Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
530D E60 - prosím o radu
Ahoj všem, mám možnost koupit za dobré peníze 530D e60 z roku 2004 a má najeto cca 150000 poctivých km. Podle majitele je auto pravidelně servisované, ale zatím měnil jen oleje, filtry a přední brzdy. Tím vzniká otázka kdy cca se bude muset dělat větší servis. Nerad bych auto koupil a pak nasypal dalších X desítek tisíc do oprav. Za odpověď předem všem díky.
Pokaždý mě zas a zas udivuje najivita některých českých kupců.
Kdysi mi jeden dovozce aut říkal, že lidi u nás si raději připlatí za stočený tachometr než za pravou servisku.
Můj otec prakticky nejezdí a i tak najezdí kolem 20k ročně. Už vůbec si nedokážu představit, že by si na tohle koupil bavo.
Průměrný bavo najezdí za první 3 roky 150k. Pak už to kupujou paběrkovatelé a najezdí 30 - 40k ročně. No a tako to dál klesá.
Jak může ale někdo věřit, že 8 let starý auto má najeto 150k? Navíc když majitel říká, že jezdil jen dálky do zahraničí?
Kdysi mi jeden dovozce aut říkal, že lidi u nás si raději připlatí za stočený tachometr než za pravou servisku.
Můj otec prakticky nejezdí a i tak najezdí kolem 20k ročně. Už vůbec si nedokážu představit, že by si na tohle koupil bavo.
Průměrný bavo najezdí za první 3 roky 150k. Pak už to kupujou paběrkovatelé a najezdí 30 - 40k ročně. No a tako to dál klesá.
Jak může ale někdo věřit, že 8 let starý auto má najeto 150k? Navíc když majitel říká, že jezdil jen dálky do zahraničí?
Teddy píše:Kdysi mi jeden dovozce aut říkal, že lidi u nás si raději připlatí za stočený tachometr než za pravou servisku.
Tak můj případ to není. Před týdnem nákup 530xdT/E61. Je z roku 2006, nájezd 226 tis. km, ale poctivých, auto znám, je se serviskou, vše jen autorizák, naposledy servis před 4 tis. km. Vstřiky, turbo, čerpadlo stále původní. Ale radši tohle, než deklarovaných 150 tis. u neznámého auta bez servisky. Taky tomu údaji nevěřím, zvlášť u 2004ky.
me zkusenosti cca pul roku zpetne, 530d 2004 se serviskou najeto 185tis km koupeno v CR, zavolal jsem si do Bychla a ten mi rekl, ze auto tam opravdu jezdilo, ale naposled tam bylo v roce 2009 a melo najeto 274 tis km:)), auto bylo opravdu krasne interier netknuty, ale v tu dobu mohlo mit tak 400 tis... druhy pripad 535D v podstate to stejne, jen melo v roce 2010 najeto 314 tis a chlapik ho prodaval a melo natoceno 205 tis:). Takze moc neverim nikomu a radeji si overim v servisu a pokud je vozidlo z nemecka staci zavolat tam a odkontrolovat km a datum servisu.
Teddy píše:Pokaždý mě zas a zas udivuje najivita některých českých kupců.
Kdysi mi jeden dovozce aut říkal, že lidi u nás si raději připlatí za stočený tachometr než za pravou servisku.
Můj otec prakticky nejezdí a i tak najezdí kolem 20k ročně. Už vůbec si nedokážu představit, že by si na tohle koupil bavo.
Průměrný bavo najezdí za první 3 roky 150k. Pak už to kupujou paběrkovatelé a najezdí 30 - 40k ročně. No a tako to dál klesá.
Jak může ale někdo věřit, že 8 let starý auto má najeto 150k? Navíc když majitel říká, že jezdil jen dálky do zahraničí?
...když ono se tak "hezky" kouká na ten svítící tachometr s málo kilometrama...

...jinak s tím nájezdem km ročně...já např. koupil auto s 240tis km najeto a vše ověřeno v čr-tyhle km najezdil pán za 5,5 roku...ale já mám třeba "tragickej" nájezd km ročně a to kolem 10tis km, takže např. 5let mýho vlastnictví auta bude znamenat nájezd cca 50tis km...

EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
Tak já koupil před rokem E60 2004 po prvním majiteli se serviskou co mělo 200 000km a pak to přišlo. Po 14 dnech turbo v hajzlu,všechny tlumiče,všechny ramena na přední nápravě,praskly svody výfuku,zadní brzdy atd. Po dotazu na prvního majitele co vše na autě dělal tak řekl že auto bylo celou dobu ok takže jen základní věci jako jsou brzdy,oleje + filtry. Takže na mě zůstalo snad vše drahé. Naštěstí automat je stále v poho. S autem jsem jinak spokojen ale kdybych kupoval dnes, tak si raději koupím 3.0 benzín + LPG. Držím palce abys koupil dobrej kus kterých je fakt málo.
Couloo píše:Tak já koupil před rokem E60 2004 po prvním majiteli se serviskou co mělo 200 000km a pak to přišlo. Po 14 dnech turbo v hajzlu,všechny tlumiče,všechny ramena na přední nápravě,praskly svody výfuku,zadní brzdy atd. Po dotazu na prvního majitele co vše na autě dělal tak řekl že auto bylo celou dobu ok takže jen základní věci jako jsou brzdy,oleje + filtry. Takže na mě zůstalo snad vše drahé. Naštěstí automat je stále v poho. S autem jsem jinak spokojen ale kdybych kupoval dnes, tak si raději koupím 3.0 benzín + LPG. Držím palce abys koupil dobrej kus kterých je fakt málo.
...jak jsem psal já kupoval taky loni a auto mělo 240tis...ale před koupí jsem si ověřoval osobně servis v Auto Base Praha-byla tam dělána repase turba,komplet přední podvozek,svody,výměna dpf,egr + další drobnosti...vše bylo děláno přibližně kolem 200tis najeto, takže to sedí vzhledem k tvému nájezdu km...z toho vyplývá, že je nutné před koupí přesně ověřit co bylo na autě děláno a vyměněno, protože když toto vědět nebudeš a auto bude mít najeto cca 180-220tis km, tak tě může čekat spousta servisu...já radši koupil auto co mělo najeto 240tis a ne 150tis, ale byl na něm udělán servis, který nebudu muser platit...
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i