Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nově koupená e39 :)
se tady taky priseru
mam e39 chvilku
za co zvedate, mimo ctyr bodu v prazich, e39? koleckovej hever si ode me nekdo pujcil z minulyho auta a uz nevratil
... takze nevyzkousim. takze jestli zvedat za prahy, ale nuzkovym, nebo poridit koleckovej, kterej se mi zda, ze s nim nedojedu k zadnymu bodu vhodnymu na zvednuti.

za co zvedate, mimo ctyr bodu v prazich, e39? koleckovej hever si ode me nekdo pujcil z minulyho auta a uz nevratil

tak si tady jeste jednou pricmrndnu. mam samostmivaci vnejsi zrcatka a uz se poroucej, nebot maji silne zluty ton, nikoli takovy ten opar (vyteklej olej). vysledek samo stejnej, vidim HO v noci. mohu nahradit samostmivaci skla normalnimi pro vyhrivana zrcatka? auto pujde do servisu, tak at vim, jestli to jde, protoze bych to jednoduse dopsal na seznam oprav
. kdyz by to neslo, musim bleskurychle tyhle samostmivaci sajrajty sehnat.
druha otazka: je sedanova zahradka pro e39 do montaznich bodu opravdu totozna s e46tkovou? google pouzit umim, ale nasel jsem odpovedi tak i tak. dik


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 304
- Registrován: ned 08.01.2006 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
dam pár rad a věř že se ti vyplatí
kup si diagnostickej kabel na INPA EDIABAS
přední OSA
ramena 4ks + 2x tyčky stabíku + 2x čepy řízení + 2 x spojovačky fa ATP germany cca max 3500 kč za koplet sadu !!! za to máš u lomforderu 1 rameno a ta ATP vydrží min 40t km což za tuto invetici se vyplatí
přední světla se daj u předface řešit novými kryty světel s bílými blinkry seženesš v ACI CZ popřípadě face světla na předface model posílam foto mé 1 E39 světla sice stály 7000 kč ale svítily dobře nemlžily se a vypadalo to o 1000 procent líp
xenony pokud sou origo nemáš na pravé straně budíků kolečko ale záslepku a na předku i zadku je od ramena táhlo na potenciometr....
obyčejný rádio bussines umí přes určitou krabičku i MP3 z USB a jinej displey seženeš na foru při troše snažení v OK stavu rádio je něco jinýho než ten displey.....je to rozdělený
pokud bys potřeboval nějaký díly na E39 (NOVÉ) popřípad diagnostickej kabel INPA cca 800 + 300 redukce na kulatý konektor napiš mi SZ
kup si diagnostickej kabel na INPA EDIABAS
přední OSA
ramena 4ks + 2x tyčky stabíku + 2x čepy řízení + 2 x spojovačky fa ATP germany cca max 3500 kč za koplet sadu !!! za to máš u lomforderu 1 rameno a ta ATP vydrží min 40t km což za tuto invetici se vyplatí

přední světla se daj u předface řešit novými kryty světel s bílými blinkry seženesš v ACI CZ popřípadě face světla na předface model posílam foto mé 1 E39 světla sice stály 7000 kč ale svítily dobře nemlžily se a vypadalo to o 1000 procent líp

