Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

čidlo vačky e39 520i POMOC

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
psiicho
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 05.10.2008 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od psiicho »

Čau, chtěl bych se zeptat, dělal jsem si diagnostiku na BMW E39 520i. vypsalo mi to: 83 Nockenwellen-sensor
vyměnil jsem čidlo vačky a teď mi to píše: 65 Nockenwellen-Sensor : Einlass
Prosím o radu kde je chyba ? Děkuji :?: :?:
muunky
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: sob 24.01.2009 01:00

#2 Příspěvek od muunky »

Chyba může být v kabeláži od snímače, řídicí jednotce nebo v kole co je na vačce. Jde ta chyba smazat nebo se objeví až po nastartování ?
psiicho
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 05.10.2008 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od psiicho »

chyba jde smazat. Ukáže se opět až po nastartování. Je nějaký rozdíl mezi těmito dvěma chybama? 83 Nockenwellen-sensor a 65 Nockenwellen-Sensor : Einlass
muunky
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: sob 24.01.2009 01:00

#4 Příspěvek od muunky »

Zkusil bych změřit signál osciloskopem. Pak kontrola kabeláže. když to bude v pohodě, tak kontrola rozvodů. Jde ti to nastartovat ?
psiicho
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 05.10.2008 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od psiicho »

ano jde. ale jak se stím jede tak kolem 3,5tisíce otáček to je jak by mě někdo držel za prdel.
muunky
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: sob 24.01.2009 01:00

#6 Příspěvek od muunky »

Zkus udělat to co jsem psal a napiš jak jsi dopadl.
magorcondoria
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 19.05.2009 00:00
Bydliště: Aussig(Ústí/L)

#7 Příspěvek od magorcondoria »

Pokud máš do 9/98 ,tak se podívej do stárého čidla pod gumu u konektoru zda není opadaná izolace(zaizoluj a můžeš ho na zkoušku dát zpátky) .Jinak neodchází, vinutí ma si tak 5 a 7 Ohm.Na signál z tohoto čidla potřebuješ dobrý osciloskop.Je napájené střídavým proudem a signál jsou velmi krátké a ostré špičky.Pokud máš novější je to Hall,můžeš otestovat i zkoušečkou s diodou.
ARI
Registrovaný
Příspěvky: 184
Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
Bydliště: morava

#8 Příspěvek od ARI »

ted jsem to nedavno delal.daval jsem novy cidlo kliky.zasuvky jsou pod saním,ale po demontazi olejoveho vicka jak je vlozka od oleje se tam da dostat.ale.pohl jsem s tim druhym konektorem od vacky a konec.vymontoval jsem ho a divil jsem se co bylo pod tou buzirkou.zadny ochrany izolace.rosypany sterely drobky vypadaly.draty se samozrejme dotkli jeden druhyho coz neni videt.dal jsem novy cidlas obe.a klid.
psiicho
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 05.10.2008 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od psiicho »

no díval jsem se i na čidlo kliky a je už opravované. Zítra se chystam na to podívat tak se uvidí
Odpovědět