Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Pripravek na čištění DPF

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
mara

#1 Příspěvek od mara »

Ze by konecne neco, co ukonci drahe vymeny dpf filtru?Nevim, zda uz to nekdo tady zkousel ,ale na sk foru ano a funguje to!!!!!!co vy na to?

http://www.nanoaditiva.sk/produkt,dpf-flushing-liquid
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Jendix »

mara píše:Ze by konecne neco, co ukonci drahe vymeny dpf filtru?Nevim, zda uz to nekdo tady zkousel ,ale na sk foru ano a funguje to!!!!!!co vy na to?

http://www.nanoaditiva.sk/produkt,dpf-flushing-liquid


něco podobnýho musí existovat už delší dobu, protože mě vyplachoval automechanik filtr už na jaře.. co říkal, pomohlo to, vytekly z toho prý pěkný sr..ky.. :-D

jinak toho pro středku do nádrže bych se trochu bál.. mělo by stači samo o sobě vyčistění.. případně delší jízda pro dokonalou první regeneraci..
mara

#3 Příspěvek od mara »

taky jsem nad tim pripravkem do nadrze premyslel.trosku bych se bal at to neco neudela.
po tom proplachu jsi musel jet s autem nejakou delsi trasu?je moc dulezita ta prvni reg. po vycisteni?
jen at vim,protoze si dpf hodlam cistit ted o vikendu.
gamers
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: čtv 05.08.2004 00:00
Bydliště: Ostrava

#4 Příspěvek od gamers »

MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#5 Příspěvek od MUF_IV »

Chlapi nemáte TIP čím jiným to vyčistit, přeci tyhle komerční všci musí jít nahradit...když jsem na to koukal je to jen řetězec sítěk..Vapku mám k dispozici, co teda použít jako chemikálii Napadla mě Arva? koupil jsem nové těsnění a šrouby a o víkendu bych to chtěl vypucovat... Ještě dotaz, jaká je objem cca 7-8 litrů?
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#6 Příspěvek od rooc »

4litry max se do toho vlezou
mys_iak
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#7 Příspěvek od mys_iak »

ja som cital o tom ze to vypaluju v peci alebo s pomocou cistica na grill... a vywapkovat...
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#8 Příspěvek od MUF_IV »

Koupil jsem čistič na bázi louhu silný koncentrál 1l za cca 270 kč, v prodejně mi říkali že je to náhrada Arvy. Předpokládám že by to nemělo ničemu ublížit....
coWon
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: sob 24.05.2008 00:00

#9 Příspěvek od coWon »

MUF_IV píše:Koupil jsem čistič na bázi louhu silný koncentrál 1l za cca 270 kč, v prodejně mi říkali že je to náhrada Arvy. Předpokládám že by to nemělo ničemu ublížit....

a potom este s acetonom
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#10 Příspěvek od beny-maser »

aceton je úplně na ho.no pokud se jedná o čištění,hlavně bych měl strach co udělaj výpary po nastartování,perchlor je mnohem lepší a účinější pokud jde o rozpouštění usazenin,jestli bude dobrý na tohle nevím, ale určitě účinější než aceton.
mara

#11 Příspěvek od mara »

ja bych volil spise primo odzkousene pripravky k tomu urcene.
ja jsem dpf vycistil tim dpf flushing liquidem od pro-tec a vse je ok.vycistilo to na 100%.pak davam na prevenci ten pripravek do nafty pro lepsi regeneraci a vse funguje tak jak ma!!!
no ,kazdeho volba :wink:
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#12 Příspěvek od MUF_IV »

Ještě jsem vyhrabal obal, tak se to jmenuje supermafrasol ( doufám že to nebere nikdo jako reklamu, dnešní svět je pomrd....) :) Filtr OK, nechal jsem to 1:4 naredene cca 10 hodin, pak vylít...teklo to dlouho...pak jsem tomu dával cca 40minut vapku a došel jsem do stavu, že když jsem konví nalil vodu přes filtr tak okamžitě protekla dolů, což v původním stavu to chlastalo ten přípravek a dole nic neteklo, tak jsem ho tam dlouho nalíval... Vymazaná chyba s přicpaným filtrem na DIS, auto jede pocitově lépe, možná funguje placebo :lol: , každopádně chyba se neobjevuje.....
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#13 Příspěvek od beny-maser »

Takže ve finále to chce jen vyčistit od usazenejch mastnejch sazí? nebo se pletu?
Já mám na svém tds jenom kat takže mě se to netýká, ale abych věděl jestli mám u svého stařičkého milionáře raději zůstat.
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#14 Příspěvek od bibikuba »

beny-maser píše:Takže ve finále to chce jen vyčistit od usazenejch mastnejch sazí? nebo se pletu?
Já mám na svém tds jenom kat takže mě se to netýká, ale abych věděl jestli mám u svého stařičkého milionáře raději zůstat.
myslím ty origo katy budou taky hustý :? :? :? i když já pravidelně vymetám saze na dálnici tak myslím už maj dosloužíno :wink: :wink:
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#15 Příspěvek od MUF_IV »

Přeně tak, nic jiného tam není...jen bordel ketrý se časem nasbírá, fakt je ten že ekologicky to mají zmáknuté perfektně, když jsem to rozhodil tak před filtrem DPF bordel, za ním absolutně čisto..., cenově už je to horší :))
Indian
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: pon 02.04.2012 00:00
Bydliště: Domažlice

