Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW e39 530D, max 4000 otáček, proč ?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Pavel_Franta
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: čtv 29.03.2012 00:00

#1 Příspěvek od Pavel_Franta »

Dobrý den,

není to tak dlouho kdy jsem tu fňukal že mi převodovka neřadí... ach já hlupák stará hlava děravá (blbá výmluva od 25 letýho :D )

není to tím že by mi převodovka neřadila... je to tím že můj motor se prostě neroztočí na víc než 4000 otáček... a to na všechny převodové stupně... včetně P i N.

Motor se roztočí na 4000 a je neklidný...

... pro pomoc mohu připomenout nedávný problem s palivovou soustavou (čerpadla KO)

současný stav je... saví v nádrži tlačilo při koupení z vrakáče dostatečně... podávající se nový šit (kvalita asi jako starline).... a vysokotlaké v boschi na stolici OK.

Poslední diagnostika ukázala sledování 3 stupně na převodovce... + něco s čerpadlem, což mi mechanik vysvětlil že ještě z doby kdy auto opravoval...

nějaký nápad ?
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od eric »

Pavel_Franta píše:Dobrý den,

není to tak dlouho kdy jsem tu fňukal že mi převodovka neřadí... ach já hlupák stará hlava děravá (blbá výmluva od 25 letýho :D )

není to tím že by mi převodovka neřadila... je to tím že můj motor se prostě neroztočí na víc než 4000 otáček... a to na všechny převodové stupně... včetně P i N.

Motor se roztočí na 4000 a je neklidný...

... pro pomoc mohu připomenout nedávný problem s palivovou soustavou (čerpadla KO)

současný stav je... saví v nádrži tlačilo při koupení z vrakáče dostatečně... podávající se nový šit (kvalita asi jako starline).... a vysokotlaké v boschi na stolici OK.

Poslední diagnostika ukázala sledování 3 stupně na převodovce... + něco s čerpadlem, což mi mechanik vysvětlil že ještě z doby kdy auto opravoval...

nějaký nápad ?


Váha vzduchu.Zkus si jí s někým prohodit a vyzkoušet,než jí koupíš,ale podle projevů už to tady u ropáků bylo několikrát a myslím,že vždy to byla špatná váha vzduchu.
Pavel_Franta
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: čtv 29.03.2012 00:00

#3 Příspěvek od Pavel_Franta »

ahoj... s velkou slávou jsem dnes odpojil váhu vzduchu a vyjel na průbefár... nymlich to samé... co to znamená..?
kkarel
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: stř 14.11.2007 01:00

#4 Příspěvek od kkarel »

Znamená to, že váhou vzduchu to není :D
Co ukazatel okamžité spotřeby když se rozjíždíte, měl by se opřít o maximum, pokud ne bude to něco z podáváním paliva.
Pavel_Franta
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: čtv 29.03.2012 00:00

#5 Příspěvek od Pavel_Franta »

Dobrý večer pane kkarle,

dovolím si ironicky citovat svou zprávu z jiného topicu :D


tak kamaráde, mám pokračování

jak jsem psal tak jsem si koupil mrtku čerpadlo za 1800 kč která mi vytekla do nádrže....

nezminuju se o druhým, dopravním čerpadle pod řidičem... rovněž jsem totiž koupil mrtku...

a už je to tady! ... jezdím s ní 3 týdny... a defakto celou dobu si stěžuju na to že mi převodovka přestala řadit... joooo houby s voctem že nechce řadit... ona by asi i řadila, kdyby ovšem motor dostával dostatečný tlak paliva proto aby se mohl dostat s otáčkama výš, když už teda jasně plynem rozhoduju že chci jet rychle....

založil jsem na to topic a už ted vím že jediná odpověd bude at si dojedu na diagnostiku, která mi určitě řekne nízký tlak v palivové soustavě.

vůbec to nemá smysl kupovat z http://www.palivova-cerpadla.cz , stejně jako polský noname čerpadla (čerpadla která po půlroce začala odcházet a já je z finanční tísně po opravení všeho jiného začal měnit za ještě větší šity) ...

Dnes už vím, že kdybych nebyl hamyžnej a víc se plácnul přes místo kde nosim kapesník, tak bych byl spokojen a ještě bych asi ušetřil.
Odpovědět