..a člověče..to může bejt taky fakt..že drážky už jsou vymačkaný...a jako samo že jen tak rukou tu vůly nenafinguju.....no to je dobrej nápad tady kousek od nás(velká bíteš) je kardan servis....děláme tam semtam něco do práce na auta nákladní tak se tam pozeptám co by to stálo....jako vím že nám na jedný dodávce služební (mercedes benz) taky ťukal kardan při záběru....vedoucí povídá to je v poho to bude stát trojku (3000 kč) za novej křížek....vzali jej do opravy a vyměnit museli tamto a ono a ještě todlensto...a bylo z toho 12 litrů ..to je jako s turbem..taky udělání sebemenší opravy jen litry lítaj ze šrajtofle.....ale uvidíme každopádně díky za postřeh
mě to taky občas cinkne při rozjezdu..Až se budu nudit tak kardanku vyhodim,označim a drážky namažu nějakou lepší vazelínou-myslím to bude pak jednoznačný a po namázání to musí dočasně přestat...Vůbec se divím že se ty drážky nedají mazat-neni to myslím až takovej problém to navrtat,udělat závit a třeba při každém vým.oleje to maznicí máznout..
..jjoo jo..přesně tak..dost na to slyším od lidí že je to vyschléa pak to začne dělat pazvuky.....todle konstrukční týmy nedomysleli...a nebo prostě zkrátka dostali befelem udělat auto tak aby se pak muselo i víc spravovat aby z toho i něco káplo zpětně....jak říkám u těch starších modelů (konstrukčně ) bylo vidno že je to všechno dost důmyslně vymyšleno a robustně..toto je už prostě chudší model... ..to skusím taky..máznout a uvidíme....
hadice píše:..a člověče..to může bejt taky fakt..že drážky už jsou vymačkaný...a jako samo že jen tak rukou tu vůly nenafinguju.....no to je dobrej nápad tady kousek od nás(velká bíteš) je kardan servis....děláme tam semtam něco do práce na auta nákladní tak se tam pozeptám co by to stálo....jako vím že nám na jedný dodávce služební (mercedes benz) taky ťukal kardan při záběru....vedoucí povídá to je v poho to bude stát trojku (3000 kč) za novej křížek....vzali jej do opravy a vyměnit museli tamto a ono a ještě todlensto...a bylo z toho 12 litrů ..to je jako s turbem..taky udělání sebemenší opravy jen litry lítaj ze šrajtofle.....ale uvidíme každopádně díky za postřeh
Není zač:wink: Tak potom dej vědět jak jsi dopadl.Ale já bych tomu věřil že tam za ty roky vznikla malá vůle.Všiml jsem si toho cinkání i u starších náklaďáků když sundáš na nižší kvalt nohu z plynu tak to bouchne.A i logicky že když motor přestane zabírat a srovnávají se otáčky s kolama tak ten krut by měl vzniknout.Tak jak jsem říkal dej vědět
Ahoj,
předpokládám že ten můj problém bude stejný. Já mám e60 automat a cinká mi to je když zařadím zpátečku (r) a nebo normálně D. Cinká to v době když stojim a jen se změní směr jizdy tedy převod. Při řazení nic necinká.
Mám úplně to stejné. Jen při zařazení R, případně D. Někdy to při pomalém rozjezdu bez přidání plynu neudělá. Měl jsem to u kluků v Blažovicích a prý to vychází z převodovky a kardan ten zvuk přenáší ale slyšet je to od zadu. Je to docela hlasité cinknutí. Rád bych to vyřešil, ale nevím, co s tím...
Me v servisu tvrdili, ze ta stara je ok, nicmene jsem si trval na svem a vymenila se a me cinkani zmizelo ja ji taky nemel potrhanou, nicmene v tech dirach na srouby uz vule byla
Marda píše:Mám úplně to stejné. Jen při zařazení R, případně D. Někdy to při pomalém rozjezdu bez přidání plynu neudělá. Měl jsem to u kluků v Blažovicích a prý to vychází z převodovky a kardan ten zvuk přenáší ale slyšet je to od zadu. Je to docela hlasité cinknutí. Rád bych to vyřešil, ale nevím, co s tím...
mám to samý na E38 725tds automat, při jízdě nic slyšet není, páč to rachot motoru asi přehluší. ale pokud couvám do garáže, otevřu si obě přední boční okna a slyším to jasně, navíc se to po garáži vždy hezky rozlehne. mám to snad po celou dobu co to auto mám - víc jak 5 roků.
asi bych se přikláněl k tý vůli na tisícihranu na kardanu.