Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

540i, vyplatí se tahle koupit ?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

#21 Příspěvek od ada540i »

Meda píše:Ale tak treba kdyz kupoval svoji 540tku za uprdeny pade, tak mu nikdo nerekl, ze si ma misto V8 vzit Octavku a ted chce poradit neznalemu :)


:lol: je to možný
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
540david
Registrovaný
Příspěvky: 748
Registrován: stř 24.10.2007 00:00

#22 Příspěvek od 540david »

Ale přesně tohle co tady teď povídáš jsou obecné fráze co platí u většiny silnějších vozů. Kolikátou 540i Ádo vlastníš? 100K a voňavka? Každý kdo tady vlastní 540iA moc dobře ví, že nejhorší noční můra je KO automatu. Opravit na 100% to dokáže "skoro nikdo" a většinou cena opravy je 60k a více. Ti kdo mají 5HP 30 mají celkem štěstí, jelikož je to skříň určená pro 750. 5HP 24 již tak spolehlivá není. Mám již několikátou E39 a myslím, že cenu oprav dokažu dost přesně odhadnout, bohužel.. :-)) Jen to podělaný houpání motoru, na které je V8 háklivé, se rovná kompletnímu přetěsnění sání+klapka za motorem, většinou jsou KO brzdy, nebo po prvním pořádném svezení odejdou. KO Tlumiče, NIVO. Zavěšení z hliníku je většinou taky KO a to následuje tyč řízení z maticové převodky, apod., apod., Jsou toho mraky.

Sice "prodávám/neprodávám" svou 540i, ale furt do ní cpu peníze, jelikož je to mazel. Mám jí místo motorky na zábavu, ale myslím, že majitelé 540 by mohli vyprávět o nákladnosti oprav.

p.s: Já jsem jinak klidný, ale když mě někdo nazve kokotem, tak mě to lehce znervózní. Ale nerad bych, aby v tomto duchu "chatu" pokračovala i tato debata.
540david
Registrovaný
Příspěvky: 748
Registrován: stř 24.10.2007 00:00

#23 Příspěvek od 540david »

A vidím, že se tady rozebírá moje koupě za 50K. Je to dost srandovní, že se k tomu vyjadřují lidé, co vůbec neví nic o stavu auta a jeho minulosti. Již když jsem jej kupoval, měl jsem připraveno cca. 100K, aby se auto rozchodilo. Myslím, že fundovanější k nákladnosti oprav by byl minulý majitel Biturb, který bohužel měl VELKOU smůlu.
Petr-Benny
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: úte 29.04.2008 00:00
Bydliště: Plzeňský kraj
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Petr-Benny »

Nechápu proč si spoustu lidi myslí, že seženou za málo peněz voňavku. To je úplný nesmyl. Prostě když chce auto ve velmi dobrém stavu musíte počítat s tím, že bude o dost dražší. Vím když jsem prodával svojí 540i a kdo jí zná ví že je v luxusní stavu. A tu diskuzi o tom jak je dráha ??!!! To si ji raději nechám než kupovat nějakou šmuku…. A cpát do toho nesmysly…

Můj názor - raději počkej vyber něco pořádného než abys do toho rval jen peníze a byl nešťastný…
Frax
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: sob 14.02.2009 01:00

#25 Příspěvek od Frax »

Díky Beny, já něco našetřeno mám, tohel mě zaujalo, že to docela vypadá na fotkách, taxem se chtěl jenom slušně zeptat, nechtěl jsem tu rozpoutat takový narážky do kokotů... :(

Mám to přesně tak jak píše KKuba - koupit za míň a postupně si ji vyparádit.

Díky všem, prosím mody o zamčení příspěvku !
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

#26 Příspěvek od ada540i »

540david píše:Ale přesně tohle co tady teď povídáš jsou obecné fráze co platí u většiny silnějších vozů. Kolikátou 540i Ádo vlastníš? 100K a voňavka? Každý kdo tady vlastní 540iA moc dobře ví, že nejhorší noční můra je KO automatu. Opravit na 100% to dokáže "skoro nikdo" a většinou cena opravy je 60k a více. Ti kdo mají 5HP 30 mají celkem štěstí, jelikož je to skříň určená pro 750. 5HP 24 již tak spolehlivá není. Mám již několikátou E39 a myslím, že cenu oprav dokažu dost přesně odhadnout, bohužel.. :-)) Jen to podělaný houpání motoru, na které je V8 háklivé, se rovná kompletnímu přetěsnění sání+klapka za motorem, většinou jsou KO brzdy, nebo po prvním pořádném svezení odejdou. KO Tlumiče, NIVO. Zavěšení z hliníku je většinou taky KO a to následuje tyč řízení z maticové převodky, apod., apod., Jsou toho mraky.

Sice "prodávám/neprodávám" svou 540i, ale furt do ní cpu peníze, jelikož je to mazel. Mám jí místo motorky na zábavu, ale myslím, že majitelé 540 by mohli vyprávět o nákladnosti oprav.

p.s: Já jsem jinak klidný, ale když mě někdo nazve kokotem, tak mě to lehce znervózní. Ale nerad bych, aby v tomto duchu "chatu" pokračovala i tato debata.


Vlastním první 540i, ale zjistil jsem si o tom autě všechno, než jsem si jí koupil. Já jsem psal, že když koupíš dobrý základ, tím jsem myslel, že budou tyhle základní věci jako je převodovka atd OK. Píšeš, že nejhorší noční můra je KO automatu, já mám sice manuál, ale KO automatu straší úplně všechny :) a třeba u dieselů je porucha častější než u benzínů, takže to nejde napsat jen u 540i, to je prostě obecná věc u automatických převodovek.

Vždyť ty sám si za 100k udělal z toho auta celkem pěknej kus. Jistě, že z toho vraku co tady řešíme za 100k voňavku neuděláš, ale to jsem ani nepsal. Navíc spotřební věci jako brzdy a podvozek do toho nepočítám, protože to se dělá pořád i u voňavek.

Každopádně, jak už jsem psal, s tebou v podstatě souhlasim, že V8 je nákladnější auto a rozhodně to neni dobrá volba pro neznalého člověka, který si myslí, že bude jen tankovat a jezdit, ale Frax už V8 má, tak to musí vědět sám. Já osobně jsem počítal a počítám s vyššími náklady a za odměnu si každý den užívám V8...

540david píše: vidím, že se tady rozebírá moje koupě za 50K. Je to dost srandovní, že se k tomu vyjadřují lidé, co vůbec neví nic o stavu auta a jeho minulosti. Již když jsem jej kupoval, měl jsem připraveno cca. 100K, aby se auto rozchodilo. Myslím, že fundovanější k nákladnosti oprav by byl minulý majitel Biturb, který bohužel měl VELKOU smůlu.


Asi sis to vzal moc osobně, mě to náhodou přišlo od Medy jako celkem vtipná poznámka, pro uvolnění atmosféry. Žádnej útok na tebe jsem v tom neviděl.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Odpovědět