Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
528i E39 spotřeba 20l/100 !!!
To není řešení, to mi teď nedávno brečel můj lakoš, co jezdí v Oktávě I za 5l nafty, že se nemůže dostat pod 8l
Přídávám další OT

Přídávám další OT

Ex e46 320d / Ex e39 540iAT / Ex e39 528i / Ex e39 540iAT #2 / Aktual Volvo S60 '01 2,3i T5@207kW LPG + SAAB 9-5 '99 2,3iA Turbo SportCombi 125kW + služební Yeti chrochták 4x4 + opět pošilhávám po BMW V8 

-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
plováky lžou a basta, jediná kontrola je natankovat do plna, vyjet to a opět do plna a vyjet to ideálně na jednou, na teplý motor ne v zimě ustavičným startování studeného motoru a divit se vysoké spotřebě, když to jede na sytič
pokud nemáš na to natankovat dvakrát plnou, tak sis vybral špatné auto, bohužel E39 padla cenou tam, kde si jí může koupit každý, ale ne každý ji dokáže finančně servisovat, až potom co spočítáš kolik ti to žralo tím postupem co píšu já a M3maniak, tak se opět zeptej co s tím pokud ti to bude žrát moc tj. nad 15l

pokud nemáš na to natankovat dvakrát plnou, tak sis vybral špatné auto, bohužel E39 padla cenou tam, kde si jí může koupit každý, ale ne každý ji dokáže finančně servisovat, až potom co spočítáš kolik ti to žralo tím postupem co píšu já a M3maniak, tak se opět zeptej co s tím pokud ti to bude žrát moc tj. nad 15l
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: pon 30.01.2012 01:00
- Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)
Musím se přiklonit na stranu kolegů, protože divit se spotřebě 20L po městě u pomalu 3.0 benzín je fakt divný.
Navíc je všechno zmrzlý, místo oleje v převodovce tér a to taky je nutný rozpohybovat něčím.
Pokud máš problém s živením vozu, tak si kup do města Matize nebo Tico, případně jezdi hromadnou dopravou, nic víc ti nikdo neporadí.


Pokud máš problém s živením vozu, tak si kup do města Matize nebo Tico, případně jezdi hromadnou dopravou, nic víc ti nikdo neporadí.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 78
- Registrován: sob 08.10.2011 00:00
- Bydliště: Benešov
- Kontaktovat uživatele:
750iL a 18?...no.... tak co potom já s mojí 2.8čkou... nemůžu jezdit za 20, tímhle stylem jakým jezdím. Neřeknu kdybych na to šlapal jak kokot... ale já fakt jedu opravdu jak důchodce takže těch 20 by si to nidkd nevzalo, navíc sem neřekl že je to město 100%,,,, je to půl na půl... takže neni možný prostě.
Budu kupovat carsoft o víkendu..protože 800už za diag znova nedám..to radši 3k a mám jí na furt... základ stačí.
Budu kupovat carsoft o víkendu..protože 800už za diag znova nedám..to radši 3k a mám jí na furt... základ stačí.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: pon 30.01.2012 01:00
- Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)
Už od října tady brečíš nad spotřebou a hypnotizuješ palubák, jako Krista na křížku. Pokud nemáš na provoz auta, tak proč sis ho proboha kupoval
Pokud nevíš, co s tím je, tak to strč do servisu, neřezej výfuky a podobný 3.14viny. Pokud nemáš na servis nebo dokonce ani na 2 nádrže benzínu, tak to za pár korun prodej, někdo si to dá dohromady a všichni budou spokojený. Ty nebudeš na Chocholouška při pohledu na budík, nebudeš muset nakukovat do nádrže atd. a nový majitel si pojezdí, protože bude soudnej a bude vědět, co žere třílitr v zimě po městě.
Nic ve zlým, ale nemáš náhodou kšilt dozadu a folie Lidl na sklech

