
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
530d e60, 160kW, r.v 2003 cukne, netáhne
tak jsem se konečně doplácal ke kamarádovi na diagnostiku. Je to na 99% váha vzduchu. Má na výběr dvě. Jedna za skoro 11tisíc a Bosh za 5.500,-Kč Když se na ní chtěl podívat, tak jeden šroub byl úplně povolenej, což může být taky problém. Ještě jsem to nestačil protáhnout, jestli třeba nááááhodou..... 

návod říká, že má motor hrubší zvuk a dojde ke snížení výkonu, já si toho nikdy nevšimnul. někdo říkal, že když dáš plný plyn, přeruší se to, aby mělo auto plný výkon pro krizové situace... prodávám, jak jsem nakoupilmari píše:V Ústí v Auto Grál - 2192,- oba + cca 1100,- 2 kusy žhavící svíčky, ale ten EGR termostat skladem neměli takže si to vyzvednu až v pátek. Po neděli namontuju a uvidim. Když se DPF regeneruje, zobrazí se mi to někde nebo o tom nemá člověk tušení??

mari píše:Podívám se do manuálu co k tomu píšou, je tam i třeba jakou rychlostí a na jakej stupeň, případě jak dlouho musíš jet?
nejsem si jistý, ale někde jsem to tady viděl, že ideál je jet 100km/hod a snad půl hodiny nebo co... jestli jezdíš na dálnici, tak prostě nasaď na tempomat svou oblíbenou rychlost a snaž se prudce nezrychlovat, jen držet rychlost. pořád je to auto pro lidi nebo pro roboty, aby mu simulovali ideální podmínky, to je přece blbost.
měl jsem stejný problém, tedy po výměně vzduchového filtru, podle diagnostiky váha vzduchu. Vrátil jsem se do servisu, kde měnili filtr a "seřval" jsem je, že při prohazování filtru dovnitř napadal bordel. nechal jsem jim to tam hodinu a půl... prej vyčistil, co se dalo a od té doby už půl roku bez problému a žádné investiceNirvana74 píše:tak jsem se konečně doplácal ke kamarádovi na diagnostiku. Je to na 99% váha vzduchu. Má na výběr dvě. Jedna za skoro 11tisíc a Bosh za 5.500,-Kč Když se na ní chtěl podívat, tak jeden šroub byl úplně povolenej, což může být taky problém. Ještě jsem to nestačil protáhnout, jestli třeba nááááhodou.....

Tak po výměně termostatů a pro klid duše i žhaviček se motor krásně ohřeje a drží 91-92 stupňů takže teď jen najet na dálnici a vyprosit si regeneraci filtru. Ale aby to všechno nešlo tak hladce tak při vyzvednutí auta se pro změnu nějakym záhadnym způsobem asi posralo čidlo venkovní teploty takže auto ukazuje -40 a sem tam jiný nesmyslný mínusový teploty 

