tak nikde jsem nepsal že to nejede,ano ono to jede,ale je to něco za něco,E39 taky jela a třeba si za to vzala cca.o dva a půl litru méně,o celkovém dojmu vozu ani nemluvě.Na E61 v M paketu jsem se třásl jak malej kluk,ne že bych byl úplně zdrcenej z tohodle bmw ale co se mě týče tak horší poměr cena/kvalita jsem u jiného bmw snad ještě neměl,neříkám že se mi to nějak sere,ale ono co jsem to koupil tak jsem si tak nějak ještě neoddychnul a neřekl si "tááák a mám hotovo,teď jsem spokojenej" ono tak nějak pořád chodím a pořád něco poslouchám,hydrokufr dnes tak blbě zavrčel a já si řekl,kurva že by čerpadlo,nebo pístnice samotná

,udělalo to jenom jednou ale udělalo,před 14dny mi ulítla spodní řemenice,mno to je holt spotřebák ale orig nestojí zrovna málo,kompresor v podběhu čistím preventivně jednou za měsíc aby se náhodou nevysral,občas se mi zdá že mi to nedobijí komfort klíč přes zapalování,většinou problém u pátých dvěří v kabeláži,občas mi nečo lehounce skřípe v přístrojovce při teplotách kolem 30st.,nedávno jsem koupil plast co má řidič kolem ovládání oken na dveřích,tak pogumovaná mrdka se už zase loupe,ale o tom si stačí přečíst zdejší forum nebo ještě lépe počíst na bmwklub.sk,tam je klubových E60/61 podstatně více než tady,takže se tam toho i víc dozvíš.
Samozřejmně musím upozornit že jsem celkem pedant a puntíčkář,takže sebemenší věc která není tak jak má být mě sere,a dál musím upozornit že tohle vozítko má i své pozitivní stránky a je jich celkem dost a umí být i zábavné,ale pořád je tady to ALE.....to ale je to v čem souhlasím s Jardou,prostě pořizovací cena ať už kdysi novoty nebo dnes ojeté E60/61 neodpovídá kvalitě vozu.A ještě musím podotknout že nemám olítanou hujdu která se pohybovala na nejnižší možné hranici pořizovací částky.
Ať slouží...