#16 Příspěvek od Indian »

Zdar chlapi,dneska jsem měnil hardy spojku a při té příležitosti jsem hned mrknul na výfukové potrubí kde že mám ten DPF filtr, že bych ho taky vyčistil a ejhle koukám a vidím :předkatalyzátor,katalyzátor a koncovej tlumič.Podle obrázků a videí z youtubu jsem tam nic podobnýho dpf filtru nenašel,můžete mě někdo poradit jak to tedy je ? :lol: Jinak mám E60tku 530d,r.v. 2004 automat. :oops:
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Jendix »

Indian píše:Zdar chlapi,dneska jsem měnil hardy spojku a při té příležitosti jsem hned mrknul na výfukové potrubí kde že mám ten DPF filtr, že bych ho taky vyčistil a ejhle koukám a vidím :předkatalyzátor,katalyzátor a koncovej tlumič.Podle obrázků a videí z youtubu jsem tam nic podobnýho dpf filtru nenašel,můžete mě někdo poradit jak to tedy je ? :lol: Jinak mám E60tku 530d,r.v. 2004 automat. :oops:


jestli máš koncovky výfuku směrem dolu, tak DPF nemáš.. u prvních ročníků to tak v některých případech bylo..
Indian
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: pon 02.04.2012 00:00
Bydliště: Domažlice

#18 Příspěvek od Indian »

Jendix píše:
Indian píše:Zdar chlapi,dneska jsem měnil hardy spojku a při té příležitosti jsem hned mrknul na výfukové potrubí kde že mám ten DPF filtr, že bych ho taky vyčistil a ejhle koukám a vidím :předkatalyzátor,katalyzátor a koncovej tlumič.Podle obrázků a videí z youtubu jsem tam nic podobnýho dpf filtru nenašel,můžete mě někdo poradit jak to tedy je ? :lol: Jinak mám E60tku 530d,r.v. 2004 automat. :oops:


jestli máš koncovky výfuku směrem dolu, tak DPF nemáš.. u prvních ročníků to tak v některých případech bylo..



Super, díky moc to jsem potřeboval slyšet :lol: Nicméně je zajímavé že mám podobný problém jako hodně lidí tady s tím pocukáváním.Od spoda vždy vyrazí parádně a jak padne cca 2300 ot. tak otáčky jdou pořád nahoru ale pozvolněji klidně až na 4,8 tis. a při tom to chvílemi pocukává jako že to chce vyrazit ale nemůže. Zajímavé je že když jedu za deště tak to prakticky nedělá i když jsem dal kickdown a to byl fofr,otáčky vyletěly jako u benzínu :-) .Tak nevím.Mám v plánu pořádnou diagnostiku.
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Jendix »

Indian píše:
Jendix píše:
Indian píše:Zdar chlapi,dneska jsem měnil hardy spojku a při té příležitosti jsem hned mrknul na výfukové potrubí kde že mám ten DPF filtr, že bych ho taky vyčistil a ejhle koukám a vidím :předkatalyzátor,katalyzátor a koncovej tlumič.Podle obrázků a videí z youtubu jsem tam nic podobnýho dpf filtru nenašel,můžete mě někdo poradit jak to tedy je ? :lol: Jinak mám E60tku 530d,r.v. 2004 automat. :oops:


jestli máš koncovky výfuku směrem dolu, tak DPF nemáš.. u prvních ročníků to tak v některých případech bylo..



Super, díky moc to jsem potřeboval slyšet :lol: Nicméně je zajímavé že mám podobný problém jako hodně lidí tady s tím pocukáváním.Od spoda vždy vyrazí parádně a jak padne cca 2300 ot. tak otáčky jdou pořád nahoru ale pozvolněji klidně až na 4,8 tis. a při tom to chvílemi pocukává jako že to chce vyrazit ale nemůže. Zajímavé je že když jedu za deště tak to prakticky nedělá i když jsem dal kickdown a to byl fofr,otáčky vyletěly jako u benzínu :-) .Tak nevím.Mám v plánu pořádnou diagnostiku.


no mě takhle malinko zlobila regulace turba.. hlavně po generálce turba.. pak si to nějak sedlo a už to nedělá.. né že by to vysloveně cukalo, jen bylo znát, jak auto přestalo na okamžik táhnout.. (bylo to kolem 2000-2300ot, resp. netáhlo tolik, po překonání těch otáček jelo zase jak mělo)..

nejlepší je zajet k někomu kdo nevidí e60 poprvé.. většinou už pak není těžké závadu dohledat..
Indian
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: pon 02.04.2012 00:00
Bydliště: Domažlice

#20 Příspěvek od Indian »

Jasně, máš pravdu cukat to přímo necuka spíš jen zeslábne zátah a vždy je to po překonání 2tis.ot. a pak to blbne ruzne pri ruzných ot.Dneska pršelo a blblo to taky.Egr,klapky v sáni ok,palivovej i vzduchovej filtr vyměněnej ,termostat ok .Diagnostika na volnoběh nic nehlásí takže to vypadá na problém s turbem možná váha v. ale ta asi ne to by dělalo pořád.Mám v plánu navštívit pořádnou diagnostiku.
Odpovědět