Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 530d 2001 nedrží teplotu, nový termostat nepomohl

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
tweety
Registrovaný
Příspěvky: 237
Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
Bydliště: Rudná u Prahy

#161 Příspěvek od tweety »

po přečtení všech 11 stránek, je ve tvém případě nejrozumější, nejrychlejší a nejméně nákladné vyměnit termostat u EGR ventilu . Co tu kluci píšou tak cena do 1000,- a montáž je fakt na chvilku a jsou tu i odkazy na youtube kde to uvidíš názorně .
tweety
Registrovaný
Příspěvky: 237
Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
Bydliště: Rudná u Prahy

#162 Příspěvek od tweety »

ještě k mému dotazu výše, přes test budíků se mi podařilo zjistit, že ten zmetek termostat začíná otevírat při 65stupních . To asi není moc normální což ?
tweety
Registrovaný
Příspěvky: 237
Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
Bydliště: Rudná u Prahy

#163 Příspěvek od tweety »

tweety píše:taky mam problém s nemožností ohřát motor na provozní teplotu .Hlavní termostat mi pustí vodu do chladiče ve chvíli, kdy je ručička teploměru na třičtvrtě cesty k provozní teplotě . Termostat se má otevřít až když je ručička na stojáka nebo je toto chování normální ?
Druhý dotaz je k výměně hlavního termostatu u e39 530dA 135kW . Jak mám vypustit chladící kapalinu když to přes vypoušťák u chladiče všechno nevyteče ? Pro výměnu je nutno demontovat trubku od sběrného potrubí k sání, aby se dal povolit čtvrtý šroub u termostatu . Je to tak ?

díky za odpověď


nevyteče na mě veškerá zbylá kapalina z expanzky, když vyndám hlavní termostat ? kapalina z chladiče bude vypuštěná .
Odpovědět