Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Možnosti jak zjistit najetý KM.
Když sem kupoval svojí E39 525TDS 98' tak to byl od známýho, kterj jí kupoval v r. 2004 a měla nalítáno cca. 150.000km. za 5 let najezdil asi 25.000km a pak mi auto prodal. Takže km sedí, protože měl firemní a s tímhle jezdil na chatu a km by nestáčel určitě. Ale stejně by mě zajímalo, jestli to neudělal ten majitel před tim, ikdyž to byl nějakej známej, nebo strejda... Na prví pohled km sedí a jestli to má o nějaký kiláky navíc už nezměni, ale rád bych to věděl, kdybych auto třeba prodával, abych ze sebe neudělal debila. Protože teď mám asi 219.000Km. Díky
V tomto dokumentu je to popsáno. Zvláště pak červený text 1) … a dále
- Přílohy
-
- Test_palubniho_pristroje_CZ.doc
- (395.5 KiB) Staženo 155 x
Kugelig píše:¨Jo, to mám taky. Mě to fungovalo. Musíš se dostat popsaným způsobem do menu a postupmě přecvakávat čísla až se dostaneš ke kilometrům a tečka znamená, že někdo manipuloval s ŘJ a počtem KM. V tomto menu se mj. mění km za míle a jazyky a pod.
Nevis nahodou jaky je to cislo toho testu ty km??
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Jsem autorem toho dokumentu a překládal jsem to více než před 6 lety, a to tak, jak to tam bylo napsáno. Dnes bych to napsal/přeložil jinak. Místo "s hodnotou bylo manipulováno" bych napsal, že "hodnota km na budících nesouhlasí s hodnotami uložených v ostatních řídících jednotkách". Ten dokument nezměním, protože je uložen na stránkách klubu. Jeho aktuální znění najdete zde http://vs31.sweb.cz/Test_palubniho_pris ... 120618.doc . A pokud by to admini mohly vyměnit, byl bych rád.
Nicméně "manipulation dot" je manipulační tečka i dnes a k jejímu rozsvícení běžně nedochází. Proto je třeba si přečíst i tu vysvětlivku k bodu (1) níže + ten anglicky psaný obrázek. Tam se objasňuje, jak se hodnoty v jednotkách aktualizují a že malá odchylka je povolena a je normální.
Za 7 let jsem se svítící tečkou setkal 3x. Dvakrát to bylo v okolí Berlína, kam jsem naprosto omylem vyrazil za účelem koupě lepšího a lacinějšího auta. Prodejce sice po telefonu komunikoval jako deklarovaný důchodce, ale auto prodával Turek nebo Rus, který patrně nebyl odsunut společně se Severní skupinou vojsk. Třetí to byl případ, kdy byl vadný tachometr vyměněn za tachometr z bouračky stejného typu. Ale na 95% to dokazuje tu nejčastější podstatu, tedy manipulaci.
Pokud chceš zjistit skutečný stav tachometru, několik možností existuje :
- vyčíst stavy km z řídících jednotek diagnostikou, ale zkušení švidlíři si poradí i s tím
- zjistit, kde bylo auto servisováno a poprosit, jestli by mi neřekli stav tachometru např. při poslední a předposlední návštěvě
- zjistit, kam auto chodilo na STK + totéž. Ale nemusí Ti to sdělit, proto je třeba prosit !!
- využít placené služby http://www.zkontrolujsiauto.cz/autotrac ... ii-vozidla , kde tyto údaje z STK, servisů a pod mají. Ale ani po zaplacení nemusíš získat relevantní údaje, protože je třeba nemají. Takže ty si na výše uvedených stránkách zadáš svoje VIN, první registraci a aktuální stav tacho. Potom to chvilku pracuje a vypíše, že mají tyto a tyto údaje, ale napřed zaplať 498 vočí. Hodně informací je hodně obecných a zjistitelných i jinde, některé informace jsi jim prozradil Ty sám. Pro mne tam např. mají 4x stav tacho, asi z STK. Rozhodni se sám, podle mne 500 korun je maličkost ve srovnání s hodnotou kupovaného vozu a poměrně dobrá jistota, že auto není kradené nebo předmětem zástavy nebo leasingu.
A hlavně, už nikdo nehledejte stav tachometru v tomu menu. Opravdu tam není. Zato snad všichni mají strach podržet to resetovací tlačítko na dobu delší 4 vteřin.
Nicméně "manipulation dot" je manipulační tečka i dnes a k jejímu rozsvícení běžně nedochází. Proto je třeba si přečíst i tu vysvětlivku k bodu (1) níže + ten anglicky psaný obrázek. Tam se objasňuje, jak se hodnoty v jednotkách aktualizují a že malá odchylka je povolena a je normální.
Za 7 let jsem se svítící tečkou setkal 3x. Dvakrát to bylo v okolí Berlína, kam jsem naprosto omylem vyrazil za účelem koupě lepšího a lacinějšího auta. Prodejce sice po telefonu komunikoval jako deklarovaný důchodce, ale auto prodával Turek nebo Rus, který patrně nebyl odsunut společně se Severní skupinou vojsk. Třetí to byl případ, kdy byl vadný tachometr vyměněn za tachometr z bouračky stejného typu. Ale na 95% to dokazuje tu nejčastější podstatu, tedy manipulaci.