xenony pokud sou origo nemáš na pravé straně budíků kolečko ale záslepku a na předku i zadku je od ramena táhlo na potenciometr....
obyčejný rádio bussines umí přes určitou krabičku i MP3 z USB a jinej displey seženeš na foru při troše snažení v OK stavu rádio je něco jinýho než ten displey.....je to rozdělený
pokud bys potřeboval nějaký díly na E39 (NOVÉ) popřípad diagnostickej kabel INPA cca 800 + 300 redukce na kulatý konektor napiš mi SZ
- Přílohy
-
- w2.jpg (93.86 KiB) Zobrazeno 235 x
-
- W1.jpg (115.63 KiB) Zobrazeno 235 x
Patrik: Jsem jedinej clovek co dal tyhle svetla na E39 a svitili na dve veci? Koupil jsem je za 4000 na aukru. Byli hezke nejvic podobne poFL, nemlzili se nic, dal jsem do nich HID sadu a cekal jsem ze to bude svitit lip nez predFL svetla bez xenonu s ulamanejma stelovakama, ale svitilo to hrozne nizko...nezli vubec vystelovat, aby svitili dal jak 2m pred auto...malicko se to zlepsilo kdyz jsem do nich namontoval motorky na naklapeni ze starych svetel, ale zadny zazrak teda...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 304
- Registrován: ned 08.01.2006 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
no já právě věděl z E36 ky kde sem se ze světel poučil jak ty levný nemusí svítit dobře před auto že se musí přidat a tak sem kupoval na ebay a vyšly na 7t. kč za tu cenu se daj koupit face světla jetý ale tyhle fakt OK nevim jestli to byly depo nebo FK nebo něco jiného už je to pár let co je E39 pryč v každém případě dneska bych šel do jetých faceliftových světel zapojení bede brnačka když vidim jak to ted mam mam E39 2001 takže origo face s xenonem a je to pár drátů žádný vymejšlení, maximálně pokud máš check control tak vlastně jediný co by se tomu nemuselo zamlouvat a hlásit chybu by byla 10W žárovka na AE kroužky ale to pochybuju jelikož v starých světlách jsou 5W žárovky na obrysových světlech a když sem zkoušel 6W u faceliftů tak BC nic nehlásil nicméně nahradit ty 10W žárovky za něco co by svítilo bíle se mi osobně nedaří jen tak mezi řádky....
tohle bych klidně koupil a nebál bch se že by to nesvítilo dobřeSVĚTLA EBAY KLIKNI ZDE
ale neni nad sehnání dárce origo světel face za slušnou cenu vždyť dnes už si říct 15 za origo světla je trochu úlet
tohle bych klidně koupil a nebál bch se že by to nesvítilo dobřeSVĚTLA EBAY KLIKNI ZDE
ale neni nad sehnání dárce origo světel face za slušnou cenu vždyť dnes už si říct 15 za origo světla je trochu úlet
U starsich xenonu je problem, ze muzou byt vysviceny. Ja kupoval nove - prvovyrobu Hella se vsim vsudy (tj motorky, vybojky, zarovicky do AE, kabelaz a starsi trafa). Vsechno dohromady vyslo na 34 tisic. Auto melo puvodne xenony a zbytek eletroniky tam nastesti byl. Od te doby to sviti naprosto paradne. Do neoriginalu bych nesel, ty tam nejaky vseumel mel namontovany a byl to des a bes, vubec to nesvitilo.
edit:
No, bylo to uz skoro 3 roky zpatky. Co jsem se tak dival, dnes by to vyslo asi o 2-3 tisice levnej.
Jen pro info, pokud to nekoho zajima. Zkusil jsem s tim tehda zajit do origo BMW servisu a tam mi to vycenili nekam k 50 tisicum tu predelavku (vcetne prace) .
edit:
No, bylo to uz skoro 3 roky zpatky. Co jsem se tak dival, dnes by to vyslo asi o 2-3 tisice levnej.
Jen pro info, pokud to nekoho zajima. Zkusil jsem s tim tehda zajit do origo BMW servisu a tam mi to vycenili nekam k 50 tisicum tu predelavku (vcetne prace) .
Tak, zdravím kolegy pětkaře s novými problémy
ABS a ASC
funguje, ale občas se při jízdě vypíná. Teď jsem zjistil, že se vypne, při prudkým průjezdu zatáčkou. (?) Opravdu zvláštní, pokud jezdím klidně fungujou tyhle systémy neustále.
LPG
Několikrát probírané téma a chtěl bych se k němu vrátit. Jak jste s ním ve voze spokojeni, na kolik přislo a můžete doporučit dílnu? Jde mi o to, že co jsem si zvykl na jízdu v e39 jezdím neskutečně často a LPG pro mě začíná dávat smysl.
Předem díky za odpovědi

