Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW e60 525d lehke pocukavani kolem 1500ot/min

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
antone39
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: stř 15.09.2010 00:00
Bydliště: Brno

#1 Příspěvek od antone39 »

Dobry den mam takovy problem mam BMW e60 525d lehke pocukavani kolem 1500ot/min jak se to dostane na višši otačky vše v pořadku... na diagnostice to nic nepiše....
Patrik
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 08.01.2006 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Patrik »

vyšší otáčky...teda fuj chlape

při 1500 vypínaj korekce vstřiků mrkni na te diagnostice na korekce vstřikovačů jak ti jdou vstřiky (zvládne INPA)
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#3 Příspěvek od starynovy »

možno OT, cukat by to nemělo itak, ale je normální to trápit na 1500RPM? předchudce toho motoru má zdravé otáčky 2200+..
Patrik
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 08.01.2006 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Patrik »

starynovy píše:možno OT, cukat by to nemělo itak, ale je normální to trápit na 1500RPM? předchudce toho motoru má zdravé otáčky 2200+..
kdyz nejsou vstriky uplne OK ale spis uplne KO tak do 1500 vyrovnaj korekce rovnost motoru v 1500 vypnou korekce a muze to pocukavat pokud jezdi na 1500 otacek coz uz je veci jinou
BMW_paja
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: stř 04.08.2010 00:00

#5 Příspěvek od BMW_paja »

Patrik : jaký hodnoty jsou ještě v normě a jký ne? Inpa mi sice ukáže hodnoty ale já jsem z toho prd moudrej :)
Patrik
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 08.01.2006 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Patrik »

BMW_paja píše:Patrik : jaký hodnoty jsou ještě v normě a jký ne? Inpa mi sice ukáže hodnoty ale já jsem z toho prd moudrej :)
podle mych informaci pokud vstriky maj kolem 3,5 jsou pred vymenou pak je mozne ze to prave v 1500 otackach vypne ECU a nad 1500 uz nic nekoriguje a muze motor jit nepravidelne zkus i vypnout korekce na volnobeh a uvidis co to bude delat s motorem
Odpovědět