Pokud chceš zjistit skutečný stav tachometru, několik možností existuje :
- vyčíst stavy km z řídících jednotek diagnostikou, ale zkušení švidlíři si poradí i s tím
- zjistit, kde bylo auto servisováno a poprosit, jestli by mi neřekli stav tachometru např. při poslední a předposlední návštěvě
- zjistit, kam auto chodilo na STK + totéž. Ale nemusí Ti to sdělit, proto je třeba prosit !!
- využít placené služby http://www.zkontrolujsiauto.cz/autotrac ... ii-vozidla , kde tyto údaje z STK, servisů a pod mají. Ale ani po zaplacení nemusíš získat relevantní údaje, protože je třeba nemají. Takže ty si na výše uvedených stránkách zadáš svoje VIN, první registraci a aktuální stav tacho. Potom to chvilku pracuje a vypíše, že mají tyto a tyto údaje, ale napřed zaplať 498 vočí. Hodně informací je hodně obecných a zjistitelných i jinde, některé informace jsi jim prozradil Ty sám. Pro mne tam např. mají 4x stav tacho, asi z STK. Rozhodni se sám, podle mne 500 korun je maličkost ve srovnání s hodnotou kupovaného vozu a poměrně dobrá jistota, že auto není kradené nebo předmětem zástavy nebo leasingu.
A hlavně, už nikdo nehledejte stav tachometru v tomu menu. Opravdu tam není. Zato snad všichni mají strach podržet to resetovací tlačítko na dobu delší 4 vteřin.
starML píše:Jsem autorem toho dokumentu a překládal jsem to více než před 6 lety, a to tak, jak to tam bylo napsáno. Dnes bych to napsal/přeložil jinak. Místo "s hodnotou bylo manipulováno" bych napsal, že "hodnota km na budících nesouhlasí s hodnotami uložených v ostatních řídících jednotkách". Ten dokument nezměním, protože je uložen na stránkách klubu. Jeho aktuální znění najdete zde http://vs31.sweb.cz/Test_palubniho_pris ... 120618.doc . A pokud by to admini mohly vyměnit, byl bych rád.
Nicméně "manipulation dot" je manipulační tečka i dnes a k jejímu rozsvícení běžně nedochází. Proto je třeba si přečíst i tu vysvětlivku k bodu (1) níže + ten anglicky psaný obrázek. Tam se objasňuje, jak se hodnoty v jednotkách aktualizují a že malá odchylka je povolena a je normální.
Ja bych ho klidne podrzel, ale nevim jak se k tomu dopatrat, jelikoz sem asi tupoun. Proste mi to nejde a nemam nervy na to porad neco mackat
Za 7 let jsem se svítící tečkou setkal 3x. Dvakrát to bylo v okolí Berlína, kam jsem naprosto omylem vyrazil za účelem koupě lepšího a lacinějšího auta. Prodejce sice po telefonu komunikoval jako deklarovaný důchodce, ale auto prodával Turek nebo Rus, který patrně nebyl odsunut společně se Severní skupinou vojsk. Třetí to byl případ, kdy byl vadný tachometr vyměněn za tachometr z bouračky stejného typu. Ale na 95% to dokazuje tu nejčastější podstatu, tedy manipulaci.
Pokud chceš zjistit skutečný stav tachometru, několik možností existuje :
- vyčíst stavy km z řídících jednotek diagnostikou, ale zkušení švidlíři si poradí i s tím
- zjistit, kde bylo auto servisováno a poprosit, jestli by mi neřekli stav tachometru např. při poslední a předposlední návštěvě
- zjistit, kam auto chodilo na STK + totéž. Ale nemusí Ti to sdělit, proto je třeba prosit !!
- využít placené služby http://www.zkontrolujsiauto.cz/autotrac ... ii-vozidla , kde tyto údaje z STK, servisů a pod mají. Ale ani po zaplacení nemusíš získat relevantní údaje, protože je třeba nemají. Takže ty si na výše uvedených stránkách zadáš svoje VIN, první registraci a aktuální stav tacho. Potom to chvilku pracuje a vypíše, že mají tyto a tyto údaje, ale napřed zaplať 498 vočí. Hodně informací je hodně obecných a zjistitelných i jinde, některé informace jsi jim prozradil Ty sám. Pro mne tam např. mají 4x stav tacho, asi z STK. Rozhodni se sám, podle mne 500 korun je maličkost ve srovnání s hodnotou kupovaného vozu a poměrně dobrá jistota, že auto není kradené nebo předmětem zástavy nebo leasingu.
A hlavně, už nikdo nehledejte stav tachometru v tomu menu. Opravdu tam není. Zato snad všichni mají strach podržet to resetovací tlačítko na dobu delší 4 vteřin.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 305
- Registrován: sob 05.05.2007 00:00
- Bydliště: Hořice v Podkrkonoší