Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

zimní maska na E60/1?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#21 Příspěvek od ajfel »

SEMRY píše:Tohle jsem naposled praktikoval u š120, nacpat to 5er BMW mi přijde absurdní.


i tam to bylo naprosto zbytecne, pokud bylo auto v poradku ...

kdyz se to neohreje, je treba to opravit - jinak zbytecne trapite motor nizkou teplotou provozu, mate vyssi spotrebu, vyssi opotrebeni ...
fubutomas
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Jihlava

#22 Příspěvek od fubutomas »

TDS se mi ohřeje krásně.... ale 320d E46 100Kw po výměně hlavního termostatu a termostatu na EGR ani hovno,je to lepší než to bylo,ale trvá to tomu dost dlouho!!! v -20 je to docela problém u hodně dieselu.... a můžeš mít v pořádku co chceš... :wink:
clay
Registrovaný
Příspěvky: 199
Registrován: stř 04.05.2011 00:00
Bydliště: Praha Východ

#23 Příspěvek od clay »

fubutomas píše:TDS se mi ohřeje krásně.... ale 320d E46 100Kw po výměně hlavního termostatu a termostatu na EGR ani hovno,je to lepší než to bylo,ale trvá to tomu dost dlouho!!! v -20 je to docela problém u hodně dieselu.... a můžeš mít v pořádku co chceš... :wink:


díky za podporu :) taky mi přijde, že všechno klape jak ma... jinak by asi byl problem i pri -10°C, proste jen pod -15°C se hreje vazne hodne dlouho, že na to nestaci 20km... krome jednoho kratkeho kopecku, rovina, polovina mirne dolu... neni duvod na to dupat, kdyz je studene, tim padem se z kopce dolu blbe zahreje, kdyz ani moc nafty nespali.
K0BLICH
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: sob 18.07.2009 00:00
Bydliště: Habry okr. Havlíčkův Brod

#24 Příspěvek od K0BLICH »

Kartony a jakákoliv jiná udělátka nechte autům, které to potřebují. TDSo má žaluzky a Třílitrovej diesel příhřev (dvoulitr nevím protože ho neznám). Jinak provozní teplota by měla vystoupat a už zpátky neklesnout, pokud ano je něco v nepořádku. To samé pokud motor "neohřeju" i třeba v -20°C do 15km je něco špatně. PS: Jakákoliv malá neřešená závada vede časem k závadě větší.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#25 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

U E6x už německý soudruzi šetřili a příhřev nemá
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
mara

#26 Příspěvek od mara »

zdravim,dnes jsem zkousel tep.motoru podle navodu z youtube.venku -16,a po 20km tep.pouze 58 stupnu? takze asi mi odesel termostat podle toho co pisete.ted ale jaky?jestli na agr nebo ten druhy ktery nevim kde je.....jaky je k nemu pristup? diky za odpovedi :wink:
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#27 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Při 58 stupních zřejmě oba: Ohřívalo se mně to na 69 stupňů, vyměnil jsem termostat na EGRu, pak se to ohřívalo maximálně na 79 stupňů. Vyměnil jsem i ten na vodní pumpě a ohřívá se to přes 90
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
SEMRY
Registrovaný
Příspěvky: 85
Registrován: pon 18.08.2008 00:00
Bydliště: Praha / Pelhřimovsko /// E30 325iC /// E60 550i
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od SEMRY »

ajfel píše:
SEMRY píše:Tohle jsem naposled praktikoval u š120, nacpat to 5er BMW mi přijde absurdní.


i tam to bylo naprosto zbytecne, pokud bylo auto v poradku ...

kdyz se to neohreje, je treba to opravit - jinak zbytecne trapite motor nizkou teplotou provozu, mate vyssi spotrebu, vyssi opotrebeni ...

No nevim u 120 v zimě pokud nechci jezdit v kulichu a rukavicích se zamrzlym sklem celkem nutnost, ale to už je dávno pryč. E300D (W124) s tim rozhodně problém nemá a topí velice rychle. Jen jsem znechucen kvalitou nafty v ČR. Každopádně můj poslední diesel. Cenově už dávno není o co stát.
mara

#29 Příspěvek od mara »

Hmmm,tak je tedy vymenim hned oba at nemusim porad do toho servisu :(
jak dlouho ta vymena toho hlavniho ter. zabere?ten na agr je rychle alespon podle videa....
jinak diky za radu :wink:
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#30 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Tak 3 hodiny
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
mara

#31 Příspěvek od mara »

to je celkem dost oproti tomu druhemu.takze na pockani mi to asi v servise neudelaji :(
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#32 Příspěvek od ajfel »

SEMRY píše:No nevim u 120 v zimě pokud nechci jezdit v kulichu a rukavicích se zamrzlym sklem celkem nutnost, ale to už je dávno pryč. E300D (W124) s tim rozhodně problém nemá a topí velice rychle. Jen jsem znechucen kvalitou nafty v ČR. Každopádně můj poslední diesel. Cenově už dávno není o co stát.


ne ... chtelo to jen mit ve 100% stavu :)
procistit chl. soustavu, vse pretesnit, spravne dlouhodobe fungoval asi az 6ty termostat, .. ale ohrivalo hned, fungovalo :) (spis byl problem s chlazenim bez rucniho spinani vetraku)

.... povedlo se mi dosahnout vysledku, ze jsem chl. kapalinu behem celeho roku nemusel nedolivat ;-)


v kulichu jezdim pri -15 a niz v kazdem aute ... par minut :)
... a zamrzle sklo vevnitr je znamkou vlhkosti interieru .. a ne topeni ... :)
Traviss
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: čtv 11.09.2008 00:00
Bydliště: Ostrava