Ted jsem pročetl celé vlákno a měl bych dotaz...
Auto mi cuká přesně tak jak píšete, když je studený při akceleraci jede dobře ( 2004 E60 160KW). pokud se ovšem ohřeje a venku leze teplota nahoru, tzn. ted ty ojedinělé pařáky ubírá výkon a přesně mezi 1500- 1800 ot. při pomalé akceleraci si pocukává, ne moc znatelně ale pocukává, nad 2000tis tahá jak má. vyměnil jsem všechny filtry - nepomohlo...Měl jsem prasklé svody, včera jsem je vyměnil. zjistil jsem že hadice která vede do turba zepředu ( má vevnitř takovou plastovou vrtulku která je vylisovaná ( pevná). ) má jednu vrtulku zalomenou. K čemu tam ta vrtulka je? Může to způsobovat tento problém? Je to nějaká rovnováha cirkulace spalin pro turbo, nebo nějak tak si to překladám???
Tzn. auto po svodech jsem složil, motor má sametový chod, ale provlém se projevuje pořád. Mám naběháno 205 tkm. do výměnu filtru DPF ukazuje 160 000. naistaloval jsem DIS a projel test a vypadlo na mě:
1) oxygene čidlo
2) DPF backpressure is high
V symptomech jsem potom našel že by to chtělo spustit regeneraci DPF filtru... Dá se to spustit přes DIS? Mám ho krátce a teprve se v něm začínám orientovat.. Nebo jak tu regenereaci vynutit a zkontrolovat že doběhla...
Připadá mi to jako cesta nejměnšího odporu než to hned demontovat a čistit... třeba na to přijde, ale tohle bych chtěl zkusit...mj. jsem s tím za minulý týden lítal dálnice cca 2000km tak jsem myslel že by se to mohlo vypálit, ale nic...
Auto mi cuká přesně tak jak píšete, když je studený při akceleraci jede dobře ( 2004 E60 160KW). pokud se ovšem ohřeje a venku leze teplota nahoru, tzn. ted ty ojedinělé pařáky ubírá výkon a přesně mezi 1500- 1800 ot. při pomalé akceleraci si pocukává, ne moc znatelně ale pocukává, nad 2000tis tahá jak má. vyměnil jsem všechny filtry - nepomohlo...Měl jsem prasklé svody, včera jsem je vyměnil. zjistil jsem že hadice která vede do turba zepředu ( má vevnitř takovou plastovou vrtulku která je vylisovaná ( pevná). ) má jednu vrtulku zalomenou. K čemu tam ta vrtulka je? Může to způsobovat tento problém? Je to nějaká rovnováha cirkulace spalin pro turbo, nebo nějak tak si to překladám???
Tzn. auto po svodech jsem složil, motor má sametový chod, ale provlém se projevuje pořád. Mám naběháno 205 tkm. do výměnu filtru DPF ukazuje 160 000. naistaloval jsem DIS a projel test a vypadlo na mě:
1) oxygene čidlo
2) DPF backpressure is high
V symptomech jsem potom našel že by to chtělo spustit regeneraci DPF filtru... Dá se to spustit přes DIS? Mám ho krátce a teprve se v něm začínám orientovat.. Nebo jak tu regenereaci vynutit a zkontrolovat že doběhla...
Připadá mi to jako cesta nejměnšího odporu než to hned demontovat a čistit... třeba na to přijde, ale tohle bych chtěl zkusit...mj. jsem s tím za minulý týden lítal dálnice cca 2000km tak jsem myslel že by se to mohlo vypálit, ale nic...
Ta vrtulka nevim co je, nikdy jsem svody sundaný neměl. Ale nejspíš budeš mít DPF taky přicpanej, na to že máš do výměny 160000 km nehleď. To tam chytráci před prodejí nahážou v mžiku a vůbec komplet servis. Zkus auto prohnat jestli ti to taky v určitejch ot. nepřestane jet. Vraž tam 4 a zkus rozjet, já se za boha nedostal přes 3500 ot, prostě to tam končilo. Pokud se jezdí dál tak se filtr zasírá a ta hranice se posouvá níž a níž na 3 - 2,5 -2 tis. ot. až auto jede třeba max 80-kou. Já jak to zjistil tak mi hned diagnostika potvrdila přicpanej filtr a prvotní příznak bylo pocukávání na dvojku a trojku při pozvolném rozjíždění a až pak jsem zjistil že to nevytáčí jak by mělo. Podívej se přes palubák na přesnou teplotu motoru během jízdy, mě se to hřál max na 83 stupňů, po výměně termostatů 91-92, ale regeneraci jsem stejně nezaznamenal. Každopádně po smazání chyby DPF jsem to po výměně termostatů diagnostikoval dvakrát a zatim se chyba znovu neobjevila. V brzký době ten filtr vykuchám, rozčiluje mě
Jo a tu regeneraci spuštíš ručně jen málokde. Moc garážníků na to diagnózu nemá, takže asi jen BMW.

clay píše:_Duke píše:chlapi takže abych si to potvrdil, když dvě hodiny na dálnici (cca 150km/h) teplota motoru kolem 75,tak na 99% termostaty nebo může být problém ještě jinde ?
99% termostaty, výměna špatného termostatu EGR zvedne teplotu o cca 10°C, hlavní zbytek... moje byly po 6letech oba mrtvý.
po výměne obou mám motor ohřátý po 5 km, když je teplo, v zimě po 15km...