Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Cinkaní při záběru spojky
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 44
- Registrován: čtv 08.05.2008 00:00
- Bydliště: Halže city
- Kontaktovat uživatele:
TAk jestli myslíš hardynu tak ta to neni, já mám 525d touring 2001 a dělá mi to taky. Měnil sem jí a nezměnilo se nic, ten zvuk jde s trubky kardanu ale co to dělá tak na to ani boha nemůžu přijít.mravenec píše:Ahoj je to pryžová spojka spojující kardan a převodovkou.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ohledne toho silentbloku info tady, stejne to bude u 525d
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=74212&highlight=
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=74212&highlight=
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 44
- Registrován: čtv 08.05.2008 00:00
- Bydliště: Halže city
- Kontaktovat uživatele:
milo píše:ohledne toho silentbloku info tady, stejne to bude u 525d
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=74212&highlight=
tenhle sil. na levé straně motoru už sem taky měnil (byl přesně takhle utrženej) ještě před tou hardynou a pořád bezezměny...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 44
- Registrován: čtv 08.05.2008 00:00
- Bydliště: Halže city
- Kontaktovat uživatele:
Tak jestli to bude ono tak to je good, to ložisko stojí na autokelly 240kč jdu do toho....burner píše:Měl jsem stejný problém,po tom co jsem zjistil že hardy je OK tak jsem nechal převážit kardan,vše OK.A tak mě to vytáčelo,že jsem to řešil dál a přišlo se na to že cinká ložisko uložení toho kardanu.Vyměněno,a je klid...Jeste dnes jsi to hnusný cinkání pamatuji

Karl325iX píše:Tak jestli to bude ono tak to je good, to ložisko stojí na autokelly 240kč jdu do toho....burner píše:Měl jsem stejný problém,po tom co jsem zjistil že hardy je OK tak jsem nechal převážit kardan,vše OK.A tak mě to vytáčelo,že jsem to řešil dál a přišlo se na to že cinká ložisko uložení toho kardanu.Vyměněno,a je klid...Jeste dnes jsi to hnusný cinkání pamatuji
No,já ho platil asi 1300,- Ale origo...
..čau..trochu opráším téma...dělá mě to samé při rozjezdu i při přeřazování z 1 na 2.. a je to slyšet opravdu ze "zadu" jakoby od diferáku....najel jsem na kanál a začnu od předu: silentbloky motoru jsou v naprostém pořádku..i silentbloky na převodovce ...hárdy-spojka je měněná v bmw servisu a tudíž je jak nová....středové uložení nevykazuje žádné zjevné příčiny "lítání" kardanu...silentblok diferenciálu je taky v pořádku (jako nový)...jinak právě narážím na to že jsem už tu o tom něco málo přečet a tudíž tyto zmiňované (možná problematické ) partie zkontroloval..i dokonce ten způsob kontroly uchycení motoru přes jakoby "rozjezd" při zabrždění....jediné co mě tedy napadá a dokonce jsem o tom někde i slyšel je homokinetický kloub před diferenciálem....jen se chci tudíž optat jestli jste někdo v poslední době neřešil/ nevyřešil tento problém...díky za rady...jinak auto je 530d manuál, s nájezdem 202 000km doložených origo..
..je to uplně to samé jak na tomto videu http://www.youtube.com/watch?v=DY0PURMitfw
no děla mi to take uš sem sem psal auto mam 3 roky ale proste za boha na to nemohu dojit hardy nova kardan sem mel aji venku ale proste nic jak novy nejvic to dela když je občas rozjiždim ale na spatečku vždycky proste nevim uš sem si na to zvik ale chtel bych na to dojit s autem mam najeto cca 40tis ale cvakani se nezvěčuje........
..jj presně tak...zvyk jsem si na to taky...a taky dost možná proože to nemá žádné mechanické projevy vybrací atd..prostě nic jen ten hnusnej pazvuk....a všim jsem si taky že mě to dělá i při normální jízdě..prostě jedeš a semtam ubereš / přidáš a cinká to....sere mě to protože každej bambula třebas na blbý pumpě ti řekne "co to je?"..kurnik baworák a todle?....aj ty knechti vpráci furt dokola "něco ti tam cinká asi to máš rozbitý"....podezření ale fakt padá na ten homokloub před diferákem....nic jinýho to nemůže bejt....jako koukám že tydle modely e39 maj svoje specifické "dětské"závady...to stará dobrá e34 s jakýmkoliv motorem a že jsem jich měl během 13 let byla jiná liga...a e38ma to samý..měl jsem ji přez dva roky a kdybych nezačal nutně o dost víc cestovat= spotřeba paliva..tak ji mám do teď ..to byl Pan baworák....nic takovýho trapnýho jako cinkání nebo nesvítící světla (po blbejch 200tis km) neprobíhalo...toto je dobrý auto ale je to prostě ošizený už....v tejdnu najedu doma na rampu a pořádně to zkouknu možná aj rozdělám...už teho mám plný zuby...cinkání, světla, bufík...a jako kdyby na to aspoň to auto vypadalo že je vohuntovaný ..stav bych řek skoro krom těchto chujovin zánovního vozu a vono se mě to takto odvděčuje....




Mám stejný problém na e39,530d.Cinkání při rozjezdech anebo když sundám za jízdy na nižší rychlost nohu z plynu .Začal jsem ho řešit asi před rokem vyměnou hardyspojky a ložiska ale nic nepomohlo.Nakonec jsem to zavezl ke známému do servisu který to rozdělal a zjistil vůle v tom tisícihranu.Takže prý buď nový kardan anebo se to prý dá udělat i tak,že ve specializovaném kardan servisu ten tisícihran uřežou,navaří nový a pak se to nějak vyvažuje.Já jsem se na to nakonec vykašlal a sleduju to jestli se to nějak nehorší a zatím to vypadá že ne.