlasí prakticky stejou teplotu jako dneska..


jen tak mimochodem, přes den to bylo docela divoký, viděl jsem několik aut odstavenejch jen tak u krajnice, odtahovky se všude točily co to šlo.. trochu mi neni jasný, jak je možný že některý auta prostě chytnou, ale po chvíli stejně přestanou jet.. prože tak to evidentně u některých bylo..
Uživatelský avatar
Pavel525
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 03.12.2011 01:00
Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB

#38 Příspěvek od Pavel525 »

Když se mi neobjevuje vůbec ten symbol žhavení nemůže to být právě známka toho, že bych měl v prdeli tu jednotku žhavení? Žhavičky jsem dal všechny nové a na diagnostice nemám žádné závady a nerad bych tu jednotku měnil zbytečně elit jí má za nějakých 3200,-. Zítra ještě zjistím cenu v BMW.
mcconrad
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 17.12.2011 01:00

#39 Příspěvek od mcconrad »

Pavel525 píše:Když se mi neobjevuje vůbec ten symbol žhavení nemůže to být právě známka toho, že bych měl v prdeli tu jednotku žhavení? Žhavičky jsem dal všechny nové a na diagnostice nemám žádné závady a nerad bych tu jednotku měnil zbytečně elit jí má za nějakých 3200,-. Zítra ještě zjistím cenu v BMW.


není to teda odpověd na tvou otázku, ale já jsem tu kontrolku tady nikdy neviděl až do včera. startuju v garáži a z ničeho nic zmáčknu knoflík, objeví se symbol spirálky, vteřina prodleva a pak to naskočilo...takže tam je :-)
mcconrad
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 17.12.2011 01:00

#40 Příspěvek od mcconrad »

mira333 píše:
mcconrad píše:
mira333 píše:[quote="Pavel525"][quote="mcconrad"][quote="mira333"]pratele kamaradi nerad bych vas strasil ale vase problemy dle meho nesouvisi vubec se zhavenim.... ja bych hledal varu ve vstrikovacich... vetsinou zacinaji byt netesne do prepadu tudiz se v nich nevytvori takovy tlak spatne rozprasuji a pak to spatne chytna v zime... az zacnou byt jeste blize k smrti tyto problemy se zacnou vyskytovat cim dal pri vyssi teplote a pak se staneze motor pujde nepravidelne klidne i pri +15... samozrejme nafta ma taky velikou zasluhu na zimnich startech


kamaráde, tak to si me teda pekne vystrasil...vstrikovace po 70tis km aby delali takovou neplechu? u BMW?


To bych rozhodně čekal u VW, ale ne u BMW.

nic proti ale je videt ze jsi srdcem pro BMW tak ho hajis skutecnost je vsak jina a jestli je to bmw nebo vw je jedno kdyz oboum dodava vstrikovace BOSCH :-) a BMW swe spatnym vstrikem jsem pro 70000Km videl nekolik[/quote]


pozna to nejak diangnostika? mne totiz nic nenasli...otazka je, jestli se to muze tykat jednoho nebo vice vstriku...[/quote]

no myslim ze diagnostika ne... je potreba vytahnout vstriky a dat je na odskouseni do bosch servisu kde zkontroluji tlaky tesnost do prepadu rosprasovani pri ruznych zatezich atd... dle takoveho zkouseni se vyhodnoti test vstrikovace :-) zrovna mam jeden takovy na stole.. bohuzel s vysledkem 4x vstrik ko a to se da rict ze auto jezdilo normalne a zavada se zacala projevovat az ted v zime[/quote]

zvládnou v bosch servisu vytáhnout ty vstřiky nebo je tam musím dovézt bez auta? nemáte někdo hrubý nástřel, co stojí nový vstřik? ani tu sumu nechcu slyšet, ale když už je o tom řeč...
Odpovědět