Nic ve zlým, ale nemáš náhodou kšilt dozadu a folie Lidl na sklech


DjPILLI píše:čau klubáci
chtěl sem si trošku pohrát se zvukem mé 528i, chápu že za tohle mě ukamenujete, ale... v zádu jsou dvě "bandasky" z toho jedna slepá, - Jedno je tlumič (z toho jdou plyny ven), a to druhé by měl být rezonátor?.... no prostě, do tý slepý bandasky sem vykuchal díru, takže vlastně teď jde kouř ven jak přes tlumič, tak i do prořízlého rezonátoru (dřívě se z rezonátoru vracel do tlumiče a pak teprve ven).
zvuk to má hezkej, žádný to ševelení co zní jak 1.6ka, ale pěkně hlubokej konečně, ale zase nic co by řvaloprostě konečně to zní jako 2.8, decentně, ale dravě...
tak a zajímá mě, o kolik moc se může tímto zákrokem zvednou spotřeba?...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: sob 12.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
jediná možnost je s plnou nádrží, plováku ani věřit nejde, neukazuje aktualní hodnotu, ale jakysi přepočet k aktualní spotřebě a dojezdu (snad je tomu tak i u 2,8). Pokud jsi měl nedávno vynulované bc, tak ti to bude klesat, 20 je na tohle auto prostě moc, to by jsi snad musel jezdit 5 km na 2 ku 5 krát deně... elektronika, lambdy ti cosi zvýší spotřebu, ale max o 2 litry, zato váha je na tom hůře, realně 6 litrů.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: pon 30.01.2012 01:00
- Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)
Opsal jsem údaje ze svého super mega podělaného klenotu podobné kubatůry a výkonu:
Saab 9-5 Wagon 3.0t V6 (automat): město 16.4/ mimo město 9.1/ kombinace 11.5. A to je za laboratorní podmínek. V zimě (mráz) město bez potíží přes 20L, parkování venku, v létě mimo město v pohodě za 8.5L, ekonomy za 8L, ale to už je vopruz.
Saab 9-5 Wagon 3.0t V6 (automat): město 16.4/ mimo město 9.1/ kombinace 11.5. A to je za laboratorní podmínek. V zimě (mráz) město bez potíží přes 20L, parkování venku, v létě mimo město v pohodě za 8.5L, ekonomy za 8L, ale to už je vopruz.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 78
- Registrován: sob 08.10.2011 00:00
- Bydliště: Benešov
- Kontaktovat uživatele:
No, k tomu palubáku ještě. nenuloval sem ho... mám tam dlouhodobě mezi 10-12 litry. ale to co zmizelo z nádrže odpovídá 20l.... nesoudím už podle palivoměru, ale podle toho co sem v té nádrži viděl vlastním okem (úplné hovno) po 90km. (19l fuč)
A pro toho chytrolína..dokud mi to žralo krásných 10-11 litrů stíhal sem to živit..ale jezdit za 8kč/kilometr by se asi nelíbilo ani Tobě! na to sem si mohl koupit 5l Cherokee, nebo podobnou krávu nenažranou
Tak bych to teda možná viděl na Váhu no... dost pravděpodobné...uvidíme co dál, až ho hodim na Diag. pak dám vědět
zatím děkuju Vám kteří podali nějákou tu užitečnou informaci.
a Vám rejpálkům - Kdybych nevěděl do čeho jdu, vrtuli bych si nekoupil. Nejsem píčus co chce jezdit oktávkou "jedna-devět tédéííí" do lídlu na nákupy
A pro toho chytrolína..dokud mi to žralo krásných 10-11 litrů stíhal sem to živit..ale jezdit za 8kč/kilometr by se asi nelíbilo ani Tobě! na to sem si mohl koupit 5l Cherokee, nebo podobnou krávu nenažranou

Tak bych to teda možná viděl na Váhu no... dost pravděpodobné...uvidíme co dál, až ho hodim na Diag. pak dám vědět

zatím děkuju Vám kteří podali nějákou tu užitečnou informaci.
a Vám rejpálkům - Kdybych nevěděl do čeho jdu, vrtuli bych si nekoupil. Nejsem píčus co chce jezdit oktávkou "jedna-devět tédéííí" do lídlu na nákupy

-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
hochu to s tím výfukem nemyslíš ani vážně? za to bys zasloužil nasrat na ruce a týden nepustit k vodě, a ty máš ještě tu drzost se tady ptát a zakládat vlákno o tom proč ti to žere?
a na carsoft zapomeň úplně ten ani nerozjedeš a když tu váhu neodpojíš na tvrdo, tak ani chybu nanapíše, musíš vědět co má vypisovat a kde to vypisuje a jak se ty hodnoty mají projevovat a na to to auto potřebuješ rozjet a dostat do určitého stavu a měříš to za jízdy, to není o tom že připojíš kabel a na Aceru načteš chyby
to samé je lambda, musíš ji umět kontrolovat
chceš další radu? poslechni lidi kteří s těmi auty žijí denně, natankuj plnou a opět plnou, neřeš kraviny a oprav ten výfuk, výfukové potrubí je nějak stavěné a tak má být, změnou jakékoliv části ti stoupá spotřeba! cokoliv na autě dobastlíš je vždycky špatně!
a na carsoft zapomeň úplně ten ani nerozjedeš a když tu váhu neodpojíš na tvrdo, tak ani chybu nanapíše, musíš vědět co má vypisovat a kde to vypisuje a jak se ty hodnoty mají projevovat a na to to auto potřebuješ rozjet a dostat do určitého stavu a měříš to za jízdy, to není o tom že připojíš kabel a na Aceru načteš chyby

chceš další radu? poslechni lidi kteří s těmi auty žijí denně, natankuj plnou a opět plnou, neřeš kraviny a oprav ten výfuk, výfukové potrubí je nějak stavěné a tak má být, změnou jakékoliv části ti stoupá spotřeba! cokoliv na autě dobastlíš je vždycky špatně!
DjPILLI píše:čau klubáci
chtěl sem si trošku pohrát se zvukem mé 528i, chápu že za tohle mě ukamenujete, ale... v zádu jsou dvě "bandasky" z toho jedna slepá, - Jedno je tlumič (z toho jdou plyny ven), a to druhé by měl být rezonátor?.... no prostě, do tý slepý bandasky sem vykuchal díru, takže vlastně teď jde kouř ven jak přes tlumič, tak i do prořízlého rezonátoru (dřívě se z rezonátoru vracel do tlumiče a pak teprve ven).

Ex e46 320d / Ex e39 540iAT / Ex e39 528i / Ex e39 540iAT #2 / Aktual Volvo S60 '01 2,3i T5@207kW LPG + SAAB 9-5 '99 2,3iA Turbo SportCombi 125kW + služební Yeti chrochták 4x4 + opět pošilhávám po BMW V8 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1506
- Registrován: sob 16.02.2008 01:00
- Bydliště: Pacov
Traviss píše:DjPILLI píše:čau klubáci
chtěl sem si trošku pohrát se zvukem mé 528i, chápu že za tohle mě ukamenujete, ale... v zádu jsou dvě "bandasky" z toho jedna slepá, - Jedno je tlumič (z toho jdou plyny ven), a to druhé by měl být rezonátor?.... no prostě, do tý slepý bandasky sem vykuchal díru, takže vlastně teď jde kouř ven jak přes tlumič, tak i do prořízlého rezonátoru (dřívě se z rezonátoru vracel do tlumiče a pak teprve ven).


Hadr
BMW e66 745Li
BMW e53 X5 3.0D
BMW e53 X5 3.0D