ABS a ASC
funguje, ale občas se při jízdě vypíná. Teď jsem zjistil, že se vypne, při prudkým průjezdu zatáčkou. (?) Opravdu zvláštní, pokud jezdím klidně fungujou tyhle systémy neustále.
LPG
Několikrát probírané téma a chtěl bych se k němu vrátit. Jak jste s ním ve voze spokojeni, na kolik přislo a můžete doporučit dílnu? Jde mi o to, že co jsem si zvykl na jízdu v e39 jezdím neskutečně často a LPG pro mě začíná dávat smysl.
Předem díky za odpovědi
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 304
- Registrován: ned 08.01.2006 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
LPG a BMW je důvod proč po 728IA + LPG sem šel do 525D děkuju ale nechci - chci jezdit levně alternativa se jmenuje 525D/530D
a proč několik závažných důvodů
zmrzá v mrazu a přepína do benzínu u automatu o to hůř že sešlápneš a zamrzne nad 3500 otúmin a jedeš na benál
blbějš topí v mrazech já mam rád teplo a když sem dal 32 a pořád kosa tak nic moc....
nemáš rezervu - v případě 528I touring máš nivo tak nemáš kam dát nádrž jedině válec do kufru zase postrádá význam kombi výkon slušný jakž takž + 150 kilo LPG co voziš sebou včetně náplně LPG už spíš nic moc, reálná spotřeba lpg 14-15 na 100 a pořád tomu chybí krouták.....já mam 7,2 průměr s 525D
diesel je řešení které na spotřebu vyhovuje na dálku do 6 ti město s klimou zácpama do 9 ti naftu maj všude a volnej kufr a rezerva v autě navíc krouťák zespodu ne až u konce.....
a proč několik závažných důvodů
zmrzá v mrazu a přepína do benzínu u automatu o to hůř že sešlápneš a zamrzne nad 3500 otúmin a jedeš na benál
blbějš topí v mrazech já mam rád teplo a když sem dal 32 a pořád kosa tak nic moc....
nemáš rezervu - v případě 528I touring máš nivo tak nemáš kam dát nádrž jedině válec do kufru zase postrádá význam kombi výkon slušný jakž takž + 150 kilo LPG co voziš sebou včetně náplně LPG už spíš nic moc, reálná spotřeba lpg 14-15 na 100 a pořád tomu chybí krouták.....já mam 7,2 průměr s 525D
diesel je řešení které na spotřebu vyhovuje na dálku do 6 ti město s klimou zácpama do 9 ti naftu maj všude a volnej kufr a rezerva v autě navíc krouťák zespodu ne až u konce.....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 304
- Registrován: ned 08.01.2006 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
u 728IA double vanos bohužel ANO a jak píšu to co jezdim teď stejně je za 7,2 nafty tak si vyber......ta 7ma je sice o něco težší než 5ka ale né o tolik, benzínu to umělo jezdit 12 město 7 dálnice ale LPG FAKT NIC MOC....taky sem doufal že to bude tak 12-13 průměr ale bohužel...15 a hotovo.....starty na benzín takže při mých 5000 km za rok sem projelzdil průměrně 15 LPG a ešte sem za 2000 na těch 5000 protankoval za benál, bylo to v zimně....po 5 měsících sem to vzdal....LPG bylo namontováno nově....jen předávam zkušenosti co to třeba udělat na E85 (ETHANOL) nebo co to je za driják co prodávaj u pump????je to levnější než LPG přestavba....ale dělej co chcešJohnyB píše:mmm, zajimavy, zajimavy. Nastesti touring nemam, takze problem s prostorem se me netyka. Kazdopadne me prekvapuje spotreba 15l na sto, v plynu..
nepsal si něco o měchach???? já myslel že máš měchy a touringaJohnyB píše:mmm, zajimavy, zajimavy. Nastesti touring nemam, takze problem s prostorem se me netyka. Kazdopadne me prekvapuje spotreba 15l na sto, v plynu..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: stř 01.09.2010 00:00
- Bydliště: Písek
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 304
- Registrován: ned 08.01.2006 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
co clovek to nazor ale zajimave je ze mas rozdil miomo mesto mesto jen 1 L coz je trochu utopie...v -15 bez problemu ano??? stastnej si clovekLukyMaster píše:S mojí 528i jezdim město za 12-13L LPG , mimo město 11-12L LPG , v zimě to topí uplně normalně, najel sem na plyn už 50tis km a nema to chybu, takže za mě LPG určitě ANO.