Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vrzání volantu E61
Nemusim píše:Mám E60 7/2003 jedno z prvních koupené v D a vrže jako svině![]()
Zkoušel ještě někdo ten návod s Lubrizolem? Vypadá to zajímavě..
Mám takisto 7/2003 530D E60. Vrzgalo jak sviňa rok. Začiatkom 2012 som nalial lubrizol, vymenil oba termostaty, niečo z toho pomohlo, lebo po pár týždňoch od tejto výmeny prestalo vrzgať nadobro. Dodnes si už nevrzol. Úľava!
rooc píše:vlezl jsem do mercedesu a chtěl to podle jejich čísla co sem dal kolega..a mě v mercedesu tvrdili, že to je aditivum do zadní nápravy![]()
![]()
![]()
![]()


Btw znamemu tiez povedali v mercedese ze mu tecie jeden tlmic. Akurat ze dotycny ma airmatic podvozok

rooc píše:každopádně jsem se toho lekl a nevzal to, je to teda ono..? vše by sedělo, 50ml lahvička nicméně prej, do zadní nápravy aditivum
http://www.xoutpost.com/attachments/x5-e53-forum/32163d1240047610-power-steering-fluid-sib-32-07-08.pdf
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: čtv 24.06.2010 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: čtv 24.06.2010 00:00
soustek píše:Všeci tady píšete že vám to vrže, ale nikdo nenapsal jak to opravit, ani nikdo nenapsal že to vyřešil.
ja som to vyriesil na 530D E60, od kupy v 4/2011 som mal vrzganie, 2/2012 som bol na vymene termostatov, kvapaliny posilovaca a pridal som tam ten lubrizol. 3/2012 prestalo vrzgat. Ten jeden mesiac to postupne mizlo. Dodnes sa neozvalo. Neskutocna ulava to bola!
soustek píše:Všeci tady píšete že vám to vrže, ale nikdo nenapsal jak to opravit, ani nikdo nenapsal že to vyřešil.
kamarad prodal E60, koupil E65, má větší vybavu, spolehlivější auto, nic mu nevrže a ještě mu zbyly peníze

s tchánem už to řešíme taky, pokud si někdo teda odvezu 530xd, jaksi to nikdo nechce.
hele, ty to asi nikdy nepochopíš,
já servisuju obojí, jak E60 tak E65,a Snejk taky, tak to sem může napsat.
E65 se dělá prakticky jen udržba, a to sou proti těm E60 starý potvory,
řekněmě že průůměrna E65 co ke mě přijede je rok 2003,kdežto pruměrná E60 je rok 2005, nájezd E60 je taky o dost níž.
jelikož se specilazuju na sedmičky, jezdí mi jich sem skoro stejně jak pětek, a mužu říct že na pětkách řeším závady mnohem časteji než na sedmách a to s tím ti lidi jezdí mnohem víc, například pán co dává 100 tkm ročne s E65. (a posrala se jen navi čtečka a hadice na DD) zbytek jen brzdy, oleje apod, na tachometru 400k.
jinak ted bylo v autobildu test auto po 100km a jedno z nejlíp umístěných aut byla právě E65 745i které se po 100tkm posralo jen kolečko idrivu, po testu bylo auto do šroubku rozebraneé a zmeřené opotřebení a nikde nic.
já servisuju obojí, jak E60 tak E65,a Snejk taky, tak to sem může napsat.
E65 se dělá prakticky jen udržba, a to sou proti těm E60 starý potvory,
řekněmě že průůměrna E65 co ke mě přijede je rok 2003,kdežto pruměrná E60 je rok 2005, nájezd E60 je taky o dost níž.
jelikož se specilazuju na sedmičky, jezdí mi jich sem skoro stejně jak pětek, a mužu říct že na pětkách řeším závady mnohem časteji než na sedmách a to s tím ti lidi jezdí mnohem víc, například pán co dává 100 tkm ročne s E65. (a posrala se jen navi čtečka a hadice na DD) zbytek jen brzdy, oleje apod, na tachometru 400k.
jinak ted bylo v autobildu test auto po 100km a jedno z nejlíp umístěných aut byla právě E65 745i které se po 100tkm posralo jen kolečko idrivu, po testu bylo auto do šroubku rozebraneé a zmeřené opotřebení a nikde nic.
JaraX píše:hele, ty to asi nikdy nepochopíš,
já servisuju obojí, jak E60 tak E65,a Snejk taky, tak to sem může napsat.
E65 se dělá prakticky jen udržba, a to sou proti těm E60 starý potvory,
řekněmě že průůměrna E65 co ke mě přijede je rok 2003,kdežto pruměrná E60 je rok 2005, nájezd E60 je taky o dost níž.
jelikož se specilazuju na sedmičky, jezdí mi jich sem skoro stejně jak pětek, a mužu říct že na pětkách řeším závady mnohem časteji než na sedmách a to s tím ti lidi jezdí mnohem víc, například pán co dává 100 tkm ročne s E65. (a posrala se jen navi čtečka a hadice na DD) zbytek jen brzdy, oleje apod, na tachometru 400k.
jinak ted bylo v autobildu test auto po 100km a jedno z nejlíp umístěných aut byla právě E65 745i které se po 100tkm posralo jen kolečko idrivu, po testu bylo auto do šroubku rozebraneé a zmeřené opotřebení a nikde nic.
...no když budu mít sedmičku s motorem 730d, tak tam budu řešit kolem motoru ty samý věci...když budu mít E60 545i, tak to podle mě bude skoro stejné jako 745i - je to snad logický...
...vůbec by mě zajímal celkový výčet zásadních poruch-závad u E60 a oproti jakým modelům je to horší - konkrétně v čem a ne "jedna bába povídala"

EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
m.deejay píše:JaraX píše:hele, ty to asi nikdy nepochopíš,
já servisuju obojí, jak E60 tak E65,a Snejk taky, tak to sem může napsat.
E65 se dělá prakticky jen udržba, a to sou proti těm E60 starý potvory,
řekněmě že průůměrna E65 co ke mě přijede je rok 2003,kdežto pruměrná E60 je rok 2005, nájezd E60 je taky o dost níž.
jelikož se specilazuju na sedmičky, jezdí mi jich sem skoro stejně jak pětek, a mužu říct že na pětkách řeším závady mnohem časteji než na sedmách a to s tím ti lidi jezdí mnohem víc, například pán co dává 100 tkm ročne s E65. (a posrala se jen navi čtečka a hadice na DD) zbytek jen brzdy, oleje apod, na tachometru 400k.
jinak ted bylo v autobildu test auto po 100km a jedno z nejlíp umístěných aut byla právě E65 745i které se po 100tkm posralo jen kolečko idrivu, po testu bylo auto do šroubku rozebraneé a zmeřené opotřebení a nikde nic.
...no když budu mít sedmičku s motorem 730d, tak tam budu řešit kolem motoru ty samý věci...když budu mít E60 545i, tak to podle mě bude skoro stejné jako 745i - je to snad logický...
...vůbec by mě zajímal celkový výčet zásadních poruch-závad u E60 a oproti jakým modelům je to horší - konkrétně v čem a ne "jedna bába povídala"

Přesně takhle jak to napsal m.deejay to mám na mysli. Já seru na to jestli někde něco vrzne, jde mi o spolehlivost. Obě auta maj stejný motory tak to rozlišuj takhle. Ty furt srovnáš e60 530d s e65 745i a konstatuješ jak je e60 na nic. A testy jednoho kusu auta po 100 tkm jsou pěkná hovadina, jedna sedma může úplně propadnout a druhá vyhraje. Zrovna tak to může vyhrát Dacia, kdyby byla trochu vůle těhle organizací je prosazovat.
ale ja tu motory vubec neřeším.
poslední závady u E60
- zlomeny kabely v kufru
- zatečeny do jednotek v kufru
- zlomeny kable v kufru
- samovybijeni baterky
- IBS modul KO
- jednotka bagu KO
- PDC jednotka KO
jasně měl jsem tu E65 730D s prasklyma svodama. ale to neřeším, to je u obou stejny, řeším věci ktery stejny nejsou.
poslední závady u E60
- zlomeny kabely v kufru
- zatečeny do jednotek v kufru
- zlomeny kable v kufru
- samovybijeni baterky
- IBS modul KO
- jednotka bagu KO
- PDC jednotka KO
jasně měl jsem tu E65 730D s prasklyma svodama. ale to neřeším, to je u obou stejny, řeším věci ktery stejny nejsou.