#33 Příspěvek od Traviss »

Zapomeňte na nějaký kartóny, zateplování už dávno vládne polystyrén.. :twisted:

Obrázek
Ex e46 320d / Ex e39 540iAT / Ex e39 528i / Ex e39 540iAT #2 / Aktual Volvo S60 '01 2,3i T5@207kW LPG + SAAB 9-5 '99 2,3iA Turbo SportCombi 125kW + služební Yeti chrochták 4x4 + opět pošilhávám po BMW V8 ;)
Pavelkac
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: ned 28.02.2010 01:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří , Ústecký kraj

#34 Příspěvek od Pavelkac »

Je to vůbec nutné? Moje auto se ohřeje na provozní teplotu i teď v -18 po cca 8 km (v létě dřív) a pak se už teploměr ani nehne,nemá na to vliv ani kolik topím,ručka teploměru je těsně za prostředkem a ani se nehne ať jedu do kopce ,z kopce ,nemá to žádný vliv.
Nemám žádné dečky,celý chladič je odkrytý. I ve velkém mrazu auto topí krásně.
V této pozici je teploměr léto,zima:
http://i41.tinypic.com/200ckn4.jpg
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau
clay
Registrovaný
Příspěvky: 199
Registrován: stř 04.05.2011 00:00
Bydliště: Praha Východ

#35 Příspěvek od clay »

Pavelkac píše:Je to vůbec nutné? Moje auto se ohřeje na provozní teplotu i teď v -18 po cca 8 km (v létě dřív) a pak se už teploměr ani nehne,nemá na to vliv ani kolik topím,ručka teploměru je těsně za prostředkem a ani se nehne ať jedu do kopce ,z kopce ,nemá to žádný vliv.
Nemám žádné dečky,celý chladič je odkrytý. I ve velkém mrazu auto topí krásně.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau

chlapci mate pravdu, bude to termostaty.. o vikendu jsem to prubnul na dalnici a nevylezlo to pres 73°C a po ubrani rychlosti nebo jizde z kopce to klidne kleslo na 59°C... takze zitra se jdu objednat na vymenu EGR termostatu do BMW a pokud to bude ten druhy, tak ten uz necham udelat nekde jinde za jine penize nez u BMW :-D

V nejakem foru jsem vycetl ze EGR termostat nemuze prezit 150k km... sice to nebylo u E61 ale u E39... nekomu se dokonce rozlamal, takze i prevenzivni vymena vylozene spatne nebude :)
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#36 Příspěvek od ajfel »

dej vedet, jak to dopadlo .... :wink:
akorat uz mozna nestihnes ten test v -18st ... 8)
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#37 Příspěvek od Don »

Pavelkac píše:Je to vůbec nutné? Moje auto se ohřeje na provozní teplotu i teď v -18 po cca 8 km (v létě dřív) a pak se už teploměr ani nehne,nemá na to vliv ani kolik topím,ručka teploměru je těsně za prostředkem a ani se nehne ať jedu do kopce ,z kopce ,nemá to žádný vliv.
Nemám žádné dečky,celý chladič je odkrytý. I ve velkém mrazu auto topí krásně.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau

nemuzes tak uplne srovnavat benzina s naftakem ;)
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
SEMRY
Registrovaný
Příspěvky: 85
Registrován: pon 18.08.2008 00:00
Bydliště: Praha / Pelhřimovsko /// E30 325iC /// E60 550i
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od SEMRY »

ajfel píše:
SEMRY píše:No nevim u 120 v zimě pokud nechci jezdit v kulichu a rukavicích se zamrzlym sklem celkem nutnost, ale to už je dávno pryč. E300D (W124) s tim rozhodně problém nemá a topí velice rychle. Jen jsem znechucen kvalitou nafty v ČR. Každopádně můj poslední diesel. Cenově už dávno není o co stát.


ne ... chtelo to jen mit ve 100% stavu :)
procistit chl. soustavu, vse pretesnit, spravne dlouhodobe fungoval asi az 6ty termostat, .. ale ohrivalo hned, fungovalo :) (spis byl problem s chlazenim bez rucniho spinani vetraku)

.... povedlo se mi dosahnout vysledku, ze jsem chl. kapalinu behem celeho roku nemusel nedolivat ;-)


v kulichu jezdim pri -15 a niz v kazdem aute ... par minut :)
... a zamrzle sklo vevnitr je znamkou vlhkosti interieru .. a ne topeni ... :)

120ca bylo strašný auto, ale vzpomínám na něj vcelku rád. Jinak ruční spínání větráku jsem měl :lol:
clay
Registrovaný
Příspěvky: 199
Registrován: stř 04.05.2011 00:00
Bydliště: Praha Východ

#39 Příspěvek od clay »

ajfel píše:dej vedet, jak to dopadlo .... :wink:
akorat uz mozna nestihnes ten test v -18st ... 8)


puvodni termostat sel pri pokojovce snadno profouknout. voda jim volne protekala, teplota se red drzi o 10C vys na 70-75C, snad to neni tim ze je -5 a ne -10, kdy jsem to zkousel. na rade je teda i druhy termostat, na jake teplote se to ma drzet?

byl jsem bmw auto base na prubezne a vyslo to na 2400,-, dil 900 a zbytek prace... zrejme nejsou sikovny jako jinde a trva jim to dele.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#40 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Teď v tý zimě mně to po výměně obou termostatů chodí 90 - 94 stupňů
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Odpovědět